In de tuin achter?quote:Op maandag 25 april 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Bij de Dees kun je in de zomer ook buiten zitten. Dat vind ik echt geweldig
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:
Ik vind jullie maar negatief. Als ik inderdaad nooit de deur uitkom en vervolgens klaag dat ik zo eenzaam ben en nooit iemand tegenkom hebben jullie een punt. Maar ik ga júist de deur uit. Sporten, OV, cursus, school, UB, centrum, bios, etc. Overal waar een hoop leeftijdsgenoten komen. Misschien niet allemaal handige praatplekken, maar ik laat mezelf zeker zien. De meeste mensen weten ook niet eens wat contact maken is, die klikken toevallig met collega's en studiegenoten. Maar écht op zoek gaan naar NIEUWE mensen die je dus niet kent of niet weet wat ze leuk vinden, is gewoon erg lastig.
ja, hai beautyquote:
contact maken met mensenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
contact maken met mensen waar je geen seks mee wilt
er zijn zo veel mensen waar ik geen seks mee wil..quote:
Daar moet je dus ook geen moeite in steken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zo veel mensen waar ik geen seks mee wil..
voornamelijk mannen..
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zo veel mensen waar ik geen seks mee wil..
voornamelijk mannen..
In je vriendenkring is er dus geen enkele man te bespeuren?quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar moet je dus ook geen moeite in steken.
niet mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar moet je dus ook geen moeite in steken.
snap ikquote:
Als je echt niemand hebt behalve je ouders zal je wel moeten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker geforceerd op zoek gaan ook he
hij mag wel met ons mee vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt niemand hebt behalve je ouders zal je wel moeten.
Dat soort dingen slaat hij af.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij mag wel met ons mee vanavond
maar volgens zijn ondertitel is hij altijd in voor iets leuksquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort dingen slaat hij af.Kan zijn autisme niet handelen.
ja nja het is graag of helemaal nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort dingen slaat hij af.Kan zijn autisme niet handelen.
Oh jawel hoor, maar daar heb ik niet echt moeite voor gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In je vriendenkring is er dus geen enkele man te bespeuren?
skateland is overdektquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:44 schreef Kurovski het volgende:
Verdorie de hele week slecht skateweer.
Tijd voor iceskatequote:Op dinsdag 26 april 2016 09:44 schreef Kurovski het volgende:
Verdorie de hele week slecht skateweer.
Nah, moet ik eerst daar weer helemaal heen. Ik probreer wel wat tussen de buien door.quote:
vervelend voor hemquote:
Het stelt me gerust dat je caps-lock het weer doet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:55 schreef Rozevla het volgende:
IK HEB DE KACHEL MAAR AANGEZET
IK HAD GWOON EEN KOUD KUTJE!!!!!
JA JOHquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het stelt me gerust dat je caps-lock het weer doet.
that's racistquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:15 schreef Chai het volgende:
Mauro was eigenlijk één grote moedervlek. ;P
Ik maakte gister op z'n moeder ook nog een grote vlek!quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:15 schreef Chai het volgende:
Mauro was eigenlijk één grote moedervlek. ;P
gwn milfjes hunten ;squote:
ik kan nooit remmen met rolschaatsen / skeelers etc . ik grijp dan een paal of iets vastquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, moet ik eerst daar weer helemaal heen. Ik probreer wel wat tussen de buien door.
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan nooit remmen met rolschaatsen / skeelers etc . ik grijp dan een paal of iets vast
hahaha die is ongemakkelijk hequote:
Ah, tarzanbochtstop. Ik doe meestal een rondje maken met m'n voeten uit elkaar wijzend. Omdraaien naar achteruit en dan de toe-stopper gebruiken is ook vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan nooit remmen met rolschaatsen / skeelers etc . ik grijp dan een paal of iets vast
Dan wil niels wel een rondje met je skeeleren huehueheuquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nou, skeelers zijn eigenlijk levensgevaarlijk want daar kun je niet mee remmen. Skeelers hebben 5 wielen en kunnen alleen rechtuit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan wil niels wel een rondje met je skeeleren huehueheu
Wie heeft er nou echt skeelers dan? Behalve paar hele fanatieke schaatsers of zo. In de praktijk zijn het meestal skates.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, skeelers zijn eigenlijk levensgevaarlijk want daar kun je niet mee remmen. Skeelers hebben 5 wielen en kunnen alleen rechtuit.
Pizzaquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:30 schreef Matip het volgende:
Met skeelers moet je dan ook een pizzapunt maken, dat werkt wel.
Indd. Voor urban street skating zijn skeelers ook helemaal niet geschikt door de zeer beperkte remmogelijkheden (alleen v-stop) en bestuurbaarheid. Tussen stadsverkeer zijn quad roller skates het veiligst.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft er nou echt skeelers dan? Behalve paar hele fanatieke schaatsers of zo. In de praktijk zijn het meestal skates.
Ik heb skeelers.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft er nou echt skeelers dan? Behalve paar hele fanatieke schaatsers of zo. In de praktijk zijn het meestal skates.
k bedoel volgens mij skates. daar zit wel een remblokje op..maja als je hard gaat werkt dat allemaal niet zo :pquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
net als met skiënquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:30 schreef Matip het volgende:
Met skeelers moet je dan ook een pizzapunt maken, dat werkt wel.
behalve als je te veel naar achteren leunt, dan werkt het gewoon niet op skiesquote:
Eerste wat ik eraf heb gehaald van m'n inlines dat remblokje. Ga ik maar van op m'n muil met pootje over. Zit veel te veel in de weg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k bedoel volgens mij skates. daar zit wel een remblokje op..maja als je hard gaat werkt dat allemaal niet zo :p
rolschaatsen klinken dan wat beter idd
Living on the edgequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste wat ik eraf heb gehaald van m'n inlines dat remblokje. Ga ik maar van op m'n muil met pootje over. Zit veel te veel in de weg.
skiën was bij nogal een ramp. snowboarden daarentegen ging een stuk beterquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef madeliefff het volgende:
godver ik weet nog toen ik ging skiën he. remmen lukte in het begin nog niet erg goed dus ik ging met een rotgang naar beneden. en iedereen maar " wat ga je goed" maar dat was dus omdat remmen nog niet zo lukte![]()
en onderaan die beginnersberg was ook nog eens een afgrond. vet vaag
haha
Heb geskied in Tsjechiëquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef madeliefff het volgende:
godver ik weet nog toen ik ging skiën he. remmen lukte in het begin nog niet erg goed dus ik ging met een rotgang naar beneden. en iedereen maar " wat ga je goed" maar dat was dus omdat remmen nog niet zo lukte![]()
en onderaan die beginnersberg was ook nog eens een afgrond. vet vaag
haha
k weet aldie termen niet hoor. heb jij wielen achter elkaar of ook naast elkaar (wat ik rolschaatsen noem :p) daar zit 5 remblokje dacht ik ook nog eens vooraan. zoiets had ik vroeger. das hekemaal gevaarlijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste wat ik eraf heb gehaald van m'n inlines dat remblokje. Ga ik maar van op m'n muil met pootje over. Zit veel te veel in de weg.
Ik zei ook maar watquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Etsu ?
Is misschien net afgelopen en komt hij vandaag gewoon alweer terug.
dit was ook in tsjechiequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb geskied in Tsjechië
Van de piste af kwam je gewoon gelijk op een autoweg
lijkt me moeilijker kwa balansquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
skiën was bij nogal een ramp. snowboarden daarentegen ging een stuk beter
ik zelf vond skiën moeilijker. waarschijnlijk omdat mijn voet van nature een beetje naar buiten wijzen, waardoor 2 skies parallel naast elkaar houden nogal een uitdaging blijktquote:
x-benen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zelf vond skiën moeilijker. waarschijnlijk omdat mijn voet van nature een beetje naar buiten wijzen, waardoor 2 skies parallel naast elkaar houden nogal een uitdaging blijkt
jij hebt kwart voor 2 voeten?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zelf vond skiën moeilijker. waarschijnlijk omdat mijn voet van nature een beetje naar buiten wijzen, waardoor 2 skies parallel naast elkaar houden nogal een uitdaging blijkt
Dat remblokje voor bij rolschaatsen (quad roller skates) heet een toe-stopper (teenstopper).quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k weet aldie termen niet hoor. heb jij wielen achter elkaar of ook naast elkaar (wat ik rolschaatsen noem :p) daar zit 5 remblokje dacht ik ook nog eens vooraan. zoiets had ik vroeger. das hekemaal gevaarlijk
is dat een officiële benaming?quote:
Nee, maar zo ziet het er volgens mij ongeveer uitquote:
beetje wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, maar zo ziet het er volgens mij ongeveer uit
Nee hoor, gewoon skates zijn ook prima. Als voetganger op wieltjes moet je sowieso niet op hoge snelheid tussen het verkeer door gaan bewegen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k bedoel volgens mij skates. daar zit wel een remblokje op..maja als je hard gaat werkt dat allemaal niet zo :p
rolschaatsen klinken dan wat beter idd
Heb maar 1x geskied en dat werkte toen idd niet heel goed.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als je te veel naar achteren leunt, dan werkt het gewoon niet op skies
na een paar lessen nooit meet geskied.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon skates zijn ook prima. Als voetganger op wieltjes moet je sowieso niet op hoge snelheid tussen het verkeer door gaan bewegen.
[..]
Heb maar 1x geskied en dat werkte toen idd niet heel goed.
En welke heb jij?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Kurovski het volgende:
Deze, met metalen onderstel (plates):
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker de hele dag binnen zitten. Bietje netflix.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man morgen alleen maar regen en onweer
Nee man koningsdag is de leukste dag van het jaar. Baggeren in real life. Buiten met een biertje in de zonquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon lekker de hele dag binnen zitten. Bietje netflix.
de leukste dag van het jaar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee man koningsdag is de leukste dag van het jaar. Baggeren in real life. Buiten met een biertje in de zon
ja, maar met een aantal graden en waarschijnlijk wind/regen/hagel/onweer zit ik liever binnenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee man koningsdag is de leukste dag van het jaar. Baggeren in real life. Buiten met een biertje in de zon
of met natte sneeuw.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Matip het volgende:
[..]
ja, maar met een aantal graden en waarschijnlijk wind/regen/hagel/onweer zit ik liever binnen
Frass weet dit vast wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
Hoe zet ik een video van splitscreen om in één beeld?
[ afbeelding ]
Ik opende hem eerst in VLC, maar hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet ie maar geen Windows Media Player gebruiken
Moet je even alle knoppen gaan proberen, je zal wel per ongeluk eentje hebben ingedruktquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik opende hem eerst in VLC, maar hetzelfde probleem.
Nee, maar ik hengel hem wel opnieuw binnen. Via Google zeggen ze dat het door 3D komt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je even alle knoppen gaan proberen, je zal wel per ongeluk eentje hebben ingedrukt
Werkelijk nog nooit gehadquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik hengel hem wel opnieuw binnen. Via Google zeggen ze dat het door 3D komt.
Het heeft hier vannacht echt als een malle gehageldquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Matip het volgende:
[..]
ja, maar met een aantal graden en waarschijnlijk wind/regen/hagel/onweer zit ik liever binnen
Niet op gelet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Is 3D inderdaad. Verkeerde versie gedownload.
Blijf jij ook binnen morgen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het heeft hier vannacht echt als een malle gehageld
Ik wist niet eens dat je 3D kon downloaden gastquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat nochtans nog in file-naam
Ik vind koningsdag sowieso eigenlijk alleen maar leuk voor de live bandjesquote:
Niets van meegekregen. Begint hier nu wel heel erg donker te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het heeft hier vannacht echt als een malle gehageld
Ik blijf dan ook niet binnen bij een beetje motregen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
In Nederland op elke dag dat er kans op een bui is binnen blijven schiet niet echt op.
Als ik ergens naartoe moet fietsen en het regent boeit me dat niet zoveel, maar als ik weet dat het gaat regenen als ik de hele dag buiten loop dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk. Sowieso zal het wel uitbrakken worden na vanavond.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
In Nederland op elke dag dat er kans op een bui is binnen blijven schiet niet echt op.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste QFT onder, luiwammes.
Ik kijk al naar deze dag uit sinds ik onverwachts moest werken met oud en nieuwquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ober haar leven is wel heel miserabel als regen op koningsdag haar jaar al verpest
awhquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kijk al naar deze dag uit sinds ik onverwachts moest werken met oud en nieuw
Gewoon beetje gek doen en dansen in regen buiten morgenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kijk al naar deze dag uit sinds ik onverwachts moest werken met oud en nieuw
Bruinhemden hebben het tegenwoordig al zwaar genoegquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:07 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom mag JD niet gebasht worden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Is er een officieel memo uitgebracht waarin staat dat het niet mag?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:07 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom mag JD niet gebasht worden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Lafquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
Ik blijf thuis door dit weer. Beetje staan koukleumen in de rij voor de ingang van een kutkroeg.
Iedereen gaat naar Utrecht, ik heb oppas, m'n haar zit goed en ik denk nu van Nehhhh... Not worth it. Die balharen gaan toch eindigen in Filemon ofzo.
Nja, het is al een jaar geleden dat ik ben wezen stappen (op 1 festival na) en dan is mijn debuut een natte koude kutnacht met 100% kans op Filemon?quote:
Beetje weerstand kweken toch, wordt sowieso gezellig met je vriendenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, het is al een jaar geleden dat ik ben wezen stappen (op 1 festival na) en dan is mijn debuut een natte koude kutnacht met 100% kans op Filemon?![]()
Dan lig ik liever thuis de beeb te knuffelen. De kater niet waard.
Naja, als je echt heel kneiterlam bent en heel veel zin hebt om iets te doen, nou ja, dan is het nog steeds kut maar als je wanhopig bent is het beter dan thuis zitten ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
ik begrijp dat de filemon een kutkroeg is?
moet ook wel met die naam..
Trek ze mee naar een andere tent danquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja, als je echt heel kneiterlam bent en heel veel zin hebt om iets te doen, nou ja, dan is het nog steeds kut maar als je wanhopig bent is het beter dan thuis zitten ofzo.
Maar allemaal twee meter lange studenten met ruitenbloesjes aan die de hele tijd bier over je heen laten vallen, groepjes 1000/12 bloemenkransmeisjes die een beetje in een groepje staan te dansen en om de beurt worden aangesproken enzo, een zooi doorgesnoven gasten die met je willen filosoferen en een stel boerinnen. Niet echt mijn tent.
Ja maar het is Utrecht, alles is kut.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trek ze mee naar een andere tent dan
waar wil een vrouw als Myrr graag naartoe dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja, als je echt heel kneiterlam bent en heel veel zin hebt om iets te doen, nou ja, dan is het nog steeds kut maar als je wanhopig bent is het beter dan thuis zitten ofzo.
Maar allemaal twee meter lange studenten met ruitenbloesjes aan die de hele tijd bier over je heen laten vallen, groepjes 1000/12 bloemenkransmeisjes die een beetje in een groepje staan te dansen en om de beurt worden aangesproken enzo, een zooi doorgesnoven gasten die met je willen filosoferen en een stel boerinnen. Niet echt mijn tent.
Weet ik zelf ook niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar wil een vrouw als Myrr graag naartoe dan?
ik vraag dit voor een vriend
ramtechno?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook niet meer
Het liefst ramtechno en anders iets met oldskool R&B ofzo.
blote mensen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het liefst ramtechno en anders iets met oldskool R&B ofzo. En met normale/relaxte mensen. Niet van die blote mensen enzo.
Aandachtsgeile slettepoppetjes die overdreven hun best doen om lekker te zijn en van die mongolengasten die zich ook zo gedragen.quote:
hardcore kan ik mee leven, techno heb ik dan weer minder meequote:
Moet je een paar keer gedaan hebben om het iets te vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hardcore kan ik mee leven, techno heb ik dan weer minder mee
nou nou nou, we zijn niet allemaal van nature lekker he..quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aandachtsgeile slettepoppetjes die overdreven hun best doen om lekker te zijn en van die mongolengasten die zich ook zo gedragen.
hmm, ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je een paar keer gedaan hebben om het iets te vinden.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien is Myrrr wel zo oud geworden dat het tijd voor haar is om koningsnacht over te slaan en op koningsdag om 7 uur op te staan om vrijmarkten af te struinen
Filemonquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
Ik blijf thuis door dit weer. Beetje staan koukleumen in de rij voor de ingang van een kutkroeg.
Iedereen gaat naar Utrecht, ik heb oppas, m'n haar zit goed en ik denk nu van Nehhhh... Not worth it. Die balharen gaan toch eindigen in Filemon ofzo.
Ik had er een grafhekel aan.quote:
welke festivals?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel al het een en ander aan festivalkaarten aangeschaft. Daar heb ik wel zin in. Dat zijn concrete dingen, niet een beetje door een stad struinen in de regen en maar hopen dat er iets leuks op je pad komt.
hmm, dan begin ik er beter niet aan. ik wil niet zwanger wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er een grafhekel aan.
Moest echt een paar feesten pakken voor ik er iets aan vond, daarna werd het een verslaving, en daarna werd ik zwanger.
Ga lekker naar Basis dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het liefst ramtechno en anders iets met oldskool R&B ofzo. En met normale/relaxte mensen. Niet van die blote mensen enzo.
Soenda, Awake, Voltt (is traditie, ben het wel een beetje zat maar gezellige mensen), Reaktor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke festivals?
ik heb echt nog niks gepland voor dit jaar
allemaal nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Soenda, Awake, Voltt (is traditie, ben het wel een beetje zat maar gezellige mensen), Reaktor.
jeetje, nou je kunt altijd nog naar de beurs gaanquote:
Ben altijd in de Komodo, daar komen altijd wel goeie DJ's. Buiten lopen idd veel bloemenmeisjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soenda is volgens mij wel typisch vrouwen hipsterfestival, van andere ook nooit gehoord
moest lachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er een grafhekel aan.
Moest echt een paar feesten pakken voor ik er iets aan vond, daarna werd het een verslaving, en daarna werd ik zwanger.
Goed berichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:33 schreef Oberkullie het volgende:
Nu.nl overtreft zichzelf qua journalistiek![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soenda is volgens mij wel typisch vrouwen hipsterfestival, van andere ook nooit gehoord
dit shirt:quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.
Omgebouwde?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
lekker huppelen in je skinnyjeansquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe dit is precies de omschrijving van een kennis die standaard elk jaar gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
Waddap booquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ben echt gefrustreerd nu. Waar is J als je hem nodig hebt
new balance lopen wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
jean luc picard zou ook new balance dragenquote:
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut en zien er na vier jaar nog steeds mooi uit. Slechte zaak dus.quote:
Deze man nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jean luc picard zou ook new balance dragen
dat heb ik met all stars. ik heb wel nog ergens een paar, maar snap niet hoe mensen er op kunnen lopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut.
Waarom heeft iedereen zulke rare vooroordelen over mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinnyjeans is toch iets van 2013 of zo?
Maar wed dat jij ook gaat.
Funny cuz its truequote:Op dinsdag 26 april 2016 12:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zulke rare vooroordelen over mij
Gewoon in je reet stoppen daar valt het niet op dat ze snuffelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:51 schreef Rozevla het volgende:
Zijn er drugs honden met Koningsdag?
Ik vraag dit voor een vriend
Hij is allegies
Kkr jij anders een keer op met je tyfuspostsquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:51 schreef Rozevla het volgende:
Zijn er drugs honden met Koningsdag?
Ik vraag dit voor een vriend
Hij is allegies
Dus ik ben viesdik en tijdens een hipsterfestival huppel ik graag rond in mn skinnyjeans, heb nog liever de internetreputatie van Braddie danquote:
WoW TR !!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kkr jij anders een keer op met je tyfusposts
Nee je hebt geen skinnyjeans, maar je gaat wel naar Soenda.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dus ik ben viesdik en tijdens een hipsterfestival huppel ik graag rond in mn skinnyjeans, heb nog liever de internetreputatie van Braddie dan
En je neukt graag kleine kinders.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dus ik ben viesdik en tijdens een hipsterfestival huppel ik graag rond in mn skinnyjeans, heb nog liever de internetreputatie van Braddie dan
Oh gelukkig, ik dacht dat ik een afwijking had maar het kan dus wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oberkullie ook
Dat is heel normaal op fok
Kan dan helaas niet, maar ben wel viesdik dus?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je hebt geen skinnyjeans, maar je gaat wel naar Soenda.
hehehequote:
Bier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik maak de restjes op. Aardappelen, gehaktbal, champignons, doperwten en brie.
Nee gespierd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kan dan helaas niet, maar ben wel viesdik dus?
Ook restjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik maak de restjes op. Aardappelen, gehaktbal, champignons, doperwten en brie.
Die foto van 2005 idd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij ziet er daar nog zo jong en onschuldig uit
Gewoon veel water drinken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow dat mag echt niet als je borstvoeding geeft. Brb even boze moeders op je af sturen.
Gewoon die post even in OUD zettenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow dat mag echt niet als je borstvoeding geeft. Brb even boze moeders op je af sturen.
toch mag hij best uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:03 schreef Myrr het volgende:
Vind btw altijd een beetje zielig. Meeste gekkies zijn negatief psycho en moeten uit mijn buurt blijven, maar btb is de goedheid zelve.
Hij ziet er nog wel uit als iemand die af en toe douchet en niet ineens zijn gebit in mijn armen zet of wild om zich heen begint te gillen. Misschien zou ik wel een bank met hem delen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch mag hij best uit mijn buurt blijven
nee tuurlijk niet. hij is vegan en heeft geen gebit meerquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij ziet er nog wel uit als iemand die af en toe douchet en niet ineens zijn gebit in mijn armen zet of wild om zich heen begint te gillen. Misschien zou ik wel een bank met hem delen.
bij myrr in de buurt zekerquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
Bob lijkt me niet gewelddadig maar ben wel bang dat ie zomaar uit het niets met zijn piemel begint te spelen
Iddquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:12 schreef Myrr het volgende:
Mensen die hier af en toe iets komen spuien maar waar niemand op reageert.
De behandelingen lijken ook niet echt aan te slaan, hij is iig nog niet in touch met de realiteit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
Bob lijkt me niet gewelddadig maar ben wel bang dat ie zomaar uit het niets met zijn piemel begint te spelen
Problemen mee?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:12 schreef Myrr het volgende:
Zou jij zijn als je geen tieten had.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:12 schreef Myrr het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou jij zijn als je geen tieten had.
Versterkt drugs psychische stoornissen of kunnen ze ze veroorzaken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
De behandelingen lijken ook niet echt aan te slaan, hij is iig nog niet in touch met de realiteit.
Schizofrenie is in combinatie met zijn drugsverleden misschien minder eenvoudig te behandelen.
Beide.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Versterkt drugs psychische stoornissen of kunnen ze ze veroorzaken?
Google gewoon zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Versterkt drugs psychische stoornissen of kunnen ze ze veroorzaken?
ff naar buiten. Ik denk dat ik snel weer naar binnenkom.quote:
en als ze wel nog tieten had, maar gewoon minder?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou jij zijn als je geen tieten had.
Dan kreeg ik minder reacties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als ze wel nog tieten had, maar gewoon minder?
Verstandig, echt lekker is het nu niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff naar buiten. Ik denk dat ik snel weer naar binnenkom.
hihi, niet gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Hij linkt zelfs naar zijn btb account.
krijg je nu meer reacties dan sinds de zwangerschapsgroeispurt?quote:
dit wilde ik niet lezenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha ash heu beule vanavond check ik je he![]()
hebben ook hotel geboekt in damsko dus evt kunnen we elkaar even baffen daar if you want ofc
uh okéquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hebben ook hotel geboekt in damsko dus evt kunnen we elkaar even baffen daar if you want ofc
af en toe denk ik dat er een bloedpropje vast schiet bij noelquote:
Was hij al schizo voor zijn drugsgebruik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
De behandelingen lijken ook niet echt aan te slaan, hij is iig nog niet in touch met de realiteit.
Schizofrenie is in combinatie met zijn drugsverleden misschien minder eenvoudig te behandelen.
Af en toe?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe denk ik dat er een bloedpropje vast schiet bij noel
Baf alleen vrouwenkonten dat zei ik er veelal nog expliciet bij G.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ongeveer twee kopjes meer reacties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je nu meer reacties dan sinds de zwangerschapsgroeispurt?
Ben manischquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je vandaag een blije haas?
Wie?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:24 schreef Myrr het volgende:
Roxanneeeeee, you don't have to put on the red lighttttt
Schizofrenie komt volgens mij sws vaak op latere leeftijd tot uiting en hij gebruikt al drugs van jongs af aan. En wie weet is hij wel gevoeliger voor de effecten van drugs door zijn aanleg voor schizofrenie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was hij al schizo voor zijn drugsgebruik?
zou zelfs jouw diarree anusje kapotbaffen hoor npquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
Haha Noel doet echt alles voor geld, junkieleven he
Sinds wanneer is een psychose een gevoel?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb dat gevoel gehad toen bij blowen, toen gestopt.
Je draait door.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou zelfs jouw diarree anusje kapotbaffen hoor np
Moet je aanleg voor hebben geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb dat gevoel gehad toen bij blowen, toen gestopt.
Ik dacht dat je tong80 bedoeldequote:Op dinsdag 26 april 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoink die dat nummer voor je zong op Radio KLB
Het is goed dat je andere dingen laat uitzoeken die je zelf had kunnen zien. Dat doet Ash ook de hele tijd.quote:
Haha newbiequote:Op dinsdag 26 april 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tong80 bedoelde
ja dat weet ik toch niet meer johquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoink die dat nummer voor je zong op Radio KLB
Weet niet hoe te beschrijven maar voelde gewoon weird met weirde gedachten enzo en las toen over pschoses wellicht dat dat daardoor kwam.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een psychose een gevoel?
Denk eerder dat je angstig aangelegd bent en snel para. Jezelf gek maken is geen psychose natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |