de leukste dag van het jaar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee man koningsdag is de leukste dag van het jaar. Baggeren in real life. Buiten met een biertje in de zon
ja, maar met een aantal graden en waarschijnlijk wind/regen/hagel/onweer zit ik liever binnenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee man koningsdag is de leukste dag van het jaar. Baggeren in real life. Buiten met een biertje in de zon
of met natte sneeuw.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Matip het volgende:
[..]
ja, maar met een aantal graden en waarschijnlijk wind/regen/hagel/onweer zit ik liever binnen
Frass weet dit vast wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
Hoe zet ik een video van splitscreen om in één beeld?
[ afbeelding ]
Ik opende hem eerst in VLC, maar hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet ie maar geen Windows Media Player gebruiken
Moet je even alle knoppen gaan proberen, je zal wel per ongeluk eentje hebben ingedruktquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik opende hem eerst in VLC, maar hetzelfde probleem.
Nee, maar ik hengel hem wel opnieuw binnen. Via Google zeggen ze dat het door 3D komt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je even alle knoppen gaan proberen, je zal wel per ongeluk eentje hebben ingedrukt
Werkelijk nog nooit gehadquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik hengel hem wel opnieuw binnen. Via Google zeggen ze dat het door 3D komt.
Het heeft hier vannacht echt als een malle gehageldquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Matip het volgende:
[..]
ja, maar met een aantal graden en waarschijnlijk wind/regen/hagel/onweer zit ik liever binnen
Niet op gelet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Is 3D inderdaad. Verkeerde versie gedownload.
Blijf jij ook binnen morgen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het heeft hier vannacht echt als een malle gehageld
Ik wist niet eens dat je 3D kon downloaden gastquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat nochtans nog in file-naam
Ik vind koningsdag sowieso eigenlijk alleen maar leuk voor de live bandjesquote:
Niets van meegekregen. Begint hier nu wel heel erg donker te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het heeft hier vannacht echt als een malle gehageld
Ik blijf dan ook niet binnen bij een beetje motregen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
In Nederland op elke dag dat er kans op een bui is binnen blijven schiet niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |