Hij trad laatst op in Deurningen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende: Braddie zou Zanger Rinus achterna moeten gaan, overdag werken in sociale werkplaats, avonds piano tokkelen en bakken met geld verdienen
allemaal gezellige mensen op feestjesquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
haal die straight edge zooi maar weg
ja en intussen wel volpompen met transvetquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
allemaal gezellige mensen op feestjes
wordt je daar transgender van?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en intussen wel volpompen met transvet
Gedumpt bij asiel?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Myrr het volgende:
Kan wel zeggen dat na drie dagen mijn kater eindelijk weg is.
Naar asiel gebracht? hahaha wat een hilariteit weerquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Myrr het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naar asiel gebracht? hahaha wat een hilariteit weer
hey oberquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Myrr het volgende:
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou jij nu nog lsd doen wch? Zelfs paddo's is voor mij alweer jaren geleden.
Ja, maar zit alweer aan de koffie. Ik ga ff inlinen de brug over naar m'n broer, bakkie koffie, jointje en weer terug.quote:
haha ja okquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd m'n vriendin heeft kaartjes gekocht voor red bull culture clash ofzo EN MR POLSKA KOOOMT lekker sneuvelen
reken je dp al tot je directe vriendenkring? wat liefquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemik moet ini ieder geval vaak heel hard lachen met hem (vriend van vrienden dit dat, komt niet thuis bij mij... geen angst)
Je eerste goede post in deze SCquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een nobuddie, niet serieus te nemen.
Ok cool.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemik moet ini ieder geval vaak heel hard lachen met hem (vriend van vrienden dit dat, komt niet thuis bij mij... geen angst)
Polska wat een heldquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd m'n vriendin heeft kaartjes gekocht voor red bull culture clash ofzo EN MR POLSKA KOOOMT lekker sneuvelen
Inlinen onder invloedquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar zit alweer aan de koffie. Ik ga ff inlinen de brug over naar m'n broer, bakkie koffie, jointje en weer terug.
Tweede goede post alquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, ik had je hoog zitten.
Extreem viesjekkyquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet eens wie mister Polska is, dus je hebt gelijk
Ooo ook bij mdma?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
KatersFlinke hoeveelheid water voor het slapengaan en je hebt bijna nergens last van.
Jadaag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
KatersFlinke hoeveelheid water voor het slapengaan en je hebt bijna nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |