ik denk dat dat nog tegen gaat vallenquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
17 meiquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Westerkade toch? wanneer gaat ie open?
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzoquote:Op maandag 25 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 28 mei met mijn mama naar GroningenMisschien toch maar even heen.
Mag ik vragen als jij een beetje jalours bentquote:
quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij mijn bewegingen past een piccolo beter
zo blij dat die dagjes mensen in rotterdam in de trein af nam door die primark in almerequote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzo
Ja dat is wel een beetje kut. Misschien dat ik het even over sla dit keer en dat ik op een later moment (augustus ofzo) wel even weer terug ga naar Groningen voor o.a. de Primark.quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzo
54 ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.quote:Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje kut. Misschien dat ik het even over sla dit keer en dat ik op een later moment (augustus ofzo) wel even weer terug ga naar Groningen voor o.a. de Primark.
Dat is serieus merkbaar?quote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo blij dat die dagjes mensen in rotterdam in de trein af nam door die primark in almere
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.
[..]
Dat is serieus merkbaar?
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.
[..]
Dat is serieus merkbaar?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassen
Blij dat mn trein het overslaat
Damnquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.
Haha jij woont in Hoornquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassen
Blij dat mn trein het overslaat
Na mijn moeder zit in een scootmobiel, denk dat ik het haar maar niet aan doe.quote:
Stond in een nieuws bericht wat ik net las. En 58 paskamers.quote:
Bullbar er op zetten en gewoon voorop laten rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na mijn moeder zit in een scootmobiel, denk dat ik het haar maar niet aan doe.
quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bullbar er op zetten en gewoon voorop laten rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |