hoiquote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef MAHL het volgende:
Wat doet die FM nou opeens hier
Ik wil JD terug, geen raar R&P vrouwtje
Mijn favoriete user.. Daar ga ik eens even goed over nadenkenquote:Op zondag 24 april 2016 11:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.
Ik wil even melden dat deze user geen kloontje is van mij.quote:Op zondag 24 april 2016 11:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.
JD?quote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef MAHL het volgende:
Wat doet die FM nou opeens hier
Ik wil JD terug, geen raar R&P vrouwtje
Hoe kom je in die sc terecht dan?quote:Op zondag 24 april 2016 11:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
JD?
En buiten de sc om kijk ik nooit in R&P, zeiksnor.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn favoriete user.. Daar ga ik eens even goed over nadenken
quote:Op zondag 24 april 2016 11:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kom je in die sc terecht dan?
quote:
chloro? die was hier gisteren nog met 'r dikke pensquote:Op zondag 24 april 2016 11:10 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand terug, maar tijden veranderen en het leven gaat door
Mis je, chlo
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.quote:Op zondag 24 april 2016 11:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal me wel ooit in een discussie gemengd hebben in de eerste de beste actieve sc die ik zag, mezelf kennende.
Oh, je hebt geen ban meer. Ben ik gelukkig niet meer de enige rechtse user in het gutmensch territorium van Deadprez en consorten.quote:
Ik ben niet rechts, ik ben realist.quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen ban meer. Ben ik gelukkig niet meer de enige rechtse user in het gutmensch territorium van Deadprez en consorten.
Nah, kom ik ook niet voor.quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.
Discussies. Daar zijn we hier ook gek op.quote:Op zondag 24 april 2016 11:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal me wel ooit in een discussie gemengd hebben in de eerste de beste actieve sc die ik zag, mezelf kennende.
[..]![]()
Dat is hoe hij rolt.quote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarom vertelt Braddie hier hele andere verhalen dan in R&P. Denkt hij dat wij daar niet lezen, zodat zijn leugens nooit worden ontmaskerd?
quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen ban meer. Ben ik gelukkig niet meer de enige rechtse user in het gutmensch territorium van Deadprez en consorten.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Discussies. Daar zijn we hier ook gek op.
Chlo is mijn Zihuatanejo en ik ben Tim Robbinsquote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
chloro? die was hier gisteren nog met 'r dikke pens
Wie ben jij?quote:Op zondag 24 april 2016 11:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete user toch. Heb Noel bijna aangeraakt joh.
gewoon genoeg hebben aan weten dat je gelijk hebt tochquote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Discussies moet je sowieso niet doen, zeker niet hier.
Pist een beer in het bos?quote:
doe maarquote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we Braddie allemaal heel hard roepen zodat hij wakker wordt en online komt
Neequote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we Braddie allemaal heel hard roepen zodat hij wakker wordt en online komt
Ja, nee ongetwijfeld, zeker wetenquote:Op zondag 24 april 2016 11:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete user toch. Heb Noel bijna aangeraakt joh.
Volgens mij ben jij een beetje verliefdquote:Op zondag 24 april 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
Binnensmondse kotssmaak verworvenquote:Op zondag 24 april 2016 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit dacht ik van jullie allemaal toen ik in januari terugkwam.
Een ieder is welkom Jimmy <3
Te cheesy jaquote:
Daar vind je de antwoorden die je zoekt. Regelrecht in de kern, je zielquote:Op zondag 24 april 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dat denk ik eigenlijk wel ja
Hij is vannacht zeker weer naar een of andere stad in Duitsland gereden.quote:Op zondag 24 april 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BRAAAADIEEE JE TWINGO STAAT IN DE HENS
Ik heb t maar te accepteren op een openbaar forum, maar daar houdt t dan ook op :$quote:
Je bent naar z'n concert geweest?quote:Op zondag 24 april 2016 11:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Te cheesy ja
En zelfde probleem hier, NG. Hoorde overigens dat hij met een nieuw album komt, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |