Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.quote:
hier vroeg ik toch niet naarquote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik woon weer in Nederland en werk momenteel voor een satelliet-operator. Ik ben aan het kijken of ik naar Singapore of Malampaya kan. Ik ben er over in gesprek.
Jij?
Hee SG, alles goed?quote:
ja prima.quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Is dat zo ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ouderwets opgevoed
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?quote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn kind is zo lief, die doet niemand kwaad. Echt niet, onmogelijk dat hij iemand anders irriteert.
okeoke mooiquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen. Ja, met mij ook
noem jij wch nou iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
Bijna iedereen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij ook, net als bijna iedereen hier 40+?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Gaan mijn buren weer lopen schreeuwen.![]()
Goed moment om te stoppen met mijn scriptie en series te gaan kijken kthxbye
Waarom doen ze dat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ze willen dat ze niet slaagt. Het lukt...quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen haar wel weg willen hebben, kan het me wel voorstellen
quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
schreeuwen of kreunen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Als je denkt dat je in je flatje rustig kan werken ben je geschift.quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze willen dat ze niet slaagt. Het lukt...
Moet je gewoon een keer reageren op wat ze zeggenquote:Op maandag 25 april 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee echt heel hard tegen elkaar praten.
Kan ze bijna letterlijk verstaan gewoon
jij grijpt ook echt elk excuus aan dat je kunt vinden he?quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ligt wel aan de buurt ook denk ik.quote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je denkt dat je in je flatje rustig kan werken ben je geschift.
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampenquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je gewoon een keer reageren op wat ze zeggen
Jeetje, daar zullen ze van onder indruk zijn!quote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampen
misschien eens feestjes geven op doordeweekse avondenquote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik reageer al door keihard rond te gaan stampen
Lekker boxen erbij en keiharde muziekquote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien eens feestjes geven op doordeweekse avonden
Feestjes zonder boxen en erg zachte muziek is leuker opzich.quote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker boxen erbij en keiharde muziek
An sich wel, maar Ober wil ruzie met haar burenquote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Feestjes zonder boxen en erg zachte muziek is leuker opzich.
je en dan komen de buurtjes langs met een kratje pilsquote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hoeveelheid ratio die je kan kwijtraken door het uitpoepen van zo'n ding is echt eng.quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ook nog echt geloven, waar zit je dan met je hoofd?
gaan we boxen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is jouw idee beter.quote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
An sich wel, maar Ober wil ruzie met haar buren
Westerkade toch? wanneer gaat ie open?quote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
ik denk dat dat nog tegen gaat vallenquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
54 kassa's bij de nieuwe Primark in Groningen. Dat betekend niet uren in de rij staan?
17 meiquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Westerkade toch? wanneer gaat ie open?
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzoquote:Op maandag 25 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 28 mei met mijn mama naar GroningenMisschien toch maar even heen.
Mag ik vragen als jij een beetje jalours bentquote:
quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij mijn bewegingen past een piccolo beter
zo blij dat die dagjes mensen in rotterdam in de trein af nam door die primark in almerequote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzo
Ja dat is wel een beetje kut. Misschien dat ik het even over sla dit keer en dat ik op een later moment (augustus ofzo) wel even weer terug ga naar Groningen voor o.a. de Primark.quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dan nog drukker aangezien die nog niet lang open is. Maarja de eerste in de buurt is Almere ofzo
54 ja?quote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.quote:Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje kut. Misschien dat ik het even over sla dit keer en dat ik op een later moment (augustus ofzo) wel even weer terug ga naar Groningen voor o.a. de Primark.
Dat is serieus merkbaar?quote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo blij dat die dagjes mensen in rotterdam in de trein af nam door die primark in almere
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.
[..]
Dat is serieus merkbaar?
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan altijd proberen die dag, ja.
[..]
Dat is serieus merkbaar?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassen
Blij dat mn trein het overslaat
Damnquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.
Haha jij woont in Hoornquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaandam station rond 4 a 5 uur vol met tokkies met Primark-tassen
Blij dat mn trein het overslaat
Na mijn moeder zit in een scootmobiel, denk dat ik het haar maar niet aan doe.quote:
Stond in een nieuws bericht wat ik net las. En 58 paskamers.quote:
Bullbar er op zetten en gewoon voorop laten rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na mijn moeder zit in een scootmobiel, denk dat ik het haar maar niet aan doe.
quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bullbar er op zetten en gewoon voorop laten rijden
Dat is dan weer geen overbodige luxe. Ben er al een hele tijd niet meer geweest. Vind de kwaliteit zo belabberd van de kleding dat ik 't zelfs zonde van mijn geld vind.quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond in een nieuws bericht wat ik net las. En 58 paskamers.
Misschien zaten we wel in zelfde stoeltje hihiquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ook heeeeel vaak in die trein.
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daarquote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen overbodige luxe. Ben er al een hele tijd niet meer geweest. Vind de kwaliteit zo belabberd van de kleding dat ik 't zelfs zonde van mijn geld vind.
Ga jij er wel eens heen?
Dat heb je ook bij de H&M enz.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst
Welke shops?quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daar![]()
Ik wil er gewoon een keertje heen, vooral voor een chill broek ofzo en wat basic dingetjes.
Zeker doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daar![]()
Ik wil er gewoon een keertje heen, vooral voor een chill broek ofzo en wat basic dingetjes.
Of hebben we een keer tegenover elkaar gezeten. Omg.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien zaten we wel in zelfde stoeltje hihi
Maar ik denk dat ik het in juli of augustus dan een keer doe, beter met een huisgenoot dan mijn moeder.quote:Op maandag 25 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeker doenPyjama's zijn ook wel chill.
Damnquote:
Geen idee, ik ben niet zo vaak in Groningen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DamnDees
Zit de zolder er nog steeds naast?
Er is ook helemaal niks leuks aan. De kleding is 5 euro en zitten na drie keer dragen al gaten in. Zit ook totaal geen model in. Maar er is ook spul dat kwalitatief even goed is als dat van andere winkels.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet echt niet wat er zo leuk is aan de Primark.
Tussen de paupers kleding van de grond rapen om vervolgens 3 uur bij de pashokjes te wachten en 2 uur bij de kassa voor een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst en na 1 keer wassen uit elkaar valt van ellende.
Klikte op die in het Engels, gewoon op een rotonde waar fietsers/voetgangers voorrang hebben midden op hun strook achter een busje gaan staan wachten tot je door kan rijden.quote:
Er is daar toch gewoon fietspad op weg of kijk ik scheelquote:
O.quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo vaak in Groningen.
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primarkquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet echt niet wat er zo leuk is aan de Primark.
Tussen de paupers kleding van de grond rapen om vervolgens 3 uur bij de pashokjes te wachten en 2 uur bij de kassa voor een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst en na 1 keer wassen uit elkaar valt van ellende.
The Clown nooit geweest. Ook kutstraatje om daar te komen met de fiets.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de Metamorphose is ook een chille shop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |