Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.quote:
hier vroeg ik toch niet naarquote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.
Jij?
Hee SG, alles goed?quote:
ja prima.quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Is dat zo ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?quote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn kind is zo lief, die doet niemand kwaad. Echt niet, onmogelijk dat hij iemand anders irriteert.
okeoke mooiquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen. Ja, met mij ook
noem jij wch nou iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
Bijna iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Gaan mijn buren weer lopen schreeuwen.![]()
Goed moment om te stoppen met mijn scriptie en series te gaan kijken kthxbye
Waarom doen ze dat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ze willen dat ze niet slaagt. Het lukt...quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen haar wel weg willen hebben, kan het me wel voorstellen
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
schreeuwen of kreunen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Als je denkt dat je in je flatje rustig kan werken ben je geschift.quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze willen dat ze niet slaagt. Het lukt...
Moet je gewoon een keer reageren op wat ze zeggenquote:Op maandag 25 april 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee echt heel hard tegen elkaar praten.
Kan ze bijna letterlijk verstaan gewoon
jij grijpt ook echt elk excuus aan dat je kunt vinden he?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ligt wel aan de buurt ook denk ik.quote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je denkt dat je in je flatje rustig kan werken ben je geschift.
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampenquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je gewoon een keer reageren op wat ze zeggen
Jeetje, daar zullen ze van onder indruk zijn!quote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampen
misschien eens feestjes geven op doordeweekse avondenquote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampen
Lekker boxen erbij en keiharde muziekquote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien eens feestjes geven op doordeweekse avonden
Feestjes zonder boxen en erg zachte muziek is leuker opzich.quote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker boxen erbij en keiharde muziek
An sich wel, maar Ober wil ruzie met haar burenquote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Feestjes zonder boxen en erg zachte muziek is leuker opzich.
je en dan komen de buurtjes langs met een kratje pilsquote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hoeveelheid ratio die je kan kwijtraken door het uitpoepen van zo'n ding is echt eng.quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?
gaan we boxen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is jouw idee beter.quote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
An sich wel, maar Ober wil ruzie met haar buren
Westerkade toch? wanneer gaat ie open?quote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |