wat ik leuk vind gaat waarschijnlijk in toekomst allemaal geautomatiseerd worden. Genetica is booming, want je kunt gewoon genoom van een mens sequencen, kijken wat voor een ziekte zij (waarschijnlijk) op een latere leeftijd gaan krijgen en uiting van ziekte voorkomen ipv het te behandelen met medicijnen en weet ik veel watquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Je moet kiezen wat je het leukst vindt.
Lekker overpopulatie creërenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat ik leuk vind gaat waarschijnlijk in toekomst allemaal geautomatiseerd worden. Genetica is booming, want je kunt gewoon genoom van een mens sequencen, kijken wat voor een ziekte zij (waarschijnlijk) op een latere leeftijd gaan krijgen en uiting van ziekte voorkomen ipv het te behandelen met medicijnen en weet ik veel wat
Jezus vent zo moeilijk is dat niet bel het AMC en vraag naar Frits voor een rondleidingquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff serieus, kan jij mij niet toegang verschaffen tot de snijkamer?
Er is meestal wel een wachtlijst, maar soms heb je open snijkamerdagen, daar kan je gewoon naartoe zonder problemenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff serieus, kan jij mij niet toegang verschaffen tot de snijkamer?
Oh dat ga ik een keer doen, lijkt me fucking chill. Mag je dan ook zelf snijden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is meestal wel een wachtlijst, maar soms heb je open snijkamerdagen, daar kan je gewoon naartoe zonder problemen
het is wel echt het juiste linkje hoorquote:
Lekker SNPs opsporenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohai. Genmodificatie wordt wel een interessant iets denk ik.
Lijkt me gezelligquote:Op
vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is meestal wel een wachtlijst, maar soms heb je open snijkamerdagen, daar kan je gewoon naartoe zonder problemen
nee, alleen kijken en soms voelen, met handschoen aan hequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat ga ik een keer doen, lijkt me fucking chill. Mag je dan ook zelf snijden?
Ohemgee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou dan weten wij het ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:29 schreef Matip het volgende:
[..]
het is wel echt het juiste linkje hoor
Ghehehe ben jij daar dus binnenkort te vindenquote:
Ik zou echt trouwen met mijn date als hij mij meeneemt naar snijkamerquote:
Oh dat is ook wel leuk denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee, alleen kijken en soms voelen, met handschoen aan he
Hey brugpieperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |