moest lachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er een grafhekel aan.
Moest echt een paar feesten pakken voor ik er iets aan vond, daarna werd het een verslaving, en daarna werd ik zwanger.
Goed berichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:33 schreef Oberkullie het volgende:
Nu.nl overtreft zichzelf qua journalistiek![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soenda is volgens mij wel typisch vrouwen hipsterfestival, van andere ook nooit gehoord
dit shirt:quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.
Omgebouwde?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
lekker huppelen in je skinnyjeansquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe dit is precies de omschrijving van een kennis die standaard elk jaar gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
Waddap booquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ben echt gefrustreerd nu. Waar is J als je hem nodig hebt
new balance lopen wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut en zien er na vier jaar nog steeds mooi uit. Slechte zaak dus.quote:
Deze man nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jean luc picard zou ook new balance dragen
dat heb ik met all stars. ik heb wel nog ergens een paar, maar snap niet hoe mensen er op kunnen lopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut.
Waarom heeft iedereen zulke rare vooroordelen over mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinnyjeans is toch iets van 2013 of zo?
Maar wed dat jij ook gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |