SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sBeter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Liniaal krijgt geen zendtijd meer na 24:00u
Ik zou een witte stoel opzoeken om tegenaan te pissen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zou wel haantje de voorste zijn bij dit scharrelkipje hoor!
onnie danquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Die knakers zeiden na elke zin onnie dan. Toffe avond was dat. Zo dronken als een lor. En mn jas kwijt. Gelukkig was het warm zat tot smorgens vroeg dankzij een meters hoog kampvuur wat een klein beetje heel erg illegaal en niet zo goed voor het milieu was
De arabier dan graagquote:
Een handdoek, wat gaaf! Ik wilde kleinzoon voorlezen uit Paulus en Eucalypta die ik zelf heb stukgelezen, maar meneer wilde over hijskranen en monstertrucks horen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus mijn Paulus de boskabouter handdoek die ik ooit op mijn 4e of 5e pas een jaar of 15 geleden weggedaan
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een handdoek, wat gaaf! Ik wilde kleinzoon voorlezen uit Paulus en Eucalypta die ik zelf heb stukgelezen, maar meneer wilde over hijskranen en monstertrucks horen.
Alphen aan de rijn en haaksbergenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een handdoek, wat gaaf! Ik wilde kleinzoon voorlezen uit Paulus en Eucalypta die ik zelf heb stukgelezen, maar meneer wilde over hijskranen en monstertrucks horen.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
Echt, hier word je toch volkomen simpel van?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ja, niet alles is voorspelbaarquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik dacht dat je bruggetje "Van Bauer naar bouwer" zou zijn, en dan "Booooob de Bouwer, kunnen wij het maken?" draaien.
Nou, dat sla ik maar liever over.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Alphen aan de rijn en haaksbergen
leuk tochquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Verhuis naar Drentequote:Op zaterdag 23 april 2016 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou onderhand wel een hutje op de hei willen hebben, ja!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leuk toch
verstand op nul, paddo's naar binnen en gaan met die banaan
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek schakelt over naar mobiel luisteren en gaat naar bed
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek schakelt over naar mobiel luisteren en gaat naar bed
Onnie dan!quote:
ikquote:
ja, beetje als bevestigingquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onnie dan!
Waarschijnlijk bedoelde ze of niet dan; alsof ze een bevestiging zochten voor hun verhaal en of ik het net zo sjiek vond als hun. Ofzo. Denk ik dan. Ik zei het op een gegeven moment ook de hele tijd als ik weer een mooie anekdote over de tafel gooide aldaar waarbij ze me bevestigend aankeken.
Dus ik denk dat ze dat bedoelde ofzo.
hahahahaquote:
Wijl de wit gewolde kudde Trouw bewaakt wordt door de hond. En al dwalend ginds en her, Denkt de herder: "Och hoe ver, Hoe ver is mijn heide! Hoe ver is mijn heide, mijn heide !"quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Op de grote stille heide, dwaalt de herder eenzaam rond, met zijn wit gewolde kudde, 1000 schapen in het rond
ja net paddo opquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fijne tunes aan het luisteren hier he!
Hoestie daar?
Whehehe, vraag het 'm!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou hij ook een meetlat-relatie hebben?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wijl de wit gewolde kudde Trouw bewaakt wordt door de hond. En al dwalend ginds en her, Denkt de herder: "Och hoe ver, Hoe ver is mijn heide! Hoe ver is mijn heide, mijn heide !"
hahaquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet een Mouse en gokt het bruggetje:
Van fiets gaan we naar een busje...
had wel gekund. met busje komt zoquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet een Mouse en gokt het bruggetje:
Van fiets gaan we naar een busje...
Jawel hoor, die was goed...je had het beginnetje helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Als ik de tekst niet helemaal meer goed heb, heb ik ooit als jong muisje geleerd van de Drentse pleegma van mijn moeder
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn restje weed in combinatie met Lucky's dropshot valt niet helemaal jofel deze keer.
Ik vond het ook mooi. Die knakers waren voor het eerst in hun leven in Limburg en hadden de tijd van hun leven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, beetje als bevestiging
maar ik vind het altijd wel mooi als lui zoiets hebben
Het voornaamste muzikale wapenfeit uit de gemeente waarin ik heb gewoond...quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had wel gekund. met busje komt zo
en die lui hadden er toen zo'n hekel aanquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het voornaamste muzikale wapenfeit uit de gemeente waarin ik heb gewoond...![]()
(Hoewel Bökkers nu - gelukkig - bezig is om het imago te verbeteren)
EN TERECHT!!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig biedt zijn excuses aan de totale mensheid aan
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen zijn gewoon zó goed dat ze twee keer gequote moeten worden
Die wilde ik net aanvragen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is bang dat DJ Liniaal straks ook nog "Lekker op de Trekker" van Mannenkoor Karrenspoor gaat draaien.![]()
Je moet immers toch van A naar B.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is bang dat DJ Liniaal straks ook nog "Lekker op de Trekker" van Mannenkoor Karrenspoor gaat draaien.![]()
mannenkoor karrespoor heb ik al wel een nummer van gedraaidquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ah oké, dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mannenkoor karrespoor heb ik al wel een nummer van gedraaid
't is 't is niet waar!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:24 schreef Geralt het volgende:
Hey buschauffeur, we gaan je busje slopen
Heb je die lijst ergens? Lijkt me hilarischquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Was dit niet het nummer wat een jaar of zo geleden tot meest 'ergelijke' NL-talige nummer was uitgeroepen?
Hier is dat Peter Swinkels.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het voornaamste muzikale wapenfeit uit de gemeente waarin ik heb gewoond...![]()
quote:KWAKKERTEMARS
Ein kwekkerke in nen hiële druëge graaf, det sjtong van dorst te kwake.
Zie mooder zag: "Waat huër ig noe, die Heitser kwake krek wie's toe".
Refrein:
Want de Kwakkers oet Klein Peries, die zeen allemaol neet wies.
Ze laeve in eine groeëte pool, vol pils en coca-cola.
"Og man", zag dae jong, "Haaje wae mer ein vol glaas van de kwakkerte oet Heitse.
Den haaje wae aug ein lekker peulke beer en met hôr same vôl plezeer.
Refrein:
Want de Kwakkers oet Klein Peries, die zeen allemaol waal wies ........
"Mer jong", zag zien man, "Doe bais tog neet good wies. Waat wits doe noe van Klein Peries ?
Doe bais nog eine kleine baaij, de moel, anges kries toe ein flaaij".
"Mer man", zag dae jong, "Wat zaektj gae noe, ge zeetj tog aod ent waere.
Mer as de Kwakkers van Heitse gaon, den zeetj gae nig hiej neet miër sjtaon".
Braaf minskes, dootj waat et kwekkerke wiltj doon en haodj good vastelaovendj.
En haoje wae good ôverein, den zeen wae al die daag bieein.
Ook weer over pissen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké, dat heb ik dan gemist.
Doe dan maar Normaal.... - je weet wel met welk nummer
Ik ga nu!quote:
Het is moeilijk om de tekst te begrijpen als je in de tussentijd Bennie Jolink hoort zingen dat -ie moet pissen.quote:
Kan hem zo snel niet meer vinden in alle dooie linkjesquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die lijst ergens? Lijkt me hilarisch
oja, oepsquote:
PeePee neemt het zo over!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liniaal moet gewoon nog even deurdonderen. Hij heeft namelijk 15 luisteraars.
Als Ruler wil, dan heb ik nog 2 minuten om daar wat aan te doenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zakt vanzelf terug naar 11.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik moest een nr van 1 minuut hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
Deze heb je al gedraaid
Dank je wel Ruler, het was (op een paar nummers na) weer heel erg leuk
Ja, Piet fopte mij welquote:
Is dit nog altijd Schvvmert?quote:
Als plassen pissen wordt, begint het gezeik.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs het pissen komt erin voor.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs het pissen komt erin voor.
Ik zit ook lekker op te letten danquote:
Wat? Bron?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Die heeft trouwens zijn dodenrit wél gejat van Zeg eens Aaaa Ja, zuster, Nee Zuster
Bedankt Rulerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
Goed stelen is een kunst.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Die heeft trouwens zijn dodenrit wél gejat van Zeg eens Aaaa Ja, zuster, Nee Zuster
Verrek ja!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Als drs. P?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo stel ik me 11-letterig een beetje voor.
Drs. P. is echt een dichter en taalkunstenaar; dat ben ik echt niet hoor. Ik kom niet verder dan slechte woordgrappen.quote:
Mwoah.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drs. P. is echt een dichter en taalkunstenaar; dat ben ik echt niet hoor. Ik kom niet verder dan slechte woordgrappen.
Wat flutshow; dit is potdomme puike muziekquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n flutshow, ja?
Ben ook dol op toeters.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n flutshow, ja?
Ik zei het alleen maar om het grapje fluitshow / flutshow te kunnen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat flutshow; dit is potdomme puike muziek
Ik kan hem op YT zo snel niet vinden, Draai PC wordt opgestart, daar staat mijn rip van de JZNZ LPquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Het was gezellig maar ik moet er morgen vroeg uit....welterusten allen.
Remix.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Piet gooi jij er telkens wat doorheen?
Trusten zus.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Van wie was dat nr?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 12-inch versie. Ook wel bekend onder de titel "24 emmertjes water halen"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 12-inch versie. Ook wel bekend onder de titel "24 emmertjes water halen"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Die was eerder dan Drs. P? Voor mijn tijd maar zoja dan is dat toch wel redelijk plagiaat inderdaadquote:
1966 vs 1974 zo even uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die was eerder dan Drs. P? Voor mijn tijd maar zoja dan is dat toch wel redelijk plagiaat inderdaad![]()
Ach Bob Marley heeft ook aardig wat nummers geleend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die was eerder dan Drs. P? Voor mijn tijd maar zoja dan is dat toch wel redelijk plagiaat inderdaad![]()
Tis net wat je altijd zegt: alles is gestolen. Hoe kan je nou een bepaalde frequentie claimen. Nja, de regering kan het veilen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach Bob Marley heeft ook aardig wat nummers geleend.
Wel weer teruggegeven?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]ToT, ophouden nu of ik vraag de Macarena aan.
En als je Fauré analyseerd heeft die wel weer aardig wat regeltjes die overeen komen met Mozart, die blijkbaar in Handel weer een goeie leermeester zag, die zelf ook wat maten van Buxtehude heeft geleend, en tja dan zitten we al weer bijna in de renaissancequote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]ToT, ophouden nu of ik vraag de Macarena aan.
Lee Perry lacht het laatst, die springt op zijn 80e nog rond op podium en bij zijn Zwitserse gravin en heleboel kinderen.quote:
Ik wist niet dat je al 300 jaar oud wasquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je Fauré analyseerd heeft die wel weer aardig wat regeltjes die overeen komen met Mozart, die blijkbaar in Handel weer een goeie leermeester zag, die zelf ook wat maten van Buxtehude heeft geleend, en tja dan zitten we al weer bijna in de renaissance
Doe ik net m'n ouwe troep weg, begin jij weer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je Fauré analyseerd heeft die wel weer aardig wat regeltjes die overeen komen met Mozart, die blijkbaar in Handel weer een goeie leermeester zag, die zelf ook wat maten van Buxtehude heeft geleend, en tja dan zitten we al weer bijna in de renaissance
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al 300 jaar oud was
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al 300 jaar oud was
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe ik net m'n ouwe troep weg, begin jij weer.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Proest
Je wist nog niet dat ik ook een stoffige muis was?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'
Wagner, zucht, is een hele lang zit, een keer gedaan, had ik het zitvlees niet voorquote:
Ik vind "nummers" vaak een overdreven vriendelijke term voor de bagger die tegenwoordig de hitlijsten aanvoert. Dat terwijl er meer dan genoeg goede muziek wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'
Ach, top of flop vinden de meesten wel leuk. Ik in ieder geval wélquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het kan ook zijn dat het niet je muziek is he
Er zijn trouwens al een hele tijd 11 luisteraars. Eerst 11 + 4, toen 11 + 3, daarna 11 + 2.....quote:
Man down is beter.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het intro en het stuk wat ze in apocalypse now gebruiken. Verder is het ietwat taaie kost.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wagner, zucht, is een hele lang zit, een keer gedaan, had ik het zitvlees niet voor
Ik ken de top40 denk ik wel aardig, zowel die van nu als in die van vorige jaren, maar als ik eerlijk mag zijn, was er in de '60, 70's en 80's net zoveel bagger als nu, wat ook in de hitparade kwam, en waren er ook nummers die NIET in de hitlijsten kwamen, maar nu wel in de Top2000 staan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind "nummers" vaak een overdreven vriendelijke term voor de bagger die tegenwoordig de hitlijsten aanvoert. Dat terwijl er meer dan genoeg goede muziek wordt gemaakt.
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar maak ik met gemak 13 van.
Ja waaronder ik nog een biertje ongeveer, en een sigaretje of 2 nogquote:
quote:
Dat klopt. Maar toch... als je een hitlijst van pakweg 30 jaar geleden pakt, zie je in de Top 20 zo veel meer kwaliteit staan dan in de hitlijst van vandaag...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken de top40 denk ik wel aardig, zowel die van nu als in die van vorige jaren, maar als ik eerlijk mag zijn, was er in de '60, 70's en 80's net zoveel bagger als nu, wat ook in de hitparade kwam, en waren er ook nummers die NIET in de hitlijsten kwamen, maar nu wel in de Top2000 staan.
Ik houd dat niet zo bij, gaat Rochelle nog goed?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken de top40 denk ik wel aardig, zowel die van nu als in die van vorige jaren, maar als ik eerlijk mag zijn, was er in de '60, 70's en 80's net zoveel bagger als nu, wat ook in de hitparade kwam, en waren er ook nummers die NIET in de hitlijsten kwamen, maar nu wel in de Top2000 staan.
Oké, hier moest ík zelfs niet om lachen. Dat is een gave op zich.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn trouwens al een hele tijd 11 luisteraars. Eerst 11 + 4, toen 11 + 3, daarna 11 + 2.....
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd dat niet zo bij, gaat Rochelle nog goed?
Werken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Elke avond zo laat naar bed als je wil en pas wakker worden als je opstaat
Als jij niet werkt dan kan je die blauwe niet betalen!quote:
Dat! Lag 's middags altijd half gaar op de bank te hangen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
Ochtenddienst is killing. Gelukkig volgende week weer middagdienst
Ah, en dat is dus denk ik een relatief begrip, gezien vanuit ons nu, omdat wij die tijd kenden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar toch... als je een hitlijst van pakweg 30 jaar geleden pakt, zie je in de Top 20 zo veel meer kwaliteit staan dan in de hitlijst van vandaag...
Zo ging het in NWS-SC. De eerste dagen vonden ze het leuk, daarna waren ze het snel zat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, hier moest ík zelfs niet om lachen. Dat is een gave op zich.
quote:
Nou en. Dan doe ik alleen de helft of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als jij niet werkt dan kan je die blauwe niet betalen!
Ik ook; om half 4 thuis en pitten tot Brennie roept dat het eten klaar is en dan amper wat mn nek ingeschoven krijgen want net wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat! Lag 's middags altijd half gaar op de bank te hangen.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou en. Dan doe ik alleen de helft of zo.
Nee, dat is niet zo 11.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo ging het in NWS-SC. De eerste dagen vonden ze het leuk, daarna waren ze het snel zat.
Het was een grapje uit de categorie "Welke maand heeft 28 dagen?" (Waarop het antwoord dan is dat alle twaalf maanden dat hebben)
Dat kan ik nu na 25 jaar ploegendienstquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Dat mag ik al een paar maanden, maar mij bevalt het niet echt goedquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Ik kan je wel training geven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat mag ik al een paar maanden, maar mij bevalt het niet echt goed
Als ik over 1 jaar en 3 mnd nog niet weer gewoon full time aan het werk ben, ga ik dat nodig hebbenquote:
Ja, maar ik ben geen bejaarde of zo. Het is niet zo dat ik de huidige tijd niet ken. Sterker nog: ik volg nieuwe muziek elke week op de voet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, en dat is dus denk ik een relatief begrip, gezien vanuit ons nu, omdat wij die tijd kenden.
Ben ik het verder wel heel erg eens dat de meeste 'muziek' van nu veel auto tune, samples, weinig originaliteit, en als het nederlands is én niet Adele maar vooral maroc achtige taalgebruik moet zijn.
Dan zal ik het voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Houston calling Eggs, are you launched already?
Ik mag dat al een jaar, maar het gaat snel vervelen. Ik ben regelmatig enorm uit m'n ritme, slaap soms heel slecht, ben vaker vermoeid, heb vaker koppijn, etc.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:17 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, weerstanden gerangschikt.
ik mis alleen de 150 ohm
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen bejaarde of zo. Het is niet zo dat ik de huidige tijd niet ken. Sterker nog: ik volg nieuwe muziek elke week op de voet.
Het is gewoon zo dat veel slechte, middelmatige muziek nu populair is. Als je kijkt naar die Lil' Kleine... voert al weken de Album Top 100 aan met z'n baggerplaat. Als je die "teksten" leest.... echt.... 11 tracks onsamenhangend, slecht rijmend, warrig gewauwel over zuipen, blowen, snuiven en jezelf laten pijpen.
En dat er dan een bepaald publiek is voor dat soort zwakzinnigheid, ach... dat valt nog te begrijepen. Maar het voert al wekenlang de albumlijst aan. En het wordt ook stelselmatig opgehemeld en gehypet, zelfs hier in MUZ, waar pluggers en zogeheten "influencers" vrij spel hebben.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik het voorbeeld geven.Mensen, het was weer eens erg leuk, veel plezier nog en PP
Er komt ontzettend veel goeds uit. Helaas verzaken radiozenders als 3FM in het draaien van goede nieuwe muziek. Veel blijft dus onbekend bij een groot publiek.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Sterker nog, ik denk dat jij beter weet wat er aan goede muziek nog uitkomt dan ik
Maar niet ALLE muziek die nu uitkomt is slecht, en dat hoor ik hier af en toe (in R49) wel roepen, en alleen de tijd zal leren wat blijft 'hangen' en wat niet.
Hitparades zijn gewoon een modeverschijnsel en ik draag dan nog liever de oubollige old skool hip hop stijl, dan de, nu, ja, blijkbaar nu populaire 'rag' style
3FM is de laatste jaren niet meer wat het wasquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt ontzettend veel goeds uit. Helaas verzaken radiozenders als 3FM in het draaien van goede nieuwe muziek. Veel blijft dus onbekend bij een groot publiek.
Als ik ooit ga dj'en op R49, zal ik sowieso veel nieuwe, onbekende muziek draaien.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3FM is de laatste jaren niet meer wat het was
Niet dat het eerder echt wat was, met de versnippering aan programma's, maar het was nog altijd beter dan Sky-Radio en zo.
Maar toch, de 2 meter sessie van 3Fm waren wel tof
En nieuwe of minder bekende muziek horen we graag bij R49
Ik heb veel nieuwe muziek(stijlen) hier leren kennen.
Ik stuur soms wat nummertjes aan Knokkels door. Als jij voor je show ooit omhoog zit, geef maar een gilquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3FM is de laatste jaren niet meer wat het was
Niet dat het eerder echt wat was, met de versnippering aan programma's, maar het was nog altijd beter dan Sky-Radio en zo.
Maar toch, de 2 meter sessie van 3Fm waren wel tof
En nieuwe of minder bekende muziek horen we graag bij R49
Ik heb veel nieuwe muziek(stijlen) hier leren kennen.
Top of Flop is (ja ik weet, heel banaal) gewoon tipparade werkquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stuur soms wat nummertjes aan Knokkels door. Als jij voor je show ooit omhoog zit, geef maar een gil
Verder komt er ook niets in top 40, dat is een corrupte bendequote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top of Flop is (ja ik weet, heel banaal) gewoon tipparade werk
Rochelle staat in de top 40quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verder komt er ook niets in top 40, dat is een corrupte bende
Niks mee toch? De insteek van jouw show is om te raden of nummers de hitlijst halen. Dan is de Tipparade een voor de hand liggende bron.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top of Flop is (ja ik weet, heel banaal) gewoon tipparade werk
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Piet bedankt voor de muziek
ik ga mijn nest opzoeken
quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat afhaken.
Bedankt voor alle muziekjes en succes nog!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
* vosss gaat afhaken.
Ik slaap alquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Tot de volgende keer weer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Champignon barbaarquote:
Ik heb een roestvrijstalen uitvoering..quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zo'n [ afbeelding ]
Da's een van de dingen die ik in het ouderlijk huis heb achter gelaten
Knoflook nog nooit geprobeerd..quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat werkt prima idd, met knoflook ook en hardgekookte eieren die afgekoeld zijn.
Daar zal ik dan met de eieren de mist wel mee in gegaan zijnquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat werkt prima idd, met knoflook ook en hardgekookte eieren die afgekoeld zijn.
Ik heb gewoon altijd een mes bij de hand, waar ik eieren en ook knoflook mee snijquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik de pers niet kan vinden dan pak ik de eiersnijder.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:26 schreef ToT het volgende:
Hey thx voor de tunes, en trusten peeps! Ik ga maffen!
Meestal gebruik ik voor alles mn koksmes.. Snij me al steeds minder vaak in de vingersquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik de pers niet kan vinden dan pak ik de eiersnijder.
Dan wordt het tijd om het mes weer te laten slijpenquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik voor alles mn koksmes.. Snij me al steeds minder vaak in de vingers
Yo Eggs, knalt ie lekker zo?quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:27 schreef EggsTC het volgende:
dit is wel ff wat anders dan ik gewend ben hor he, die paddo', stuk overweldigender visueel vooral
Ik slijp ze zelf.. Maar Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om het mes weer te laten slijpen
Ik snij mijzelf altijd weer in de vingers als de messen weer geslepen terug komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |