Koningsnacht naar feest in westerunie en overdag als het weer meezit amsterdam is. Anders met koningsdag gewoon uitbrakken thuisquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Niet eens stuk gortdroge cake?quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk gewoon kopje thee met een koekje op koningsdag.
Oja oranjekoek er bij natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet eens stuk gortdroge cake?
Dacht even dat jij dit wasquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
Pruimentijd hier zo te zien. Ik ga nog ff koffie zetten.
lol, nee.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even dat jij dit was
KLB / Buurvrouw
Maar jij betaalt niet voor seks, toch?
Het ligt altijd aan anderen tochquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Vroeger lag t nooit aan de docent. Pak rammel kon je krijgen.
wat weet jij nou van vroeger?quote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Je moet het verhaal natuurlijk zo brengen dat je ouders dat geloven uiteraardquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ze praat mama nu even naquote:
het wordt toch kut weer?quote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me af waardoor ze de pik op hem heeft? ook zomaar waarschijnlijk? geen reden vooraf of wangedrag van je broertje wellicht? die mensen die zonder reden anderen schofferen
[..]
Ze praat mama nu even na
Jammer, maar misschien wel logisch, dat ouders altijd zo'n blinddoek om hebben wat betreft gedrag van hun kinderenquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.
Maar ik zei ook al "hij heeft het er zelf naar gemaakt. Kan niet anders."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |