Meestal loop ik een rondje langs alle 3quote:Op maandag 25 april 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
The Clown nooit geweest. Ook kutstraatje om daar te komen met de fiets.
Dees kwam ik jaaaaren terug elke week welvaste klant.
Meta is beetje duur, hele goeie wiet toen al.. denk beste shit. Maar duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goeie zaak. Beter dan Primarkt hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primark
Decathlon is wel oke toch, heb daar wel een keer chille Adidas schoenen gehaald voor weinigquote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primark
veel te mainstream, alsof ama er straks uitziet als iedereen in platteland drenthe.quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Amarantha, haar vriend zal straks zeggen; jemig wat zie je eruit waar heb je dat vandaan
Als chai?quote:Op maandag 25 april 2016 16:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
veel te mainstream, alsof ama er straks uitziet als iedereen in platteland drenthe.
De Kringloopwinkel heeft nog dingetjes leuk uitgestaltquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
Ben 1x bij primark geweest, maar vond het net de kringloopwinkel met nieuw spul.
Liever nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik zal mijn Primark ervaring met jullie delen.
Boerse tijd om te eten.quote:Op maandag 25 april 2016 17:02 schreef Oberkullie het volgende:
Omg ik heb aardappels in de vorm van wafels dat is toch fantastisch
quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Amarantha, haar vriend zal straks zeggen; jemig wat zie je eruit waar heb je dat vandaan
Nee doordeweeks eet ik geen snacksquote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ook pizza, nibbit en b&j meegenomen?
quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee doordeweeks eet ik geen snacks
haha true. in alkmaar gaat er ook 1 open vanaf 16 mei zag ikquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, de hoeveelheid papieren primark tassen is gigantisch afgenomen.
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
Achja, kan gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjes![]()
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.
Dat is wel alweer ff geleden dat ik dat voor het laatst deed.quote:Op maandag 25 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.
slechte kwaliteit idd. bijna alles is daar van polyester ook:o terwijl ik het kwa model juist wel beter vind dan de h&m of ietsquote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks leuks aan. De kleding is 5 euro en zitten na drie keer dragen al gaten in. Zit ook totaal geen model in. Maar er is ook spul dat kwalitatief even goed is als dat van andere winkels.
3 uur dan, net zo ergquote:Op maandag 25 april 2016 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is wel alweer ff geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Gekkigheid gewoon voor de weekenden bewaren.quote:Op maandag 25 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als je 16 bent hoor je niet om 05:00 nog op internet te zitten, helemaal niet doordeweeks.
Heb jij geen huiswerk?quote:Op maandag 25 april 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
O jawel. In t weekend vinden ze het niet erg maar doordeweeks worden ze wel boos.
Jawel, soms.quote:Op maandag 25 april 2016 17:25 schreef Germano het volgende:
Is er hier 's nachts ook nog iets te beleven?
Ja. op zondag op maandagnacht en dinsdag op woensdagnacht en weekendquote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap je wel eens langer dan 6 uur?
Hoeveel suiker werk je dan wel niet naar binnen elke dagquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. op zondag op maandagnacht en dinsdag op woensdagnacht en weekend
Ben je al buiten geweest vandaag?quote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is Le Kill Du Topique Extraordinaire
Topickill extrema
Heb je al een uur bewogen op muziek vandaagquote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Topickill extrema
je enige fan tegensprekenquote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Topickill extrema
Lente? Waar?quote:Op maandag 25 april 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel... de tievus wat een kutlente
Ik noem dat altijd zaadquote:Op maandag 25 april 2016 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in de ogen van de tandartsassistente denk ik
Het enige chille aan deze lente is het geluid van de regenquote:Op maandag 25 april 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel... de tievus wat een kutlente
Nee, dat wil ik zo gaan doen, en dat is niet 1 uur maar zijn er gelijk 2.quote:Op maandag 25 april 2016 17:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je al een uur bewogen op muziek vandaag
quote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben vorige maand naar Duitsland gereden, en wat blijkt nou![]()
Ik ben was vergeten in Duitsland om mijn europa bundel aan te zetten, maar heb wel Tomtom + kaarten gedownload
Krijg ik vanochtend m`n nieuwe telefoonrekening op de deurmat. DRIEHONDERDENENNEGENTIG EURO
De tering zeg...
Gelukkig een regeling kunnen treffen, 5 betalingen van 77 euro per maand(En dat terwijl mijn normale rekening 54 euro is
)
jij kan ook echt niets hequote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben was vergeten in Duitsland om mijn europa bundel aan te zetten, maar heb wel Tomtom + kaarten gedownload
Krijg ik vanochtend m`n nieuwe telefoonrekening op de deurmat. DRIEHONDERDENENNEGENTIG EURO
De tering zeg...
Gelukkig een regeling kunnen treffen, 5 betalingen van 77 euro per maand(En dat terwijl mijn normale rekening 54 euro is
)
waar betaalt ie het van!quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Normaal rekening 54 euro? Vind ik ook wel veel geld voor een telefoonabonnement![]()
Ik wilde toen graag de nieuwste smartphone zonder bijbetaling en mét Spotify Premium, dan betaal je datquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Normaal rekening 54 euro? Vind ik ook wel veel geld voor een telefoonabonnement![]()
je vindt die grapjes nog steeds leuk?quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
schokkend nieuws over dries roelvink, alweer droevig nieuws vanuit de muziekwereld
http://frontpage.fok.nl/w(...)-dries-roelvink.html
eergisteren al gezien, maar dan van kanye... beetje goedkope rip-offquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
schokkend nieuws over dries roelvink, alweer droevig nieuws vanuit de muziekwereld
Oude grap is oudquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Waarom dit soort kut berichten op de frontpage? Zorgt er nou niet echt voor dat ik het nog vaker ga bekijken.quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Doe eens tijdens vlogquote:Op maandag 25 april 2016 17:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zo stom
Kan mezelf wel voor m`n kop slaan
GRAPPIG MAN AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Zeker dat hij levend in zijn appartement is gevonden xD of een variant daarop.quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef Fylax het volgende:
Jeuz wat een geldquote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef MrBradge het volgende:
De tering zeg...
)
gewoon doenquote:Op maandag 25 april 2016 17:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zo stom
quote:
linkquote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
Ik ben vanmiddag bedreigd vanwege dat filmpje wat ik online zette dat ik over het kamp reed
Gewoon idd die Kanyevariant nagemaakt dus.quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker dat hij levend in zijn appartement is gevonden xD of een variant daarop.
Triest
Niet gekeken sorry, staat het er nog op?quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
Ik ben vanmiddag bedreigd vanwege dat filmpje wat ik online zette dat ik over het kamp reed
Ja, bizar he..quote:
Ah ik was tijdens een tussenstop in KUL een keer mijn wifi assistentie vergeten uit te zetten. Heb ik dus ook uren zitten FOK!ken voor ¤300quote:Op maandag 25 april 2016 17:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zo stom
Staat er nog op.quote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet gekeken sorry, staat het er nog op?
Dat mag dan vast weer niet.quote:Op maandag 25 april 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
maar mogen we nu ook zeggen dat het jammer is dat fylax levend is aangetroffen of zijn dat meteen doodsverwensingen?
Terecht, dat was ook wel een ontieglijk saai kutfilmpje.quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
HAHAHAHAHA IK ZEI HET NOGquote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wel veel views.
Kan iedereen overkomen, het is alleen zo stom dat het gelijk zo`n achterlijk bedrag is.quote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ah ik was tijdens een tussenstop in KUL een keer mijn wifi assistentie vergeten uit te zetten. Heb ik dus ook uren zitten FOK!ken voor ¤300
Ik denk dat Dries erg gezellig is op feestjesquote:Op maandag 25 april 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Vraag mij wel af waarom Dries dood moet? Je hoeft toch geen fan van hem of zijn muziek te zijn. Die keuze mag je gelukkig zelf maken.
Het was een saai filmpje, maar zeggen dat je wel ff iemand z`n kankerkop verbouwd omdat ik "z`n wagens" film gaat wel verquote:Op maandag 25 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Terecht, dat was ook wel een ontieglijk saai kutfilmpje.
Ghehehehequote:Op maandag 25 april 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Volgende als een kamper een lichtblauwe Twingo ziet dan gaat die los.
wtf is hiervan de bedoeling?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |