Ja, die hypes waren er vanaf het begin al, meermalen geprobeerd weer een afl. te kijken maar er gebeurd bijna niksquote:Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet veel. Het is wel leuk hoor, maar het is gewoon overdreven veel gehyped.
Die is in 2018 wel oud genoeg hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NWS / Europees verbod op social media voor jongeren
Hahaha arme fylax
Oh alleen de kop gelezenquote:Op maandag 25 april 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is in 2018 wel oud genoeg hoor.
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.quote:Op maandag 25 april 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NWS / Europees verbod op social media voor jongeren
Hahaha arme fylax
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjesquote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
ik was niet de enige dusquote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjes![]()
Kan nooit, iddquote:
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatstequote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Mauri vlogs BOEEEM jullie gaan zien. HORSEFIGHTERRR
Zouden mijn ouders niet oké vinden als ik 16 ben.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan nooit, idd
[..]
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatste![]()
de mensheid is kapot
Welke normale ouder welquote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zouden mijn ouders niet oké vinden als ik 16 ben.
RTL is in gesprek met hem, dus ik denk helaas dat men hem echt leuk vindquote:
Ik hoef t niet te vragen maar weet wel dat ik vlak voor t eten geen chips mag pakken en zulks.quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik mocht ook niet zomaar eten uit de kast of koelkast pakken. Ik ken er heel veel bij wie dat wel normaal was. Bij ons thuis niet hoor. Alleen drinken mocht ik gewoon pakken. Chips, droge worst enz moest ik gewoon netjes vragen.
Zomaar een tosti bakken ofzo vonden ze ook niet normaal. Ik kon er allemaal wel prima mee levenquote:Op maandag 25 april 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef t niet te vragen maar weet wel dat ik vlak voor t eten geen chips mag pakken en zulks.
ik ookquote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik speelde vroeger stiekem Habbo toen ik al most slapen.
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatste![]()
de mensheid is kapot
je mocht niet gewoon een broodje smeren of een bak cornflakes fixen?..quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik mocht ook niet zomaar eten uit de kast of koelkast pakken. Ik ken er heel veel bij wie dat wel normaal was. Bij ons thuis niet hoor. Alleen drinken mocht ik gewoon pakken. Chips, droge worst enz moest ik gewoon netjes vragen.
nu we het daar toch over hebben. Wanneer komt er weer een klb radio?quote:Op maandag 25 april 2016 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.
heb je die ooit gehoord dan? Had jij toch nog ban?quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu we het daar toch over hebben. Wanneer komt er weer een klb radio?
het begon allemaal toen ik 16 jaar werd..quote:Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zomaar een tosti bakken ofzo vonden ze ook niet normaal. Ik kon er allemaal wel prima mee levenNa mijn 16de kocht ik mijn eigen vreterij wel voor op mijn kamer haha. Mijn ouders kochten dat sowieso best wel weinig.
Joh... Maar dit slaat toch echt alles?quote:Op maandag 25 april 2016 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.
Nee. Moest ik maar genoeg eten bij het avondeten.quote:Op maandag 25 april 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mocht niet gewoon een broodje smeren of een bak cornflakes fixen?..
quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jullie het lief vragen.quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, en kijk wat er van je is gekomenquote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik speelde vroeger stiekem Habbo toen ik al most slapen.
Jouw mening (die ik deel). Kan me echter wel voorstellen dat mensen lachen om de debiliteit. Makkelijke slapstick.quote:Op maandag 25 april 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Joh... Maar dit slaat toch echt alles?Achterlijk en totaal niet
Ik zag 1 filmpje waarin die heel overdreven struikelt en kijkt hoeveel mensen hem helpen.
Wat denk je dan dat je als een dikke lelijke turk met een boeventronie en dito kapsel je wordt geholpen door een oud dametje? wat een debiel
Oh, en het is 'zon'.
kan je net zo goed jouw posts lezen ja tochquote:Op maandag 25 april 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
De rest kijkt omdat ze graag plaatsvervangende schaamte willennvoelen.
ja, en dus?quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je die ooit gehoord dan? Had jij toch nog ban?
Haha goeie grap hoor Harry!quote:Op maandag 25 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan je net zo goed jouw posts lezen ja toch
Klopt helemaal. Ik wordt gewoon oud en snap al die humor van die kutkinderen gewoon niet.quote:Op maandag 25 april 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw mening (die ik deel). Kan me echter wel voorstellen dat mensen lachen om de debiliteit. Makkelijke slapstick.
Niveautjequote:
quote:Op maandag 25 april 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff dik shirtje kopen ja toch. geef tips
Ben je daar nu ook al bang voor?quote:Op maandag 25 april 2016 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen er kruipt hier een spinop de schuindakwandmuur van de zolder !
Wees blij dat er nog iemand reageert jongequote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha zo die vind ik erg grappig hoor haha
Gevoelige snaar zie ikquote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kheb een navy v neck besteld netquote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kheb een navy v neck besteld net
de rest heeft allemaal geen modegevoel natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand reageert jonge
ik zie het al helemaal voor me. Vind hem prachtig.quote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dima welquote:Op maandag 25 april 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de rest heeft allemaal geen modegevoel natuurlijk
quote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga koningsmacht gewoon slapen en Koningsdag op de vrijmarkt staan, tenzij het giet van de regen.quote:Op maandag 25 april 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met koningsnacht/dag dan?
En die kans is best aanwezigquote:Op maandag 25 april 2016 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga koningsmacht gewoon slapen en Koningsdag op de vrijmarkt staan, tenzij het giet van de regen.
is gewoon basic manquote:Op maandag 25 april 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me. Vind hem prachtig.
Ja, normaal houd ik niet van T-shirts met printje enzo mja
echtquote:Op maandag 25 april 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik weet.
wanneer gaan we shoppen dima
Koningsnacht naar feest in westerunie en overdag als het weer meezit amsterdam is. Anders met koningsdag gewoon uitbrakken thuisquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Niet eens stuk gortdroge cake?quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk gewoon kopje thee met een koekje op koningsdag.
Oja oranjekoek er bij natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet eens stuk gortdroge cake?
Dacht even dat jij dit wasquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
Pruimentijd hier zo te zien. Ik ga nog ff koffie zetten.
lol, nee.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even dat jij dit was
KLB / Buurvrouw
Maar jij betaalt niet voor seks, toch?
Het ligt altijd aan anderen tochquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Vroeger lag t nooit aan de docent. Pak rammel kon je krijgen.
wat weet jij nou van vroeger?quote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Je moet het verhaal natuurlijk zo brengen dat je ouders dat geloven uiteraardquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ze praat mama nu even naquote:
het wordt toch kut weer?quote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me af waardoor ze de pik op hem heeft? ook zomaar waarschijnlijk? geen reden vooraf of wangedrag van je broertje wellicht? die mensen die zonder reden anderen schofferen
[..]
Ze praat mama nu even na
Jammer, maar misschien wel logisch, dat ouders altijd zo'n blinddoek om hebben wat betreft gedrag van hun kinderenquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.
Maar ik zei ook al "hij heeft het er zelf naar gemaakt. Kan niet anders."
Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.quote:
hier vroeg ik toch niet naarquote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.
Jij?
Hee SG, alles goed?quote:
ja prima.quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Is dat zo ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?quote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn kind is zo lief, die doet niemand kwaad. Echt niet, onmogelijk dat hij iemand anders irriteert.
okeoke mooiquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen. Ja, met mij ook
noem jij wch nou iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
Bijna iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Gaan mijn buren weer lopen schreeuwen.![]()
Goed moment om te stoppen met mijn scriptie en series te gaan kijken kthxbye
Waarom doen ze dat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ze willen dat ze niet slaagt. Het lukt...quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen haar wel weg willen hebben, kan het me wel voorstellen
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
schreeuwen of kreunen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Als je denkt dat je in je flatje rustig kan werken ben je geschift.quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze willen dat ze niet slaagt. Het lukt...
Moet je gewoon een keer reageren op wat ze zeggenquote:Op maandag 25 april 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee echt heel hard tegen elkaar praten.
Kan ze bijna letterlijk verstaan gewoon
jij grijpt ook echt elk excuus aan dat je kunt vinden he?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ligt wel aan de buurt ook denk ik.quote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je denkt dat je in je flatje rustig kan werken ben je geschift.
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampenquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je gewoon een keer reageren op wat ze zeggen
Jeetje, daar zullen ze van onder indruk zijn!quote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampen
misschien eens feestjes geven op doordeweekse avondenquote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampen
Lekker boxen erbij en keiharde muziekquote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien eens feestjes geven op doordeweekse avonden
Feestjes zonder boxen en erg zachte muziek is leuker opzich.quote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker boxen erbij en keiharde muziek
An sich wel, maar Ober wil ruzie met haar burenquote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Feestjes zonder boxen en erg zachte muziek is leuker opzich.
je en dan komen de buurtjes langs met een kratje pilsquote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hoeveelheid ratio die je kan kwijtraken door het uitpoepen van zo'n ding is echt eng.quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?
gaan we boxen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is jouw idee beter.quote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
An sich wel, maar Ober wil ruzie met haar buren
Westerkade toch? wanneer gaat ie open?quote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
ik denk dat dat nog tegen gaat vallenquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
17 meiquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Westerkade toch? wanneer gaat ie open?
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzoquote:Op maandag 25 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 28 mei met mijn mama naar GroningenMisschien toch maar even heen.
Mag ik vragen als jij een beetje jalours bentquote:
quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij mijn bewegingen past een piccolo beter
zo blij dat die dagjes mensen in rotterdam in de trein af nam door die primark in almerequote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzo
Ja dat is wel een beetje kut. Misschien dat ik het even over sla dit keer en dat ik op een later moment (augustus ofzo) wel even weer terug ga naar Groningen voor o.a. de Primark.quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzo
54 ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.quote:Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje kut. Misschien dat ik het even over sla dit keer en dat ik op een later moment (augustus ofzo) wel even weer terug ga naar Groningen voor o.a. de Primark.
Dat is serieus merkbaar?quote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo blij dat die dagjes mensen in rotterdam in de trein af nam door die primark in almere
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.
[..]
Dat is serieus merkbaar?
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.
[..]
Dat is serieus merkbaar?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassen
Blij dat mn trein het overslaat
Damnquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.
Haha jij woont in Hoornquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassen
Blij dat mn trein het overslaat
Na mijn moeder zit in een scootmobiel, denk dat ik het haar maar niet aan doe.quote:
Stond in een nieuws bericht wat ik net las. En 58 paskamers.quote:
Bullbar er op zetten en gewoon voorop laten rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na mijn moeder zit in een scootmobiel, denk dat ik het haar maar niet aan doe.
quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bullbar er op zetten en gewoon voorop laten rijden
Dat is dan weer geen overbodige luxe. Ben er al een hele tijd niet meer geweest. Vind de kwaliteit zo belabberd van de kleding dat ik 't zelfs zonde van mijn geld vind.quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond in een nieuws bericht wat ik net las. En 58 paskamers.
Misschien zaten we wel in zelfde stoeltje hihiquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ook heeeeel vaak in die trein.
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daarquote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen overbodige luxe. Ben er al een hele tijd niet meer geweest. Vind de kwaliteit zo belabberd van de kleding dat ik 't zelfs zonde van mijn geld vind.
Ga jij er wel eens heen?
Dat heb je ook bij de H&M enz.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst
Welke shops?quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daar![]()
Ik wil er gewoon een keertje heen, vooral voor een chill broek ofzo en wat basic dingetjes.
Zeker doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daar![]()
Ik wil er gewoon een keertje heen, vooral voor een chill broek ofzo en wat basic dingetjes.
Of hebben we een keer tegenover elkaar gezeten. Omg.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien zaten we wel in zelfde stoeltje hihi
Maar ik denk dat ik het in juli of augustus dan een keer doe, beter met een huisgenoot dan mijn moeder.quote:Op maandag 25 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeker doenPyjama's zijn ook wel chill.
Damnquote:
Geen idee, ik ben niet zo vaak in Groningen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DamnDees
Zit de zolder er nog steeds naast?
Er is ook helemaal niks leuks aan. De kleding is 5 euro en zitten na drie keer dragen al gaten in. Zit ook totaal geen model in. Maar er is ook spul dat kwalitatief even goed is als dat van andere winkels.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet echt niet wat er zo leuk is aan de Primark.
Tussen de paupers kleding van de grond rapen om vervolgens 3 uur bij de pashokjes te wachten en 2 uur bij de kassa voor een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst en na 1 keer wassen uit elkaar valt van ellende.
Klikte op die in het Engels, gewoon op een rotonde waar fietsers/voetgangers voorrang hebben midden op hun strook achter een busje gaan staan wachten tot je door kan rijden.quote:
Er is daar toch gewoon fietspad op weg of kijk ik scheelquote:
O.quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo vaak in Groningen.
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primarkquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet echt niet wat er zo leuk is aan de Primark.
Tussen de paupers kleding van de grond rapen om vervolgens 3 uur bij de pashokjes te wachten en 2 uur bij de kassa voor een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst en na 1 keer wassen uit elkaar valt van ellende.
The Clown nooit geweest. Ook kutstraatje om daar te komen met de fiets.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de Metamorphose is ook een chille shop.
Meestal loop ik een rondje langs alle 3quote:Op maandag 25 april 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
The Clown nooit geweest. Ook kutstraatje om daar te komen met de fiets.
Dees kwam ik jaaaaren terug elke week welvaste klant.
Meta is beetje duur, hele goeie wiet toen al.. denk beste shit. Maar duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goeie zaak. Beter dan Primarkt hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primark
Decathlon is wel oke toch, heb daar wel een keer chille Adidas schoenen gehaald voor weinigquote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primark
veel te mainstream, alsof ama er straks uitziet als iedereen in platteland drenthe.quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Amarantha, haar vriend zal straks zeggen; jemig wat zie je eruit waar heb je dat vandaan
Als chai?quote:Op maandag 25 april 2016 16:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
veel te mainstream, alsof ama er straks uitziet als iedereen in platteland drenthe.
De Kringloopwinkel heeft nog dingetjes leuk uitgestaltquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
Ben 1x bij primark geweest, maar vond het net de kringloopwinkel met nieuw spul.
Liever nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik zal mijn Primark ervaring met jullie delen.
Boerse tijd om te eten.quote:Op maandag 25 april 2016 17:02 schreef Oberkullie het volgende:
Omg ik heb aardappels in de vorm van wafels dat is toch fantastisch
quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Amarantha, haar vriend zal straks zeggen; jemig wat zie je eruit waar heb je dat vandaan
Nee doordeweeks eet ik geen snacksquote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ook pizza, nibbit en b&j meegenomen?
quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee doordeweeks eet ik geen snacks
haha true. in alkmaar gaat er ook 1 open vanaf 16 mei zag ikquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Achja, kan gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjes![]()
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.
Dat is wel alweer ff geleden dat ik dat voor het laatst deed.quote:Op maandag 25 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.
slechte kwaliteit idd. bijna alles is daar van polyester ook:o terwijl ik het kwa model juist wel beter vind dan de h&m of ietsquote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks leuks aan. De kleding is 5 euro en zitten na drie keer dragen al gaten in. Zit ook totaal geen model in. Maar er is ook spul dat kwalitatief even goed is als dat van andere winkels.
3 uur dan, net zo ergquote:Op maandag 25 april 2016 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is wel alweer ff geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Gekkigheid gewoon voor de weekenden bewaren.quote:Op maandag 25 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.
Heb jij geen huiswerk?quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.
Jawel, soms.quote:Op maandag 25 april 2016 17:25 schreef Germano het volgende:
Is er hier 's nachts ook nog iets te beleven?
Ja. op zondag op maandagnacht en dinsdag op woensdagnacht en weekendquote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap je wel eens langer dan 6 uur?
Hoeveel suiker werk je dan wel niet naar binnen elke dagquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. op zondag op maandagnacht en dinsdag op woensdagnacht en weekend
Ben je al buiten geweest vandaag?quote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is Le Kill Du Topique Extraordinaire
Topickill extrema
Heb je al een uur bewogen op muziek vandaagquote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Topickill extrema
je enige fan tegensprekenquote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Topickill extrema
Lente? Waar?quote:Op maandag 25 april 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel... de tievus wat een kutlente
Ik noem dat altijd zaadquote:Op maandag 25 april 2016 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in de ogen van de tandartsassistente denk ik
Het enige chille aan deze lente is het geluid van de regenquote:Op maandag 25 april 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel... de tievus wat een kutlente
Nee, dat wil ik zo gaan doen, en dat is niet 1 uur maar zijn er gelijk 2.quote:Op maandag 25 april 2016 17:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je al een uur bewogen op muziek vandaag
quote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben vorige maand naar Duitsland gereden, en wat blijkt nou![]()
Ik ben was vergeten in Duitsland om mijn europa bundel aan te zetten, maar heb wel Tomtom + kaarten gedownload
Krijg ik vanochtend m`n nieuwe telefoonrekening op de deurmat. DRIEHONDERDENENNEGENTIG EURO
De tering zeg...
Gelukkig een regeling kunnen treffen, 5 betalingen van 77 euro per maand(En dat terwijl mijn normale rekening 54 euro is
)
jij kan ook echt niets hequote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben was vergeten in Duitsland om mijn europa bundel aan te zetten, maar heb wel Tomtom + kaarten gedownload
Krijg ik vanochtend m`n nieuwe telefoonrekening op de deurmat. DRIEHONDERDENENNEGENTIG EURO
De tering zeg...
Gelukkig een regeling kunnen treffen, 5 betalingen van 77 euro per maand(En dat terwijl mijn normale rekening 54 euro is
)
waar betaalt ie het van!quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Normaal rekening 54 euro? Vind ik ook wel veel geld voor een telefoonabonnement![]()
Ik wilde toen graag de nieuwste smartphone zonder bijbetaling en mét Spotify Premium, dan betaal je datquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Normaal rekening 54 euro? Vind ik ook wel veel geld voor een telefoonabonnement![]()
je vindt die grapjes nog steeds leuk?quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
schokkend nieuws over dries roelvink, alweer droevig nieuws vanuit de muziekwereld
http://frontpage.fok.nl/w(...)-dries-roelvink.html
eergisteren al gezien, maar dan van kanye... beetje goedkope rip-offquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
schokkend nieuws over dries roelvink, alweer droevig nieuws vanuit de muziekwereld
Oude grap is oudquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Waarom dit soort kut berichten op de frontpage? Zorgt er nou niet echt voor dat ik het nog vaker ga bekijken.quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Doe eens tijdens vlogquote:Op maandag 25 april 2016 17:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zo stom
Kan mezelf wel voor m`n kop slaan
GRAPPIG MAN AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Zeker dat hij levend in zijn appartement is gevonden xD of een variant daarop.quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Jeuz wat een geldquote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef MrBradge het volgende:
De tering zeg...
)
gewoon doenquote:Op maandag 25 april 2016 17:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zo stom
quote:
linkquote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
Ik ben vanmiddag bedreigd vanwege dat filmpje wat ik online zette dat ik over het kamp reed
Gewoon idd die Kanyevariant nagemaakt dus.quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker dat hij levend in zijn appartement is gevonden xD of een variant daarop.
Triest
Niet gekeken sorry, staat het er nog op?quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
Ik ben vanmiddag bedreigd vanwege dat filmpje wat ik online zette dat ik over het kamp reed
Ja, bizar he..quote:
Ah ik was tijdens een tussenstop in KUL een keer mijn wifi assistentie vergeten uit te zetten. Heb ik dus ook uren zitten FOK!ken voor ¤300quote:Op maandag 25 april 2016 17:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zo stom
Staat er nog op.quote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet gekeken sorry, staat het er nog op?
Dat mag dan vast weer niet.quote:Op maandag 25 april 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
maar mogen we nu ook zeggen dat het jammer is dat fylax levend is aangetroffen of zijn dat meteen doodsverwensingen?
Terecht, dat was ook wel een ontieglijk saai kutfilmpje.quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
HAHAHAHAHA IK ZEI HET NOGquote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
Kan iedereen overkomen, het is alleen zo stom dat het gelijk zo`n achterlijk bedrag is.quote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ah ik was tijdens een tussenstop in KUL een keer mijn wifi assistentie vergeten uit te zetten. Heb ik dus ook uren zitten FOK!ken voor ¤300
Ik denk dat Dries erg gezellig is op feestjesquote:Op maandag 25 april 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Vraag mij wel af waarom Dries dood moet? Je hoeft toch geen fan van hem of zijn muziek te zijn. Die keuze mag je gelukkig zelf maken.
Het was een saai filmpje, maar zeggen dat je wel ff iemand z`n kankerkop verbouwd omdat ik "z`n wagens" film gaat wel verquote:Op maandag 25 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Terecht, dat was ook wel een ontieglijk saai kutfilmpje.
Ghehehehequote:Op maandag 25 april 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Volgende als een kamper een lichtblauwe Twingo ziet dan gaat die los.
wtf is hiervan de bedoeling?quote:
Ik laat mij niet intimideren door wat gasten van 't kamp. Mijn familie woont op dat kamp en is ook meteen de grootste familie op dat kamp met iets van 10 wagens.. Dus als iemand mij ook echt iets aan doet in de vorm van fysieke bedreigingen dan meld ik dat aan de "ouwe baas" daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |