Weet ik zelf ook niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar wil een vrouw als Myrr graag naartoe dan?
ik vraag dit voor een vriend
ramtechno?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook niet meer
Het liefst ramtechno en anders iets met oldskool R&B ofzo.
blote mensen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het liefst ramtechno en anders iets met oldskool R&B ofzo. En met normale/relaxte mensen. Niet van die blote mensen enzo.
Aandachtsgeile slettepoppetjes die overdreven hun best doen om lekker te zijn en van die mongolengasten die zich ook zo gedragen.quote:
hardcore kan ik mee leven, techno heb ik dan weer minder meequote:
Moet je een paar keer gedaan hebben om het iets te vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hardcore kan ik mee leven, techno heb ik dan weer minder mee
nou nou nou, we zijn niet allemaal van nature lekker he..quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aandachtsgeile slettepoppetjes die overdreven hun best doen om lekker te zijn en van die mongolengasten die zich ook zo gedragen.
hmm, ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je een paar keer gedaan hebben om het iets te vinden.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien is Myrrr wel zo oud geworden dat het tijd voor haar is om koningsnacht over te slaan en op koningsdag om 7 uur op te staan om vrijmarkten af te struinen
Filemonquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
Ik blijf thuis door dit weer. Beetje staan koukleumen in de rij voor de ingang van een kutkroeg.
Iedereen gaat naar Utrecht, ik heb oppas, m'n haar zit goed en ik denk nu van Nehhhh... Not worth it. Die balharen gaan toch eindigen in Filemon ofzo.
Ik had er een grafhekel aan.quote:
welke festivals?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel al het een en ander aan festivalkaarten aangeschaft. Daar heb ik wel zin in. Dat zijn concrete dingen, niet een beetje door een stad struinen in de regen en maar hopen dat er iets leuks op je pad komt.
hmm, dan begin ik er beter niet aan. ik wil niet zwanger wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er een grafhekel aan.
Moest echt een paar feesten pakken voor ik er iets aan vond, daarna werd het een verslaving, en daarna werd ik zwanger.
Ga lekker naar Basis dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het liefst ramtechno en anders iets met oldskool R&B ofzo. En met normale/relaxte mensen. Niet van die blote mensen enzo.
Soenda, Awake, Voltt (is traditie, ben het wel een beetje zat maar gezellige mensen), Reaktor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke festivals?
ik heb echt nog niks gepland voor dit jaar
allemaal nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Soenda, Awake, Voltt (is traditie, ben het wel een beetje zat maar gezellige mensen), Reaktor.
jeetje, nou je kunt altijd nog naar de beurs gaanquote:
Ben altijd in de Komodo, daar komen altijd wel goeie DJ's. Buiten lopen idd veel bloemenmeisjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soenda is volgens mij wel typisch vrouwen hipsterfestival, van andere ook nooit gehoord
moest lachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er een grafhekel aan.
Moest echt een paar feesten pakken voor ik er iets aan vond, daarna werd het een verslaving, en daarna werd ik zwanger.
Goed berichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:33 schreef Oberkullie het volgende:
Nu.nl overtreft zichzelf qua journalistiek![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soenda is volgens mij wel typisch vrouwen hipsterfestival, van andere ook nooit gehoord
dit shirt:quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ook allemaal jongens met bloemetjes-shirts gaan daarheen.
Omgebouwde?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
lekker huppelen in je skinnyjeansquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe dit is precies de omschrijving van een kennis die standaard elk jaar gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
Waddap booquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ben echt gefrustreerd nu. Waar is J als je hem nodig hebt
new balance lopen wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Met hoog kapseltje of pet, zonnebril en New Balance.
jean luc picard zou ook new balance dragenquote:
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut en zien er na vier jaar nog steeds mooi uit. Slechte zaak dus.quote:
Deze man nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jean luc picard zou ook new balance dragen
dat heb ik met all stars. ik heb wel nog ergens een paar, maar snap niet hoe mensen er op kunnen lopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg er kramp van. Heb wel een paartje maar ze lopen kut.
Waarom heeft iedereen zulke rare vooroordelen over mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinnyjeans is toch iets van 2013 of zo?
Maar wed dat jij ook gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |