Koningsnacht naar feest in westerunie en overdag als het weer meezit amsterdam is. Anders met koningsdag gewoon uitbrakken thuisquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Niet eens stuk gortdroge cake?quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk gewoon kopje thee met een koekje op koningsdag.
Oja oranjekoek er bij natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet eens stuk gortdroge cake?
Dacht even dat jij dit wasquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
Pruimentijd hier zo te zien. Ik ga nog ff koffie zetten.
lol, nee.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even dat jij dit was
KLB / Buurvrouw
Maar jij betaalt niet voor seks, toch?
Het ligt altijd aan anderen tochquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Vroeger lag t nooit aan de docent. Pak rammel kon je krijgen.
wat weet jij nou van vroeger?quote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Je moet het verhaal natuurlijk zo brengen dat je ouders dat geloven uiteraardquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ze praat mama nu even naquote:
het wordt toch kut weer?quote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me af waardoor ze de pik op hem heeft? ook zomaar waarschijnlijk? geen reden vooraf of wangedrag van je broertje wellicht? die mensen die zonder reden anderen schofferen
[..]
Ze praat mama nu even na
Jammer, maar misschien wel logisch, dat ouders altijd zo'n blinddoek om hebben wat betreft gedrag van hun kinderenquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.
Maar ik zei ook al "hij heeft het er zelf naar gemaakt. Kan niet anders."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |