Ik heb geen zielquote:Op zondag 24 april 2016 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar vind je de antwoorden die je zoekt. Regelrecht in de kern, je ziel
geen idee waar je het over hebt tbhquote:Op zondag 24 april 2016 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb t maar te accepteren op een openbaar forum, maar daar houdt t dan ook op :$
Ohaiquote:
Twee keer NG's HFB live gezien ja, Oasis niet, ben niet zo'n fangirl.quote:Op zondag 24 april 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent naar z'n concert geweest?![]()
Kan niet tippen aan Oasis imo
Opsodarlingquote:
Ananassap, hmmmmmquote:Op zondag 24 april 2016 11:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt tbh
Die smoes heb ik jarenlang gebruikt totdat ik erachter kwam dat zowel Angelus als Drusilla mij nooit hadden gebeten :$quote:
Oke, nice. Was mooi dus.. Ik heb NG HFB nog niet een keer live gezienquote:Op zondag 24 april 2016 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohai
[..]
Twee keer NG's HFB live gezien ja, Oasis niet, ben niet zo'n fangirl.
Nou zeg :$quote:Op zondag 24 april 2016 11:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer vunzig te doen
ben je nog niet nuchter ofzo?quote:Op zondag 24 april 2016 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die smoes heb ik jarenlang gebruikt totdat ik erachter kwam dat zowel Angelus als Drusilla mij nooit hadden gebeten :$
Uhu, was wel een geinige sfeer ook. Veel dronken luidruchtige lui uit UK en vliegend bier.quote:Op zondag 24 april 2016 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, nice. Was mooi dus.. Ik heb NG HFB nog niet een keer live gezien![]()
Wel Oasis nog
Mooi, dat volkquote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, was wel een geinige sfeer ook. Veel dronken luidruchtige lui uit UK en vliegend bier.
Tellen we een bescheiden glaasje alcohol mee? Zo ja, dan moet ik weer drie dagenquote:
een bescheiden glaasjequote:Op zondag 24 april 2016 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tellen we een bescheiden glaasje alcohol mee? Zo ja, dan moet ik weer drie dagen
Ik heb nu Rockin' chair opstaan.quote:
Ook lekker nummer ja.quote:Op zondag 24 april 2016 11:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb nu Rockin' chair opstaan.Volgens mij waren er wel kleine moshpits bij NG, waar ik standaard uit de buurt blijf, maar verder geen baldadigheid hoor.
Anyway, ik ga even wat doen.
Rum-coooooolaaaaa deze keerquote:Op zondag 24 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een bescheiden glaasjeWijn zeker?
Zaten ook Oasis nummers bij hè. En thanks.quote:Op zondag 24 april 2016 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook lekker nummer ja.
En moshpits bij NG, come on![]()
Succes
Ja, maar zonder Liam. En zonder Liam geen Oasis.quote:Op zondag 24 april 2016 11:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zaten ook Oasis nummers bij hè. En thanks.
ish koeltoerquote:Op zondag 24 april 2016 11:47 schreef Dqod het volgende:
Voor jezelf spreken zal hier altijd een puntje blijven eh
quote:Op zondag 24 april 2016 11:47 schreef Dqod het volgende:
Voor jezelf spreken zal hier altijd een puntje blijven eh
Moet ik het vragen aan 100 limbo's? 100 klbgangers? 100 allochtonen? "koeltoer" maakt helemaal niks duidelijkquote:
Ook prima. Ben de moeilijkste niet. Wanneer kom je? Zet ik t klaarquote:Op zondag 24 april 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neejoh smirnoff/ketel one wodka&cola
uhm, jaquote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik het vragen aan 100 limbo's? 100 klbgangers? 100 allochtonen? "koeltoer" maakt helemaal niks duidelijk
Ben jij 24/7 ovulerende ofzo manmanman stoeipoesquote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook prima. Ben de moeilijkste niet. Wanneer kom je? Zet ik t klaar
Duidelijkquote:
hjbquote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je ontvangt je klanten voortaan ook thuis ja?
hai cutiequote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgens mij doe jij niks anders dan beetje in bed liggen Netflix and FOK!
wist je dat nog niet?quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij 24/7 ovulerende ofzo manmanman stoeipoes
zijn beetje de stadsmeisjes die de zwarte cross overnamenquote:Op zondag 24 april 2016 11:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onfatsoenlijk ook, om je niet voor te stellen aan de vaste kliek no-lifers in de sc
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bankquote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij 24/7 ovulerende ofzo manmanman stoeipoes
quote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bank
Kan zijn dat ik daar wel ga stoeien met een andere leuke dame, maar zou zachtjes doen
wat lief van jequote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bank
Kan zijn dat ik daar wel ga stoeien met een andere leuke dame, maar zou zachtjes doen
Long story short?quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me dus ik geef je slechts een glaasje, misschien twee en als je vervolgens in slaap valt trek ik slechts je schoenen en sokken uit, leg ik je op bed, stop ik je in, kusje op je voorhoofd en dan kruip ik op de bank![]()
iemand die zich hier voordeed als een lekker ding, maar ontmaskert werd als neppert.quote:
Hmm okayquote:Op zondag 24 april 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die zich hier voordeed als een lekker ding, maar ontmaskert werd als neppert.
beetje het verhaal van iedere SC'er ditquote:Op zondag 24 april 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die zich hier voordeed als een lekker ding, maar ontmaskert werd als neppert.
Ik maak een boel fouten opso, maar ik bedoel het allemaal zo slecht nog niet en leer soms wel eens wat :$quote:Op zondag 24 april 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Long story short?
[..]
HAHAHAHAHAHAahw je houdt zelfs rekening met mij door het zachtjes te doen, wat lievvvv
vanwaar de vraag?quote:
succes er meequote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga uit m'n bed rollen en ontbijten (of lunchen, whatevah) anders blijf ik erin liggen a la Ober. Dag schatjes.
durf m'n rechterhand er om te verwedden dat houses de knapste fokster isquote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bij houses is het juist andersom. Die doet zich altijd lelijk voor.
Enjoy :$quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga uit m'n bed rollen en ontbijten (of lunchen, whatevah) anders blijf ik erin liggen a la Ober. Dag schatjes.
Houses mag er wel wezen dan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bij houses is het juist andersom. Die doet zich altijd lelijk voor.
Ik vertrouw op het oog van FOK!sterkenner TARDIS.quote:Op zondag 24 april 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
durf m'n rechterhand er om te verwedden dat houses de knapste fokster is
wie is volgens tardis nr 1 dan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het oog van FOK!sterkenner TARDIS.
Hoewel hij WD nooit gezien heeft.
TARDIS. vindt alles van 37,5 graad met een hartslag lekker.quote:Op zondag 24 april 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
ik welquote:Op zondag 24 april 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
pics van housesquote:
Nee.quote:
chloro lijkt toch niet op barbie..quote:
Mensen oppakken om tweetsquote:Op zondag 24 april 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Als zij in Turkije gaat wonen moet ze zich maar lekker aanpassen, net zoals Turken hier.
ja wie gaat daar nu wonen terwijl ze lekker in Nederland konden wonenquote:Op zondag 24 april 2016 12:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen oppakken om tweets
Wat een achterlijk kutland ben je dan.
Andere verhalen dan in R&P?quote:Op zondag 24 april 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarom vertelt Braddie hier hele andere verhalen dan in R&P. Denkt hij dat wij daar niet lezen, zodat zijn leugens nooit worden ontmaskerd?
hmmquote:Op zondag 24 april 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee Braddie had een paar vragen voor je. Zie begin van dit topic.
Maar goed dat Virginia niet naar Turkije is gegaan.quote:Op zondag 24 april 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
ja wie gaat daar nu wonen terwijl ze lekker in Nederland konden wonen
Dat vind ik ook wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
ja wie gaat daar nu wonen terwijl ze lekker in Nederland konden wonen
Niet eensquote:Op zondag 24 april 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is vannacht zeker weer naar een of andere stad in Duitsland gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |