Funny cuz its truequote:Op dinsdag 26 april 2016 12:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zulke rare vooroordelen over mij
Gewoon in je reet stoppen daar valt het niet op dat ze snuffelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:51 schreef Rozevla het volgende:
Zijn er drugs honden met Koningsdag?
Ik vraag dit voor een vriend
Hij is allegies
Kkr jij anders een keer op met je tyfuspostsquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:51 schreef Rozevla het volgende:
Zijn er drugs honden met Koningsdag?
Ik vraag dit voor een vriend
Hij is allegies
Dus ik ben viesdik en tijdens een hipsterfestival huppel ik graag rond in mn skinnyjeans, heb nog liever de internetreputatie van Braddie danquote:
WoW TR !!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kkr jij anders een keer op met je tyfusposts
Nee je hebt geen skinnyjeans, maar je gaat wel naar Soenda.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dus ik ben viesdik en tijdens een hipsterfestival huppel ik graag rond in mn skinnyjeans, heb nog liever de internetreputatie van Braddie dan
En je neukt graag kleine kinders.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dus ik ben viesdik en tijdens een hipsterfestival huppel ik graag rond in mn skinnyjeans, heb nog liever de internetreputatie van Braddie dan
Oh gelukkig, ik dacht dat ik een afwijking had maar het kan dus wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oberkullie ook
Dat is heel normaal op fok
Kan dan helaas niet, maar ben wel viesdik dus?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je hebt geen skinnyjeans, maar je gaat wel naar Soenda.
hehehequote:
Bier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik maak de restjes op. Aardappelen, gehaktbal, champignons, doperwten en brie.
Nee gespierd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kan dan helaas niet, maar ben wel viesdik dus?
Ook restjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik maak de restjes op. Aardappelen, gehaktbal, champignons, doperwten en brie.
Die foto van 2005 idd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij ziet er daar nog zo jong en onschuldig uit
Gewoon veel water drinken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow dat mag echt niet als je borstvoeding geeft. Brb even boze moeders op je af sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |