In de tuin achter?quote:Op maandag 25 april 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Bij de Dees kun je in de zomer ook buiten zitten. Dat vind ik echt geweldig
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:
Ik vind jullie maar negatief. Als ik inderdaad nooit de deur uitkom en vervolgens klaag dat ik zo eenzaam ben en nooit iemand tegenkom hebben jullie een punt. Maar ik ga júist de deur uit. Sporten, OV, cursus, school, UB, centrum, bios, etc. Overal waar een hoop leeftijdsgenoten komen. Misschien niet allemaal handige praatplekken, maar ik laat mezelf zeker zien. De meeste mensen weten ook niet eens wat contact maken is, die klikken toevallig met collega's en studiegenoten. Maar écht op zoek gaan naar NIEUWE mensen die je dus niet kent of niet weet wat ze leuk vinden, is gewoon erg lastig.
ja, hai beautyquote:
contact maken met mensenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
contact maken met mensen waar je geen seks mee wilt
er zijn zo veel mensen waar ik geen seks mee wil..quote:
Daar moet je dus ook geen moeite in steken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zo veel mensen waar ik geen seks mee wil..
voornamelijk mannen..
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zo veel mensen waar ik geen seks mee wil..
voornamelijk mannen..
In je vriendenkring is er dus geen enkele man te bespeuren?quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar moet je dus ook geen moeite in steken.
niet mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar moet je dus ook geen moeite in steken.
snap ikquote:
Als je echt niemand hebt behalve je ouders zal je wel moeten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker geforceerd op zoek gaan ook he
hij mag wel met ons mee vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt niemand hebt behalve je ouders zal je wel moeten.
Dat soort dingen slaat hij af.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij mag wel met ons mee vanavond
maar volgens zijn ondertitel is hij altijd in voor iets leuksquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort dingen slaat hij af.Kan zijn autisme niet handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |