3FM is de laatste jaren niet meer wat het wasquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt ontzettend veel goeds uit. Helaas verzaken radiozenders als 3FM in het draaien van goede nieuwe muziek. Veel blijft dus onbekend bij een groot publiek.
Als ik ooit ga dj'en op R49, zal ik sowieso veel nieuwe, onbekende muziek draaien.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3FM is de laatste jaren niet meer wat het was
Niet dat het eerder echt wat was, met de versnippering aan programma's, maar het was nog altijd beter dan Sky-Radio en zo.
Maar toch, de 2 meter sessie van 3Fm waren wel tof
En nieuwe of minder bekende muziek horen we graag bij R49
Ik heb veel nieuwe muziek(stijlen) hier leren kennen.
Ik stuur soms wat nummertjes aan Knokkels door. Als jij voor je show ooit omhoog zit, geef maar een gilquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3FM is de laatste jaren niet meer wat het was
Niet dat het eerder echt wat was, met de versnippering aan programma's, maar het was nog altijd beter dan Sky-Radio en zo.
Maar toch, de 2 meter sessie van 3Fm waren wel tof
En nieuwe of minder bekende muziek horen we graag bij R49
Ik heb veel nieuwe muziek(stijlen) hier leren kennen.
Top of Flop is (ja ik weet, heel banaal) gewoon tipparade werkquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stuur soms wat nummertjes aan Knokkels door. Als jij voor je show ooit omhoog zit, geef maar een gil
Verder komt er ook niets in top 40, dat is een corrupte bendequote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top of Flop is (ja ik weet, heel banaal) gewoon tipparade werk
Rochelle staat in de top 40quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verder komt er ook niets in top 40, dat is een corrupte bende
Niks mee toch? De insteek van jouw show is om te raden of nummers de hitlijst halen. Dan is de Tipparade een voor de hand liggende bron.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top of Flop is (ja ik weet, heel banaal) gewoon tipparade werk
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Piet bedankt voor de muziek
ik ga mijn nest opzoeken
quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat afhaken.
Bedankt voor alle muziekjes en succes nog!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
* vosss gaat afhaken.
Ik slaap alquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Tot de volgende keer weer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Champignon barbaarquote:
Ik heb een roestvrijstalen uitvoering..quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zo'n [ afbeelding ]
Da's een van de dingen die ik in het ouderlijk huis heb achter gelaten
Knoflook nog nooit geprobeerd..quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat werkt prima idd, met knoflook ook en hardgekookte eieren die afgekoeld zijn.
Daar zal ik dan met de eieren de mist wel mee in gegaan zijnquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat werkt prima idd, met knoflook ook en hardgekookte eieren die afgekoeld zijn.
Ik heb gewoon altijd een mes bij de hand, waar ik eieren en ook knoflook mee snijquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik de pers niet kan vinden dan pak ik de eiersnijder.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:26 schreef ToT het volgende:
Hey thx voor de tunes, en trusten peeps! Ik ga maffen!
Meestal gebruik ik voor alles mn koksmes.. Snij me al steeds minder vaak in de vingersquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik de pers niet kan vinden dan pak ik de eiersnijder.
Dan wordt het tijd om het mes weer te laten slijpenquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik voor alles mn koksmes.. Snij me al steeds minder vaak in de vingers
Yo Eggs, knalt ie lekker zo?quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:27 schreef EggsTC het volgende:
dit is wel ff wat anders dan ik gewend ben hor he, die paddo', stuk overweldigender visueel vooral
Ik slijp ze zelf.. Maar Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 23 april 2016 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om het mes weer te laten slijpen
Ik snij mijzelf altijd weer in de vingers als de messen weer geslepen terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |