Wie ben jij?quote:Op zondag 24 april 2016 11:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete user toch. Heb Noel bijna aangeraakt joh.
gewoon genoeg hebben aan weten dat je gelijk hebt tochquote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.
Pist een beer in het bos?quote:
doe maarquote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we Braddie allemaal heel hard roepen zodat hij wakker wordt en online komt
Neequote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we Braddie allemaal heel hard roepen zodat hij wakker wordt en online komt
Ja, nee ongetwijfeld, zeker wetenquote:Op zondag 24 april 2016 11:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete user toch. Heb Noel bijna aangeraakt joh.
Volgens mij ben jij een beetje verliefdquote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Binnensmondse kotssmaak verworvenquote:Op zondag 24 april 2016 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit dacht ik van jullie allemaal toen ik in januari terugkwam.
Een ieder is welkom Jimmy <3
Te cheesy jaquote:
Daar vind je de antwoorden die je zoekt. Regelrecht in de kern, je zielquote:Op zondag 24 april 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dat denk ik eigenlijk wel ja
Hij is vannacht zeker weer naar een of andere stad in Duitsland gereden.quote:Op zondag 24 april 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BRAAAADIEEE JE TWINGO STAAT IN DE HENS
Ik heb t maar te accepteren op een openbaar forum, maar daar houdt t dan ook op :$quote:
Je bent naar z'n concert geweest?quote:Op zondag 24 april 2016 11:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Te cheesy ja
En zelfde probleem hier, NG. Hoorde overigens dat hij met een nieuw album komt, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |