Beide.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Versterkt drugs psychische stoornissen of kunnen ze ze veroorzaken?
Google gewoon zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Versterkt drugs psychische stoornissen of kunnen ze ze veroorzaken?
ff naar buiten. Ik denk dat ik snel weer naar binnenkom.quote:
en als ze wel nog tieten had, maar gewoon minder?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou jij zijn als je geen tieten had.
Dan kreeg ik minder reacties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als ze wel nog tieten had, maar gewoon minder?
Verstandig, echt lekker is het nu niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff naar buiten. Ik denk dat ik snel weer naar binnenkom.
hihi, niet gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Hij linkt zelfs naar zijn btb account.
krijg je nu meer reacties dan sinds de zwangerschapsgroeispurt?quote:
dit wilde ik niet lezenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha ash heu beule vanavond check ik je he![]()
hebben ook hotel geboekt in damsko dus evt kunnen we elkaar even baffen daar if you want ofc
uh okéquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hebben ook hotel geboekt in damsko dus evt kunnen we elkaar even baffen daar if you want ofc
af en toe denk ik dat er een bloedpropje vast schiet bij noelquote:
Was hij al schizo voor zijn drugsgebruik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
De behandelingen lijken ook niet echt aan te slaan, hij is iig nog niet in touch met de realiteit.
Schizofrenie is in combinatie met zijn drugsverleden misschien minder eenvoudig te behandelen.
Af en toe?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe denk ik dat er een bloedpropje vast schiet bij noel
Baf alleen vrouwenkonten dat zei ik er veelal nog expliciet bij G.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ongeveer twee kopjes meer reacties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je nu meer reacties dan sinds de zwangerschapsgroeispurt?
Ben manischquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je vandaag een blije haas?
Wie?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:24 schreef Myrr het volgende:
Roxanneeeeee, you don't have to put on the red lighttttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |