Living on the edgequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste wat ik eraf heb gehaald van m'n inlines dat remblokje. Ga ik maar van op m'n muil met pootje over. Zit veel te veel in de weg.
skiën was bij nogal een ramp. snowboarden daarentegen ging een stuk beterquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef madeliefff het volgende:
godver ik weet nog toen ik ging skiën he. remmen lukte in het begin nog niet erg goed dus ik ging met een rotgang naar beneden. en iedereen maar " wat ga je goed" maar dat was dus omdat remmen nog niet zo lukte![]()
en onderaan die beginnersberg was ook nog eens een afgrond. vet vaag
haha
Heb geskied in Tsjechiëquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef madeliefff het volgende:
godver ik weet nog toen ik ging skiën he. remmen lukte in het begin nog niet erg goed dus ik ging met een rotgang naar beneden. en iedereen maar " wat ga je goed" maar dat was dus omdat remmen nog niet zo lukte![]()
en onderaan die beginnersberg was ook nog eens een afgrond. vet vaag
haha
k weet aldie termen niet hoor. heb jij wielen achter elkaar of ook naast elkaar (wat ik rolschaatsen noem :p) daar zit 5 remblokje dacht ik ook nog eens vooraan. zoiets had ik vroeger. das hekemaal gevaarlijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste wat ik eraf heb gehaald van m'n inlines dat remblokje. Ga ik maar van op m'n muil met pootje over. Zit veel te veel in de weg.
Ik zei ook maar watquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Etsu ?
Is misschien net afgelopen en komt hij vandaag gewoon alweer terug.
dit was ook in tsjechiequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb geskied in Tsjechië
Van de piste af kwam je gewoon gelijk op een autoweg
lijkt me moeilijker kwa balansquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
skiën was bij nogal een ramp. snowboarden daarentegen ging een stuk beter
ik zelf vond skiën moeilijker. waarschijnlijk omdat mijn voet van nature een beetje naar buiten wijzen, waardoor 2 skies parallel naast elkaar houden nogal een uitdaging blijktquote:
x-benen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zelf vond skiën moeilijker. waarschijnlijk omdat mijn voet van nature een beetje naar buiten wijzen, waardoor 2 skies parallel naast elkaar houden nogal een uitdaging blijkt
jij hebt kwart voor 2 voeten?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zelf vond skiën moeilijker. waarschijnlijk omdat mijn voet van nature een beetje naar buiten wijzen, waardoor 2 skies parallel naast elkaar houden nogal een uitdaging blijkt
Dat remblokje voor bij rolschaatsen (quad roller skates) heet een toe-stopper (teenstopper).quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k weet aldie termen niet hoor. heb jij wielen achter elkaar of ook naast elkaar (wat ik rolschaatsen noem :p) daar zit 5 remblokje dacht ik ook nog eens vooraan. zoiets had ik vroeger. das hekemaal gevaarlijk
is dat een officiële benaming?quote:
Nee, maar zo ziet het er volgens mij ongeveer uitquote:
beetje wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, maar zo ziet het er volgens mij ongeveer uit
Nee hoor, gewoon skates zijn ook prima. Als voetganger op wieltjes moet je sowieso niet op hoge snelheid tussen het verkeer door gaan bewegen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k bedoel volgens mij skates. daar zit wel een remblokje op..maja als je hard gaat werkt dat allemaal niet zo :p
rolschaatsen klinken dan wat beter idd
Heb maar 1x geskied en dat werkte toen idd niet heel goed.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als je te veel naar achteren leunt, dan werkt het gewoon niet op skies
na een paar lessen nooit meet geskied.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon skates zijn ook prima. Als voetganger op wieltjes moet je sowieso niet op hoge snelheid tussen het verkeer door gaan bewegen.
[..]
Heb maar 1x geskied en dat werkte toen idd niet heel goed.
En welke heb jij?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Kurovski het volgende:
Deze, met metalen onderstel (plates):
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker de hele dag binnen zitten. Bietje netflix.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man morgen alleen maar regen en onweer
Nee man koningsdag is de leukste dag van het jaar. Baggeren in real life. Buiten met een biertje in de zonquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon lekker de hele dag binnen zitten. Bietje netflix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |