Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.quote:
hier vroeg ik toch niet naarquote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.
Jij?
Hee SG, alles goed?quote:
ja prima.quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Is dat zo ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?quote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn kind is zo lief, die doet niemand kwaad. Echt niet, onmogelijk dat hij iemand anders irriteert.
okeoke mooiquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen. Ja, met mij ook
noem jij wch nou iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
Bijna iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Gaan mijn buren weer lopen schreeuwen.![]()
Goed moment om te stoppen met mijn scriptie en series te gaan kijken kthxbye
Waarom doen ze dat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Gaan mijn buren weer lopen schreeuwen.![]()
Goed moment om te stoppen met mijn scriptie en series te gaan kijken kthxbye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |