Waar was je afgelopen kingsavond in Grunn?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo weing shotjes en dan al niet meer de catwalk kunnen man man man
Ja oke ik kan ook maar zeer weinig.
Hard2get riedeltje..quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Klik dan op die quote gaat over Ash en Pax.
Overal en nergens en jijquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen kingsavond in Grunn?
ze zoeken nog wat kwaliteit in vbl scquote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat jij door je chronische alcoholmisbruik nou meer op kunt is niet stoer heur ;sss
waar was jij afgelopen Kingsavond in grunn?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je wilt toch nog een cactus proberen?
Vanuit het raampje naar buiten lurken naar de koukleumende menschen terwijl ik lekker warm binnenzat in de drie hihahoquote:
over jezelf in derde persoon pratenquote:
Was toch kneiterdruk in driequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vanuit het raampje naar buiten lurken naar de koukleumende menschen terwijl ik lekker warm binnenzat in de drie hihaho
Wij waren daar toch al vroeg skkl, de jongens wilden voetbal kijken dus wij hadden al de goede plekken ingepiktquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was toch kneiterdruk in drieGa toch niet in rij staan daar
Wat noem je me sukkel, debielquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij waren daar toch al vroeg skkl, de jongens wilden voetbal kijken dus wij hadden al de goede plekken ingepikt
Beetje bouteh neuhquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, niks mis mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |