ik doe de hele avond al mijn bestquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
ik ga aan de paddo's jongens... zet wat goeds op, onnie vosss
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
onnie dan!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
ja, die heb jij wel weer paraatquote:
dat ass doe...quote:
Nah, iets jonger, ik heb de maanlanding half bewust meegemaakt, mijn moeder doordat ik geboren werd helemaal nietquote:
Daar is waarschijnlijk niks meer van over.quote:
høken is de achterhoekquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
onnie dan!
Vorig jaar nog gelachen met een paar knakers uit die buurt in Maastricht. Höken en/ofzo
Gelukkig hebben we de foto's (en filmpjes) nogquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk niks meer van over.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky vond Paulus eng...jullie passen leuk bij elkaar.
Deze is anders ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die heb jij wel weer paraat
Kun je gelijk wel draaien toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
Nog steeds joh.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky vond Paulus eng...jullie passen leuk bij elkaar.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus mijn Paulus de boskabouter handdoek die ik ooit op mijn 4e of 5e pas een jaar of 15 geleden weggedaan
Zus moet sterke koffie of zo...ik dacht echt dat er een enorme kip te zien zou zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
30 kilo scharrelkip schoon aan de haak.
Geen idee. Die knakers zeiden na elke zin onnie dan. Toffe avond was dat. Zo dronken als een lor. En mn jas kwijt. Gelukkig was het warm zat tot smorgens vroeg dankzij een meters hoog kampvuur wat een klein beetje heel erg illegaal en niet zo goed voor het milieu wasquote:
Nou ik zou wel haantje de voorste zijn bij dit scharrelkipje hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
30 kilo scharrelkip schoon aan de haak.
ik zou geen nee zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is anders ook niet verkeerd!
[ afbeelding ]
Maar DE klassieker is uiteraard:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zus moet sterke koffie of zo...ik dacht echt dat er een enorme kip te zien zou zijn.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Vanessa hier achteraan uiteraard voor ToT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |