moest lachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er een grafhekel aan.
Moest echt een paar feesten pakken voor ik er iets aan vond, daarna werd het een verslaving, en daarna werd ik zwanger.
Goed berichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:33 schreef Oberkullie het volgende:
Nu.nl overtreft zichzelf qua journalistiek![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soenda is volgens mij wel typisch vrouwen hipsterfestival, van andere ook nooit gehoord
dit shirt:quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.
Omgebouwde?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
lekker huppelen in je skinnyjeansquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe dit is precies de omschrijving van een kennis die standaard elk jaar gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
Waddap booquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ben echt gefrustreerd nu. Waar is J als je hem nodig hebt
new balance lopen wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
jean luc picard zou ook new balance dragenquote:
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut en zien er na vier jaar nog steeds mooi uit. Slechte zaak dus.quote:
Deze man nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jean luc picard zou ook new balance dragen
dat heb ik met all stars. ik heb wel nog ergens een paar, maar snap niet hoe mensen er op kunnen lopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut.
Waarom heeft iedereen zulke rare vooroordelen over mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinnyjeans is toch iets van 2013 of zo?
Maar wed dat jij ook gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |