precies ditquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
Als je echt genoeg hebt gedronken, dan denk je niet eens meer aan water drinken voor het slapengaan
mijn catwalk wordt met elk shotje beterquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel tequila shotjes kunnen jullie drinken terwijl je nog steeds prima catwalk kunt doen
Dp?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemik moet ini ieder geval vaak heel hard lachen met hem (vriend van vrienden dit dat, komt niet thuis bij mij... geen angst)
Lekker cruisen racen. Muziekje erbij...quote:
Liar liar pants on fayahquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn catwalk wordt met elk shotje beter
Ik kots als ik tequila ruikquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel tequila shotjes kunnen jullie drinken terwijl je nog steeds prima catwalk kunt doen
1,5quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
25quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff dan ben ik pas om 6 uur in roffa na een fucking treinreis van 3 uurquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je maar eens komen kijken, 13 mei shotjes bar roffa.
Ik had jou wel als tequilachick ingeschatquote:
3quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen behalve Krio of MMGquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar jij kan dan ook iedereen 1vs1 aan.
aanstellerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pff dan ben ik pas om 6 uur in roffa na een fucking treinreis van 3 uur
[..]
Ik had jou wel als tequilachick ingeschat
Ben een keer niet normaal ziek geweest van tequilaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pff dan ben ik pas om 6 uur in roffa na een fucking treinreis van 3 uur
[..]
Ik had jou wel als tequilachick ingeschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |