Link....quote:Op zondag 24 april 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
Fien is terug onder de naam GodmotherR49.
Nvm is een andere met verleden waar ze vanaf wil.![]()
whaddupquote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarom vertelt Braddie hier hele andere verhalen dan in R&P. Denkt hij dat wij daar niet lezen, zodat zijn leugens nooit worden ontmaskerd?
Sorry bbyquote:
Confronteer 'm er mee hier dan.quote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarom vertelt Braddie hier hele andere verhalen dan in R&P. Denkt hij dat wij daar niet lezen, zodat zijn leugens nooit worden ontmaskerd?
Het is even wachten totdat Brad verschijnt. Maar ja, het is een reguliere zondag en voor Brad is dit vroeg.quote:
Goede woordkeuzequote:Op zondag 24 april 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een gewone jaloerse vrouw? Wat doen jullie hier.
mmmmm confrontatiesquote:Op zondag 24 april 2016 10:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is even wachten totdat Brad verschijnt. Maar ja, het is een reguliere zondag en voor Brad is dit vroeg.
I knowquote:Op zondag 24 april 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit de sc is waar het allemaal voor je begon. Vergeet dat niet!
quote:
Klopt dit?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef dude75 het volgende:
Zoek een paardrij mokkel.... Dan weet je wat een strakke mossel is, die draait er een Wokkel van.
Kom over 2 uur maar terug. Braddie draait zichzelf vast nog wel een keertje om.quote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef FrauMilena het volgende:
Maar als dit popcornwaardig wordt, wil ik best even blijven.
Goed voor m'n egoquote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
All the way to R&P.![]()
Dat wel ja.quote:
Ah ok. Lui varken dus.quote:Op zondag 24 april 2016 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom over 2 uur maar terug. Braddie draait zichzelf vast nog wel een keertje om.
BLIJF DAAR GODFRIED VAN BOULLION DAN OOKquote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
All the way to R&P.![]()
Ik kan een beetje lastig omgaan met nieuwe mensen in de sc. Dan word ik helemaal onrustig en kortademig. Mja, ik heb het maar te accepterenquote:
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.quote:Op zondag 24 april 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan een beetje lastig omgaan met nieuwe mensen in de sc. Dan word ik helemaal onrustig en kortademig. Mja, ik heb het maar te accepteren
hoiquote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef MAHL het volgende:
Wat doet die FM nou opeens hier
Ik wil JD terug, geen raar R&P vrouwtje
Mijn favoriete user.. Daar ga ik eens even goed over nadenkenquote:Op zondag 24 april 2016 11:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.
Ik wil even melden dat deze user geen kloontje is van mij.quote:Op zondag 24 april 2016 11:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.
JD?quote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef MAHL het volgende:
Wat doet die FM nou opeens hier
Ik wil JD terug, geen raar R&P vrouwtje
Hoe kom je in die sc terecht dan?quote:Op zondag 24 april 2016 11:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
JD?
En buiten de sc om kijk ik nooit in R&P, zeiksnor.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn favoriete user.. Daar ga ik eens even goed over nadenken
quote:Op zondag 24 april 2016 11:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kom je in die sc terecht dan?
quote:
chloro? die was hier gisteren nog met 'r dikke pensquote:Op zondag 24 april 2016 11:10 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand terug, maar tijden veranderen en het leven gaat door
Mis je, chlo
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.quote:Op zondag 24 april 2016 11:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal me wel ooit in een discussie gemengd hebben in de eerste de beste actieve sc die ik zag, mezelf kennende.
Oh, je hebt geen ban meer. Ben ik gelukkig niet meer de enige rechtse user in het gutmensch territorium van Deadprez en consorten.quote:
Ik ben niet rechts, ik ben realist.quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen ban meer. Ben ik gelukkig niet meer de enige rechtse user in het gutmensch territorium van Deadprez en consorten.
Nah, kom ik ook niet voor.quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.
Discussies. Daar zijn we hier ook gek op.quote:Op zondag 24 april 2016 11:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal me wel ooit in een discussie gemengd hebben in de eerste de beste actieve sc die ik zag, mezelf kennende.
[..]![]()
Dat is hoe hij rolt.quote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen ban meer. Ben ik gelukkig niet meer de enige rechtse user in het gutmensch territorium van Deadprez en consorten.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Discussies. Daar zijn we hier ook gek op.
Chlo is mijn Zihuatanejo en ik ben Tim Robbinsquote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
chloro? die was hier gisteren nog met 'r dikke pens
Wie ben jij?quote:Op zondag 24 april 2016 11:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete user toch. Heb Noel bijna aangeraakt joh.
gewoon genoeg hebben aan weten dat je gelijk hebt tochquote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.
Pist een beer in het bos?quote:
doe maarquote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we Braddie allemaal heel hard roepen zodat hij wakker wordt en online komt
Neequote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we Braddie allemaal heel hard roepen zodat hij wakker wordt en online komt
Ja, nee ongetwijfeld, zeker wetenquote:Op zondag 24 april 2016 11:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete user toch. Heb Noel bijna aangeraakt joh.
Volgens mij ben jij een beetje verliefdquote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Binnensmondse kotssmaak verworvenquote:Op zondag 24 april 2016 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit dacht ik van jullie allemaal toen ik in januari terugkwam.
Een ieder is welkom Jimmy <3
Te cheesy jaquote:
Daar vind je de antwoorden die je zoekt. Regelrecht in de kern, je zielquote:Op zondag 24 april 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dat denk ik eigenlijk wel ja
Hij is vannacht zeker weer naar een of andere stad in Duitsland gereden.quote:Op zondag 24 april 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BRAAAADIEEE JE TWINGO STAAT IN DE HENS
Ik heb t maar te accepteren op een openbaar forum, maar daar houdt t dan ook op :$quote:
Je bent naar z'n concert geweest?quote:Op zondag 24 april 2016 11:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Te cheesy ja
En zelfde probleem hier, NG. Hoorde overigens dat hij met een nieuw album komt, ben benieuwd.
Ik heb geen zielquote:Op zondag 24 april 2016 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar vind je de antwoorden die je zoekt. Regelrecht in de kern, je ziel
geen idee waar je het over hebt tbhquote:Op zondag 24 april 2016 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb t maar te accepteren op een openbaar forum, maar daar houdt t dan ook op :$
Ohaiquote:
Twee keer NG's HFB live gezien ja, Oasis niet, ben niet zo'n fangirl.quote:Op zondag 24 april 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent naar z'n concert geweest?![]()
Kan niet tippen aan Oasis imo
Opsodarlingquote:
Ananassap, hmmmmmquote:Op zondag 24 april 2016 11:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt tbh
Die smoes heb ik jarenlang gebruikt totdat ik erachter kwam dat zowel Angelus als Drusilla mij nooit hadden gebeten :$quote:
Oke, nice. Was mooi dus.. Ik heb NG HFB nog niet een keer live gezienquote:Op zondag 24 april 2016 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohai
[..]
Twee keer NG's HFB live gezien ja, Oasis niet, ben niet zo'n fangirl.
Nou zeg :$quote:Op zondag 24 april 2016 11:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer vunzig te doen
ben je nog niet nuchter ofzo?quote:Op zondag 24 april 2016 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die smoes heb ik jarenlang gebruikt totdat ik erachter kwam dat zowel Angelus als Drusilla mij nooit hadden gebeten :$
Uhu, was wel een geinige sfeer ook. Veel dronken luidruchtige lui uit UK en vliegend bier.quote:Op zondag 24 april 2016 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, nice. Was mooi dus.. Ik heb NG HFB nog niet een keer live gezien![]()
Wel Oasis nog
Mooi, dat volkquote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, was wel een geinige sfeer ook. Veel dronken luidruchtige lui uit UK en vliegend bier.
Tellen we een bescheiden glaasje alcohol mee? Zo ja, dan moet ik weer drie dagenquote:
een bescheiden glaasjequote:Op zondag 24 april 2016 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tellen we een bescheiden glaasje alcohol mee? Zo ja, dan moet ik weer drie dagen
Ik heb nu Rockin' chair opstaan.quote:
Ook lekker nummer ja.quote:Op zondag 24 april 2016 11:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb nu Rockin' chair opstaan.Volgens mij waren er wel kleine moshpits bij NG, waar ik standaard uit de buurt blijf, maar verder geen baldadigheid hoor.
Anyway, ik ga even wat doen.
Rum-coooooolaaaaa deze keerquote:Op zondag 24 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een bescheiden glaasjeWijn zeker?
Zaten ook Oasis nummers bij hè. En thanks.quote:Op zondag 24 april 2016 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook lekker nummer ja.
En moshpits bij NG, come on![]()
Succes
Ja, maar zonder Liam. En zonder Liam geen Oasis.quote:Op zondag 24 april 2016 11:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zaten ook Oasis nummers bij hè. En thanks.
ish koeltoerquote:Op zondag 24 april 2016 11:47 schreef Dqod het volgende:
Voor jezelf spreken zal hier altijd een puntje blijven eh
quote:Op zondag 24 april 2016 11:47 schreef Dqod het volgende:
Voor jezelf spreken zal hier altijd een puntje blijven eh
Moet ik het vragen aan 100 limbo's? 100 klbgangers? 100 allochtonen? "koeltoer" maakt helemaal niks duidelijkquote:
Ook prima. Ben de moeilijkste niet. Wanneer kom je? Zet ik t klaarquote:Op zondag 24 april 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neejoh smirnoff/ketel one wodka&cola
uhm, jaquote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik het vragen aan 100 limbo's? 100 klbgangers? 100 allochtonen? "koeltoer" maakt helemaal niks duidelijk
Ben jij 24/7 ovulerende ofzo manmanman stoeipoesquote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook prima. Ben de moeilijkste niet. Wanneer kom je? Zet ik t klaar
Duidelijkquote:
hjbquote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je ontvangt je klanten voortaan ook thuis ja?
hai cutiequote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgens mij doe jij niks anders dan beetje in bed liggen Netflix and FOK!
wist je dat nog niet?quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij 24/7 ovulerende ofzo manmanman stoeipoes
zijn beetje de stadsmeisjes die de zwarte cross overnamenquote:Op zondag 24 april 2016 11:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onfatsoenlijk ook, om je niet voor te stellen aan de vaste kliek no-lifers in de sc
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bankquote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij 24/7 ovulerende ofzo manmanman stoeipoes
quote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bank
Kan zijn dat ik daar wel ga stoeien met een andere leuke dame, maar zou zachtjes doen
wat lief van jequote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bank
Kan zijn dat ik daar wel ga stoeien met een andere leuke dame, maar zou zachtjes doen
Long story short?quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bank![]()
iemand die zich hier voordeed als een lekker ding, maar ontmaskert werd als neppert.quote:
Hmm okayquote:Op zondag 24 april 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die zich hier voordeed als een lekker ding, maar ontmaskert werd als neppert.
beetje het verhaal van iedere SC'er ditquote:Op zondag 24 april 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die zich hier voordeed als een lekker ding, maar ontmaskert werd als neppert.
Ik maak een boel fouten opso, maar ik bedoel het allemaal zo slecht nog niet en leer soms wel eens wat :$quote:Op zondag 24 april 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Long story short?
[..]
HAHAHAHAHAHAahw je houdt zelfs rekening met mij door het zachtjes te doen, wat lievvvv
vanwaar de vraag?quote:
succes er meequote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga uit m'n bed rollen en ontbijten (of lunchen, whatevah) anders blijf ik erin liggen a la Ober. Dag schatjes.
durf m'n rechterhand er om te verwedden dat houses de knapste fokster isquote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bij houses is het juist andersom. Die doet zich altijd lelijk voor.
Enjoy :$quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga uit m'n bed rollen en ontbijten (of lunchen, whatevah) anders blijf ik erin liggen a la Ober. Dag schatjes.
Houses mag er wel wezen dan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bij houses is het juist andersom. Die doet zich altijd lelijk voor.
Ik vertrouw op het oog van FOK!sterkenner TARDIS.quote:Op zondag 24 april 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
durf m'n rechterhand er om te verwedden dat houses de knapste fokster is
wie is volgens tardis nr 1 dan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het oog van FOK!sterkenner TARDIS.
Hoewel hij WD nooit gezien heeft.
TARDIS. vindt alles van 37,5 graad met een hartslag lekker.quote:Op zondag 24 april 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
ik welquote:Op zondag 24 april 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
pics van housesquote:
Nee.quote:
chloro lijkt toch niet op barbie..quote:
Mensen oppakken om tweetsquote:Op zondag 24 april 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Als zij in Turkije gaat wonen moet ze zich maar lekker aanpassen, net zoals Turken hier.
ja wie gaat daar nu wonen terwijl ze lekker in Nederland konden wonenquote:Op zondag 24 april 2016 12:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen oppakken om tweets
Wat een achterlijk kutland ben je dan.
Andere verhalen dan in R&P?quote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
hmmquote:Op zondag 24 april 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee Braddie had een paar vragen voor je. Zie begin van dit topic.
Maar goed dat Virginia niet naar Turkije is gegaan.quote:Op zondag 24 april 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
ja wie gaat daar nu wonen terwijl ze lekker in Nederland konden wonen
Dat vind ik ook wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
ja wie gaat daar nu wonen terwijl ze lekker in Nederland konden wonen
Niet eensquote:Op zondag 24 april 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is vannacht zeker weer naar een of andere stad in Duitsland gereden.
slapen is slecht voor de kcal verbrandingquote:Op zondag 24 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet eensIk heb gewoon lekker uitgeslapen
quote:Op zondag 24 april 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar goed dat Virginia niet naar Turkije is gegaan.
Ja, maar dat is niet slapen ook. Want op een gegeven moment ga je honger krijgen en ga je eten.quote:Op zondag 24 april 2016 12:15 schreef zeer het volgende:
[..]
slapen is slecht voor de kcal verbranding
waarom zou je eten als je honger krijgtquote:Op zondag 24 april 2016 12:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet slapen ook. Want op een gegeven moment ga je honger krijgen en ga je eten.
Dan ga ik liever slapen dan dat ik weer ga eten, want als ik s'nachts eet, eet ik veel..
Oi oi oiquote:Op zondag 24 april 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster, ik heb vannacht in een c350 v6 gegastzieke shit hoor
Kapsels weer mooi vlot en pittig gedaan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
Gisteren bij de kapper ook van die dames die dit jaar niet naar Turkije gingen, terwijl dat normaal hun vaste vakantiebestemming was.
haha shitquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
Gisteren bij de kapper ook van die dames die dit jaar niet naar Turkije gingen, terwijl dat normaal hun vaste vakantiebestemming was.
glaasje prosecco er bij?quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
6 cilindersquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oiDie dingen zijn bruut! 3,5 6 cilinder
Jawel, maar als mijn maag echt gaat knorren, dan is het voor mij toch echt wel lastig om niet te eten. Meestal neem ik dan een kop thee, helpt ook wel. Maar toch.quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je eten als je honger krijgt
heb je geen zelfbeheersing
Ja, beter 3 Cilinder Bluemotion toch?quote:
haha knorrenquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar als mijn maag echt gaat knorren, dan is het voor mij toch echt wel lastig om niet te eten. Meestal neem ik dan een kop thee, helpt ook wel. Maar toch.
Waarom naar Turkije gaan als je ook naar Italië kunt?quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oiDie dingen zijn bruut! 3,5 6 cilinder
>wel zelfbeheersingquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar als mijn maag echt gaat knorren, dan is het voor mij toch echt wel lastig om niet te eten. Meestal neem ik dan een kop thee, helpt ook wel. Maar toch.
4 of 8, niet je vrouw bekkenbodemspieren laten doen terwijl je ook gelijk naar het strakke gaatje kanquote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, beter 3 Cilinder Bluemotion toch?
Is tenminste Turbo, ja toch? Ja toch.
kickdown stoer vindenquote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaadvol gas geven, komt die kickdown, fucking geil
Beter. Heb een keer als passagier in een AMG C63 gezeten, mijn god dat is snelquote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaadvol gas geven, komt die kickdown, fucking geil
Heb je daar ook resorts met ligbedjes dan? De ene dame raadde de andere dame Kaapverdië aan als alternatief.quote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom naar Turkije gaan als je ook naar Italië kunt?
Ja hoorquote:Op zondag 24 april 2016 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je daar ook resorts met ligbedjes dan? De ene dame raadde de andere dame Kaapverdië aan als alternatief.
En dit inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2016 12:19 schreef zeer het volgende:
[..]
kickdown stoer vinden
was die auto van een vrouw dat 'ie niet handgeschakeld was?
was dit met de make a wish foundation?quote:Op zondag 24 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beter. Heb een keer als passagier in een AMG C63 gezeten, mijn god dat is snel
En heb een keer in een 2,2 Prelude gereden, zei die kerel, trap het gas maar even in hier. Schrok me de pleuris
Ja nou ik heb zelf maar een astraatje en dit vond ik erg vet om eens te doen ja. Problemen mee ofzo, verzuurde druifquote:Op zondag 24 april 2016 12:19 schreef zeer het volgende:
[..]
kickdown stoer vinden
was die auto van een vrouw dat 'ie niet handgeschakeld was?
2.2 prelude, nicequote:Op zondag 24 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beter. Heb een keer als passagier in een AMG C63 gezeten, mijn god dat is snel
En heb een keer in een 2,2 Prelude gereden, zei die kerel, trap het gas maar even in hier. Schrok me de pleuris
whsgahsgaga want brad is terminaal debielquote:
Laster.quote:Op zondag 24 april 2016 12:09 schreef zeer het volgende:
TARDIS. vindt alles van 37,5 graad met een hartslag lekker.
ghahahahahahaahahahaquote:Op zondag 24 april 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
whsgahsgaga want brad is terminaal debiel
snap gewoon niet dat mensen een auto kopen met zo'n motor die zulke prestaties heeft en er dan een automaat in zettenquote:Op zondag 24 april 2016 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja nou ik heb zelf maar een astraatje en dit vond ik erg vet om eens te doen ja. Problemen mee ofzo, verzuurde druif
Ja, toffe bak man.quote:
quote:
is toch voor speciale kinderen of niet ;squote:Op zondag 24 april 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
whsgahsgaga want brad is terminaal debiel
quote:Op zondag 24 april 2016 12:22 schreef zeer het volgende:
[..]
snap gewoon niet dat mensen een auto kopen met zo'n motor die zulke prestaties heeft en er dan een automaat in zettengaat je vermogen, gaat je beleving
oke leukquote:
Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 24 april 2016 12:22 schreef zeer het volgende:
[..]
snap gewoon niet dat mensen een auto kopen met zo'n motor die zulke prestaties heeft en er dan een automaat in zettengaat je vermogen, gaat je beleving
dan krijgt 'ie een knorrende maag en gaat 'ie eten ;squote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste QFT onder, luiwammes.
Ja maakt niet uit, het is geen automaatquote:
Terminaal speciaal toch ;squote:Op zondag 24 april 2016 12:22 schreef zeer het volgende:
[..]
is toch voor speciale kinderen of niet ;s
terminaal zieke kinderen die nog 1 ding graag willen voor hun dood, dus speciaal neh er zijn er genoegquote:Op zondag 24 april 2016 12:22 schreef zeer het volgende:
[..]
is toch voor speciale kinderen of niet ;s
dikke bestelbus jongenquote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij eigenlijk?
ik verveel me want m'n vriend is een weekend met vrienden naar fucking zeeland en nu weet ik niet wat ik moet doenquote:
heb je wel eens een showtje weggegeven voor de webcam?quote:Op zondag 24 april 2016 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik verveel me want m'n vriend is een weekend met vrienden naar fucking zeeland en nu weet ik niet wat ik moet doen
zou me een rotzorg zijn als ik zo'n dikke bak hadquote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit, het is geen automaat
Ik heb echt niks met automaten, wat zeer zegt. Koop je zo`n dikke bak met zoveel vermogen, en dan is je hele beleving weg omdat je niet zelf kan schakelen en afhankelijk bent van wat de computer wil
watquote:Op zondag 24 april 2016 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens een showtje weggegeven voor de webcam?
;ssssquote:
Renesse dus. Brb even Cholos vriend spotten. 😏quote:Op zondag 24 april 2016 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik verveel me want m'n vriend is een weekend met vrienden naar fucking zeeland en nu weet ik niet wat ik moet doen
Bij mij is dat juist weer andersom.quote:Op zondag 24 april 2016 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou me een rotzorg zijn als ik zo'n dikke bak had
hoax vriendjes bestaan nietquote:Op zondag 24 april 2016 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
semi auto flip flip neem je dan, dan kan het alsnog zeer sportief hoorquote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit, het is geen automaat
Ik heb echt niks met automaten, wat zeer zegt. Koop je zo`n dikke bak met zoveel vermogen, en dan is je hele beleving weg omdat je niet zelf kan schakelen en afhankelijk bent van wat de computer wil
Jij weet.quote:Op zondag 24 april 2016 12:26 schreef zeer het volgende:
[..]
die oude transits met een hoge pook![]()
maar nee geen transit
ik zit al een uur in m'n pak te wachten voordat m'n vriendin eindelijk eens klaar is en we op verjaardag kunnenquote:Op zondag 24 april 2016 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
;ssss
wat doe jij altijd op zondag dan
Hahah wat een zielig leven als je al verveeld bent als iemand er een paar dagen niet is zeg xDquote:Op zondag 24 april 2016 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bradster. Jij hebt wat dingen verzwegen over je Gristenvriendin wat je wel uitgebreid in R&P uitlegt. Denk je dat mensen dat hier niet zullen lezen?quote:
Ja oke, met flippers op het stuur is het een ander verhaal, dat is wel een automaat in de zin van, je hebt geen koppeling, en het word allemaal elektronisch voor je geregeld. Maar je kan wél zelf je schakel momenten bepalen.quote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
semi auto flip flip neem je dan, dan kan het alsnog zeer sportief hoor
ik vond het iig goddelijk rijdenquote:Op zondag 24 april 2016 12:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij mij is dat juist weer andersom.
Als er in die Twingo een automaat had gezeten had ik dat veel minder erg gevonden (ondanks dat ik niks met automaten heb) Dan wanneer het een auto is met een flinke bak vermogen.
Dingen verzwegen over m`n Gristenvriendin?quote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bradster. Jij hebt wat dingen verzwegen over je Gristenvriendin wat je wel uitgebreid in R&P uitlegt. Denk je dat mensen dat hier niet zullen lezen?
Je weet toch dat Haywood meer tijd nodig heeft om zich netjes te maken.quote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zit al een uur in m'n pak te wachten voordat m'n vriendin eindelijk eens klaar is en we op verjaardag kunnen
daarvoor ruzie gehad omdat ik wou dat zij eerst ging douchen zodat ik in haar aankleed tijd etc. etc. kon douchen
dat gedaan
alsnog een uur aan het wachten
Idd Chloro kan nog wat leren van dp, die vermaakt zich hele dagen wanneer iedereen naar het werk is xDquote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah wat een zielig leven als je al verveeld bent als iemand er een paar dagen niet is zeg xD
ja hij heeft wel van die flippers aan het stuur jaquote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
semi auto flip flip neem je dan, dan kan het alsnog zeer sportief hoor
hoe spendeer jij je tijd als ik een ban heb? :squote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah wat een zielig leven als je al verveeld bent als iemand er een paar dagen niet is zeg xD
haywood houses make up your mindquote:Op zondag 24 april 2016 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Haywood meer tijd nodig heeft om zich netjes te maken.
zal even wat info appen naar je xoxoquote:Op zondag 24 april 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Renesse dus. Brb even Cholos vriend spotten. 😏
Dat het huis van haar overleden oma was bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2016 12:28 schreef MrBradge het volgende:
Dingen verzwegen over m`n Gristenvriendin?
Ik niet, maar vaak zat als jongetje naast m`n pa gezeten terwijl hij zo`n bus had, en het trillen van die pook en de herrie van die diesel zijn mij altijd bijgeblevenquote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij ooit in zo'n ding gereden hebt
Ik verveel me altijd als jij een ban hebtquote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 24 april 2016 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd Chloro kan nog wat leren van dp, die vermaakt zich hele dagen wanneer iedereen naar het werk is xD
wat dan wat dan wat danquote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bradster. Jij hebt wat dingen verzwegen over je Gristenvriendin wat je wel uitgebreid in R&P uitlegt. Denk je dat mensen dat hier niet zullen lezen?
Dat heb ik hier ook gemeld, dat jij er niet was toen ik hier die discussie over haar had kan ik niet helpen, maar ik heb hier precies hetzelfde gemeld, als wat ik daar heb gemeld man.quote:Op zondag 24 april 2016 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat het huis van haar overleden oma was bijvoorbeeld.
'op verjaardag gaan'quote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zit al een uur in m'n pak te wachten voordat m'n vriendin eindelijk eens klaar is en we op verjaardag kunnen
daarvoor ruzie gehad omdat ik wou dat zij eerst ging douchen zodat ik in haar aankleed tijd etc. etc. kon douchen
dat gedaan
alsnog een uur aan het wachten
romantische herinneringen aan de avonden waarop je vader aan het roven ging hoorquote:Op zondag 24 april 2016 12:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik niet, maar vaak zat als jongetje naast m`n pa gezeten terwijl hij zo`n bus had, en het trillen van die pook en de herrie van die diesel zijn mij altijd bijgebleven
quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef zeer het volgende:
romantische herinneringen aan de avonden waarop je vader aan het roven ging hoor
fancy gelegenheid iemand wordt heel oud en zoquote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'op verjaardag gaan'![]()
wrom ga je in pak
wimlex is woensdag pas jarig
quote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef zeer het volgende:
[..]
romantische herinneringen aan de avonden waarop je vader aan het roven ging hoor
quote:Op zondag 24 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |