slapen is slecht voor de kcal verbrandingquote:Op zondag 24 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet eensIk heb gewoon lekker uitgeslapen
quote:Op zondag 24 april 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar goed dat Virginia niet naar Turkije is gegaan.
Ja, maar dat is niet slapen ook. Want op een gegeven moment ga je honger krijgen en ga je eten.quote:Op zondag 24 april 2016 12:15 schreef zeer het volgende:
[..]
slapen is slecht voor de kcal verbranding
waarom zou je eten als je honger krijgtquote:Op zondag 24 april 2016 12:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet slapen ook. Want op een gegeven moment ga je honger krijgen en ga je eten.
Dan ga ik liever slapen dan dat ik weer ga eten, want als ik s'nachts eet, eet ik veel..
Oi oi oiquote:Op zondag 24 april 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster, ik heb vannacht in een c350 v6 gegastzieke shit hoor
Kapsels weer mooi vlot en pittig gedaan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
Gisteren bij de kapper ook van die dames die dit jaar niet naar Turkije gingen, terwijl dat normaal hun vaste vakantiebestemming was.
haha shitquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
Gisteren bij de kapper ook van die dames die dit jaar niet naar Turkije gingen, terwijl dat normaal hun vaste vakantiebestemming was.
glaasje prosecco er bij?quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
6 cilindersquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oiDie dingen zijn bruut! 3,5 6 cilinder
Jawel, maar als mijn maag echt gaat knorren, dan is het voor mij toch echt wel lastig om niet te eten. Meestal neem ik dan een kop thee, helpt ook wel. Maar toch.quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je eten als je honger krijgt
heb je geen zelfbeheersing
Ja, beter 3 Cilinder Bluemotion toch?quote:
haha knorrenquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar als mijn maag echt gaat knorren, dan is het voor mij toch echt wel lastig om niet te eten. Meestal neem ik dan een kop thee, helpt ook wel. Maar toch.
Waarom naar Turkije gaan als je ook naar Italiė kunt?quote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oiDie dingen zijn bruut! 3,5 6 cilinder
>wel zelfbeheersingquote:Op zondag 24 april 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar als mijn maag echt gaat knorren, dan is het voor mij toch echt wel lastig om niet te eten. Meestal neem ik dan een kop thee, helpt ook wel. Maar toch.
4 of 8, niet je vrouw bekkenbodemspieren laten doen terwijl je ook gelijk naar het strakke gaatje kanquote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, beter 3 Cilinder Bluemotion toch?
Is tenminste Turbo, ja toch? Ja toch.
kickdown stoer vindenquote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaadvol gas geven, komt die kickdown, fucking geil
Beter. Heb een keer als passagier in een AMG C63 gezeten, mijn god dat is snelquote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaadvol gas geven, komt die kickdown, fucking geil
Heb je daar ook resorts met ligbedjes dan? De ene dame raadde de andere dame Kaapverdiė aan als alternatief.quote:Op zondag 24 april 2016 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom naar Turkije gaan als je ook naar Italiė kunt?
Ja hoorquote:Op zondag 24 april 2016 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je daar ook resorts met ligbedjes dan? De ene dame raadde de andere dame Kaapverdiė aan als alternatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |