Confronteer 'm er mee hier dan.quote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarom vertelt Braddie hier hele andere verhalen dan in R&P. Denkt hij dat wij daar niet lezen, zodat zijn leugens nooit worden ontmaskerd?
Het is even wachten totdat Brad verschijnt. Maar ja, het is een reguliere zondag en voor Brad is dit vroeg.quote:
Goede woordkeuzequote:Op zondag 24 april 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een gewone jaloerse vrouw? Wat doen jullie hier.
mmmmm confrontatiesquote:Op zondag 24 april 2016 10:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is even wachten totdat Brad verschijnt. Maar ja, het is een reguliere zondag en voor Brad is dit vroeg.
I knowquote:Op zondag 24 april 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit de sc is waar het allemaal voor je begon. Vergeet dat niet!
quote:
Klopt dit?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef dude75 het volgende:
Zoek een paardrij mokkel.... Dan weet je wat een strakke mossel is, die draait er een Wokkel van.
Kom over 2 uur maar terug. Braddie draait zichzelf vast nog wel een keertje om.quote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef FrauMilena het volgende:
Maar als dit popcornwaardig wordt, wil ik best even blijven.
Goed voor m'n egoquote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
All the way to R&P.![]()
Dat wel ja.quote:
Ah ok. Lui varken dus.quote:Op zondag 24 april 2016 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom over 2 uur maar terug. Braddie draait zichzelf vast nog wel een keertje om.
BLIJF DAAR GODFRIED VAN BOULLION DAN OOKquote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
All the way to R&P.![]()
Ik kan een beetje lastig omgaan met nieuwe mensen in de sc. Dan word ik helemaal onrustig en kortademig. Mja, ik heb het maar te accepterenquote:
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.quote:Op zondag 24 april 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan een beetje lastig omgaan met nieuwe mensen in de sc. Dan word ik helemaal onrustig en kortademig. Mja, ik heb het maar te accepteren
hoiquote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef MAHL het volgende:
Wat doet die FM nou opeens hier
Ik wil JD terug, geen raar R&P vrouwtje
Mijn favoriete user.. Daar ga ik eens even goed over nadenkenquote:Op zondag 24 april 2016 11:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.
Ik wil even melden dat deze user geen kloontje is van mij.quote:Op zondag 24 april 2016 11:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe maar net alsof ik een kloontje ben van je favoriete user, komt goed.
JD?quote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef MAHL het volgende:
Wat doet die FM nou opeens hier
Ik wil JD terug, geen raar R&P vrouwtje
Hoe kom je in die sc terecht dan?quote:Op zondag 24 april 2016 11:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
JD?
En buiten de sc om kijk ik nooit in R&P, zeiksnor.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn favoriete user.. Daar ga ik eens even goed over nadenken
quote:Op zondag 24 april 2016 11:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kom je in die sc terecht dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |