ikquote:
ja, beetje als bevestigingquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onnie dan!
Waarschijnlijk bedoelde ze of niet dan; alsof ze een bevestiging zochten voor hun verhaal en of ik het net zo sjiek vond als hun. Ofzo. Denk ik dan. Ik zei het op een gegeven moment ook de hele tijd als ik weer een mooie anekdote over de tafel gooide aldaar waarbij ze me bevestigend aankeken.
Dus ik denk dat ze dat bedoelde ofzo.
hahahahaquote:
Wijl de wit gewolde kudde Trouw bewaakt wordt door de hond. En al dwalend ginds en her, Denkt de herder: "Och hoe ver, Hoe ver is mijn heide! Hoe ver is mijn heide, mijn heide !"quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Op de grote stille heide, dwaalt de herder eenzaam rond, met zijn wit gewolde kudde, 1000 schapen in het rond
ja net paddo opquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fijne tunes aan het luisteren hier he!
Hoestie daar?
Whehehe, vraag het 'm!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou hij ook een meetlat-relatie hebben?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wijl de wit gewolde kudde Trouw bewaakt wordt door de hond. En al dwalend ginds en her, Denkt de herder: "Och hoe ver, Hoe ver is mijn heide! Hoe ver is mijn heide, mijn heide !"
hahaquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet een Mouse en gokt het bruggetje:
Van fiets gaan we naar een busje...
had wel gekund. met busje komt zoquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet een Mouse en gokt het bruggetje:
Van fiets gaan we naar een busje...
Jawel hoor, die was goed...je had het beginnetje helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Als ik de tekst niet helemaal meer goed heb, heb ik ooit als jong muisje geleerd van de Drentse pleegma van mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |