Denk niet dat Ash echt travo is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet een travestiet zoals jij
Pax wil dat Ash een cactus in zijn reet steekt zodat hij zich weer met zijn vriendje kan bezig houden.quote:
De drie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Serieus, wel echt vieslange rij bij de drie. Ik zou dan allang ergens anders gegaan zijn, je gaat toch niet een kwartier lang wachten in een rij om naar binnen te mogen waar al geen plek meer te vinden is
Come at me dikkiequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat noem je me sukkel, debiel
Ha ha de onwetendheidquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9565636346346e kut post van je.
Anders zijn je nagels bruin jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hopen dat het toilet papier dik genoeg is.
Why, ik vind het wel leuk, maar komt denk ik meer doordat ik al die mensen daar al ken en sfeer is gewelllldugquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kuttent is dat man, echt overschat.
haar toch niet afgeknipt??quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben stiekem latina drm temperament hihihi ;s
Wat is er met cactusen vandaag H net ook al.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Pax wil dat Ash een cactus in zijn reet steekt zodat hij zich weer met zijn vriendje kan bezig houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |