Als ik ergens naartoe moet fietsen en het regent boeit me dat niet zoveel, maar als ik weet dat het gaat regenen als ik de hele dag buiten loop dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk. Sowieso zal het wel uitbrakken worden na vanavond.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
In Nederland op elke dag dat er kans op een bui is binnen blijven schiet niet echt op.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste QFT onder, luiwammes.
Ik kijk al naar deze dag uit sinds ik onverwachts moest werken met oud en nieuwquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ober haar leven is wel heel miserabel als regen op koningsdag haar jaar al verpest
awhquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kijk al naar deze dag uit sinds ik onverwachts moest werken met oud en nieuw
Gewoon beetje gek doen en dansen in regen buiten morgenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kijk al naar deze dag uit sinds ik onverwachts moest werken met oud en nieuw
Bruinhemden hebben het tegenwoordig al zwaar genoegquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:07 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom mag JD niet gebasht worden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Is er een officieel memo uitgebracht waarin staat dat het niet mag?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:07 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom mag JD niet gebasht worden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Lafquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
Ik blijf thuis door dit weer. Beetje staan koukleumen in de rij voor de ingang van een kutkroeg.
Iedereen gaat naar Utrecht, ik heb oppas, m'n haar zit goed en ik denk nu van Nehhhh... Not worth it. Die balharen gaan toch eindigen in Filemon ofzo.
Nja, het is al een jaar geleden dat ik ben wezen stappen (op 1 festival na) en dan is mijn debuut een natte koude kutnacht met 100% kans op Filemon?quote:
Beetje weerstand kweken toch, wordt sowieso gezellig met je vriendenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, het is al een jaar geleden dat ik ben wezen stappen (op 1 festival na) en dan is mijn debuut een natte koude kutnacht met 100% kans op Filemon?![]()
Dan lig ik liever thuis de beeb te knuffelen. De kater niet waard.
Naja, als je echt heel kneiterlam bent en heel veel zin hebt om iets te doen, nou ja, dan is het nog steeds kut maar als je wanhopig bent is het beter dan thuis zitten ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
ik begrijp dat de filemon een kutkroeg is?
moet ook wel met die naam..
Trek ze mee naar een andere tent danquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja, als je echt heel kneiterlam bent en heel veel zin hebt om iets te doen, nou ja, dan is het nog steeds kut maar als je wanhopig bent is het beter dan thuis zitten ofzo.
Maar allemaal twee meter lange studenten met ruitenbloesjes aan die de hele tijd bier over je heen laten vallen, groepjes 1000/12 bloemenkransmeisjes die een beetje in een groepje staan te dansen en om de beurt worden aangesproken enzo, een zooi doorgesnoven gasten die met je willen filosoferen en een stel boerinnen. Niet echt mijn tent.
Ja maar het is Utrecht, alles is kut.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trek ze mee naar een andere tent dan
waar wil een vrouw als Myrr graag naartoe dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja, als je echt heel kneiterlam bent en heel veel zin hebt om iets te doen, nou ja, dan is het nog steeds kut maar als je wanhopig bent is het beter dan thuis zitten ofzo.
Maar allemaal twee meter lange studenten met ruitenbloesjes aan die de hele tijd bier over je heen laten vallen, groepjes 1000/12 bloemenkransmeisjes die een beetje in een groepje staan te dansen en om de beurt worden aangesproken enzo, een zooi doorgesnoven gasten die met je willen filosoferen en een stel boerinnen. Niet echt mijn tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |