Meestal loop ik een rondje langs alle 3quote:Op maandag 25 april 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
The Clown nooit geweest. Ook kutstraatje om daar te komen met de fiets.
Dees kwam ik jaaaaren terug elke week welvaste klant.
Meta is beetje duur, hele goeie wiet toen al.. denk beste shit. Maar duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goeie zaak. Beter dan Primarkt hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primark
Decathlon is wel oke toch, heb daar wel een keer chille Adidas schoenen gehaald voor weinigquote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primark
veel te mainstream, alsof ama er straks uitziet als iedereen in platteland drenthe.quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Amarantha, haar vriend zal straks zeggen; jemig wat zie je eruit waar heb je dat vandaan
Als chai?quote:Op maandag 25 april 2016 16:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
veel te mainstream, alsof ama er straks uitziet als iedereen in platteland drenthe.
De Kringloopwinkel heeft nog dingetjes leuk uitgestaltquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
Ben 1x bij primark geweest, maar vond het net de kringloopwinkel met nieuw spul.
Liever nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik zal mijn Primark ervaring met jullie delen.
Boerse tijd om te eten.quote:Op maandag 25 april 2016 17:02 schreef Oberkullie het volgende:
Omg ik heb aardappels in de vorm van wafels dat is toch fantastisch
quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Amarantha, haar vriend zal straks zeggen; jemig wat zie je eruit waar heb je dat vandaan
Nee doordeweeks eet ik geen snacksquote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ook pizza, nibbit en b&j meegenomen?
quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee doordeweeks eet ik geen snacks
haha true. in alkmaar gaat er ook 1 open vanaf 16 mei zag ikquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
Achja, kan gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjes![]()
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.
Dat is wel alweer ff geleden dat ik dat voor het laatst deed.quote:Op maandag 25 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.
slechte kwaliteit idd. bijna alles is daar van polyester ook:o terwijl ik het kwa model juist wel beter vind dan de h&m of ietsquote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks leuks aan. De kleding is 5 euro en zitten na drie keer dragen al gaten in. Zit ook totaal geen model in. Maar er is ook spul dat kwalitatief even goed is als dat van andere winkels.
3 uur dan, net zo ergquote:Op maandag 25 april 2016 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is wel alweer ff geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Gekkigheid gewoon voor de weekenden bewaren.quote:Op maandag 25 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.
Heb jij geen huiswerk?quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.
Jawel, soms.quote:Op maandag 25 april 2016 17:25 schreef Germano het volgende:
Is er hier 's nachts ook nog iets te beleven?
Ja. op zondag op maandagnacht en dinsdag op woensdagnacht en weekendquote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap je wel eens langer dan 6 uur?
Hoeveel suiker werk je dan wel niet naar binnen elke dagquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. op zondag op maandagnacht en dinsdag op woensdagnacht en weekend
Ben je al buiten geweest vandaag?quote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is Le Kill Du Topique Extraordinaire
Topickill extrema
Heb je al een uur bewogen op muziek vandaagquote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is Le Kill Du Topique Extraordinaire
Topickill extrema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |