quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker cruisen racen. Muziekje erbij...
Maar ook: Helm, polsbescherming en handschoenen, reflectie aan m'n polsen, rood lichtje achter, wit voor. Ik zit wel tussen ander verkeer enzo.
Ligt aan de lengte van de catwalk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel tequila shotjes kunnen jullie drinken terwijl je nog steeds prima catwalk kunt doen
Als ik na een paar uurtjes slaap met zo'n droge brandende bek wakker word denk ik nergens anders meer aan en giet ik zo 1,5 liter water naar binnen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
Als je echt genoeg hebt gedronken, dan denk je niet eens meer aan water drinken voor het slapengaan
dat heb ik met jägermeister gehad, nu moet ik dat ook niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben een keer niet normaal ziek geweest van tequila
Gevaarlijk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik na een paar uurtjes slaap met zo'n droge brandende bek wakker word denk ik nergens anders meer aan en giet ik zo 1,5 liter water naar binnen.
Jij negeert mij. Kut!quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik na een paar uurtjes slaap met zo'n droge brandende bek wakker word denk ik nergens anders meer aan en giet ik zo 1,5 liter water naar binnen.
ik ken iemand die is overleden van tequilaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hahah godver, cakewalkquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan de lengte van de catwalk.
In de Cakewalk wordt het pas een uitdaging.
haha gvdquote:
Hoeveel had je wel niet opquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat een watjes, of niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo weing shotjes en dan al niet meer de catwalk kunnen man man man
Ja oke ik kan ook maar zeer weinig.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet ik even met haar overleggen. Sommige users hebben een soort natuurlijke veiligheid om zich heen hangen, bij jou twijfel ik nog een beetje.
Wut?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je wilt toch nog een cactus proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |