SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind vuur en vlam eigenlijk net zo leuk
jammer dat die niet zo hoog is gekomen
Ga je door zo?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:10 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
daar kan ik dan weer heel vrolijk van worden
bedankt voor het luisteren. slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
Deze ongeveer 40 plusser gaat toegeven aan moe zijn
bedankt voor de gezelligheid, de muziekjes etc.fijne avond nog allemaal
Slaap lekker just mequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
Dan moet jij maar doorgaan toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bedankt voor het luisteren. slaap lekker
die gooise r ookquote:
tjah, zeg het maarquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet jij maar doorgaan toch?
Spreek uit als "ewwwwwwr"quote:
dankquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zet XiiaLive aan en gaat ook in bed liggen, dat ik morgenochtend op tijd wakker wordt en de trein niet mis enzulks![]()
Dank voor de deuntjes Lineaal, jij roeleert hard
quote:
Ik blijf natuurlijk luisteren, denk jij danquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank
jij bedankt voor het luisteren
Begin maar gewoon met 30 minuten?quote:
Donequote:
half uurtje?quote:
quote:
quote:
El Presidentequote:
quote:
Jij ook bedankt voor de gezelligheid, en slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Rob weet het nog niet maar die mag om middernacht
deze is toch vrij laat gemaakt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:18 schreef Watertornado het volgende:
Dit nummer is toch wel voor het algemene publiek symbool geworden voor alle Nederlandse Apres-Ski muziek
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Whehehe hee trusten man!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest 'toeter' en wenst iedereen desondanks een goede nachtrust...
Moet lukken toch met nog 40 minuten te gaan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
quote:Programma van vandaag
00:20 - 00:56
MadMaster - Prince - America
01:05 - 07:00
DJ PP gaat guppen
08:07 - 09:45
Dj Melting op de automatische piloot
09:45 - 13:00
Dj Lucky vult de dag
13:04 - 14:30
DJ L2B - Muzikale Opvulling
14:30 - 17:01
MadMaster - Prince Heerlijk...
17:01 - 20:20
DJ Knokkels - Prince Of Ch00ns
20:22 - 21:30
DJ PP vult gaten met platen
21:30 - 00:00
DJ Liniaal - Schuur radio.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Is dat paarse_paashaas?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het 'origineel' van Paul de Leeuw leuker
Ja, maar dan nog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
deze is toch vrij laat gemaakt?
nu gaat het over een regenboogquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Priet_Praat Piet_Piraatquote:
Fluit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Truste Madquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Momenteel is RadioDJ v1.8.2.0 z'n MariaDB MySQL database aan het vullen met de snelheid van een naaktslak in nat cement. Dus .... dat gaat nog wel effe durenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Vast wel toch?quote:
Als ik mezelf zou quoten zou ik ontkennen, hetgeen me in een lastige positie zou plaatsen.quote:
Ow tuurlijk. Ja ik ben nog van vroeger. Toen Piet nog Schuum was en PP Paarse Paashaasquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Momenteel is RadioDJ v1.8.2.0 z'n MariaDB MySQL database aan het vullen met de snelheid van een naaktslak in nat cement. Dus .... dat gaat nog wel effe duren
Paarse_Paashaasquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow tuurlijk. Ja ik ben nog van vroeger. Toen Piet nog Schuum was en PP Paarse Paashaas
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Momenteel is RadioDJ v1.8.2.0 z'n MariaDB MySQL database aan het vullen met de snelheid van een naaktslak in nat cement. Dus .... dat gaat nog wel effe duren
Bij dezen gehoor aan gegeven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik mezelf zou quoten zou ik ontkennen, hetgeen me in een lastige positie zou plaatsen.
Derhalve bevestig ik mijn aanwezigheid en wil ik uw allen aanmoedigen om te gaan dansen op deze muziek.
ik had al wel eerder andere apres ski muziek gehoord, maar voor grootste deel van NL kon dit de bekendste nog wel eens zijn jaquote:
Toen had jij nog 3 (of waren het 4) ssss in je usernamequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow tuurlijk. Ja ik ben nog van vroeger. Toen Piet nog Schuum was en PP Paarse Paashaas
En vosss nog met dubbel s.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dát is een tijd geleden!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geinig van MySQL overigens. SAM pakte ie niet, maar hij updatetetetetete wél elke avond.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
databases zijn blijkbaar op dit moment een beetje solidair met mijn tempo
Mn originele nick ken je wel toch neem ik aan dan?quote:
Vosss,quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mn originele nick ken je wel toch neem ik aan dan?
Ik gebruik 'm NOG niet, maar ga 'm wel uitproberen. Wat hield jou tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]Jij gebruikt RadioDJ?
Deed ik ook bijna
Wie niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mn originele nick ken je wel toch neem ik aan dan?
never mindquote:
Van Neusaap was die.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Geralt het volgende:
Ik was overigens niet veldmuis. Geen idee wiens kloon dat was
Neen, ik val eens in de 53 jaar op muisjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent ook een muis? van oorsprong?
Ja, ik was even op een dwaalspoor gezetquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat "groetjes, Veldmuis" kwam je vroeger echt overal tegen!
rondzingende mic. En het Fire & Forget principe erachter. Ach ja, geluid klonk wel erg goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm NOG niet, maar ga 'm wel uitproberen. Wat hield jou tegen?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik het niet veel lomper kon vragen
Even kijken.... in die volgorde? Aardig, redelijk en bestaat nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Rob, vuige schat, hoe gaat het met u en uw vriendin en de eetgelegenheid?
MONO!quote:
Sig000 moet weer een uitzonderingspositie hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar met het nieuwe jaar zijn al die permbans toch opgeheven?
Selectief.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ie maar niet over witte tuinstoelen pissen terwijl ik mn pc probeer te fixen op het moment dat iemand met een glazen oog alles gade staat te slaan terwijl hij nog een biertje neemt.quote:
Nah, ik dacht alleen maar generaal pardon voor iedereen die een ban had, en permbans werden per casus bekeken. Dacht ik, hoor, wat ik toen begrepen hadquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MONO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat er zo even een trance-techno-hardstyle-alpenhoorn setje in raggen op die antenne?
Hè bah.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MONO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat er zo even een trance-techno-hardstyle-alpenhoorn setje in raggen op die antenne?
Godver zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Moet ie maar niet over witte tuinstoelen pissen terwijl ik mn pc probeer te fixen op het moment dat iemand met een glazen oog alles gade staat te slaan terwijl hij nog een biertje neemt.
Rob!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MONO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vraagt zich af waar hij in beland is
In een soort van Memory Lanequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Moet ie maar niet over witte tuinstoelen pissen terwijl ik mn pc probeer te fixen op het moment dat iemand met een glazen oog alles gade staat te slaan terwijl hij nog een biertje neemt.
Ahh okee.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik dacht alleen maar generaal pardon voor iedereen die een ban had, en permbans werden per casus bekeken. Dacht ik, hoor, wat ik toen begrepen had
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neen, ik val eens in de 53 jaar op muisjes.
MAYHEM! MADNESS!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hij weet het nog best te vertellen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.
ikquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het ja... - En wie is DJ Liniaal?
Toen was ik nog BusyLizziequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik was ooit Golf in een ver verleden. Hmmmz, 2004 denk ik.
Dat had geniaal moeten zijn, maar ging ff mis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rulerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vosss nog nuchter was toen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij weet het nog best te vertellen.
Een ruler is een meetlat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. En volgens mij kom je uit Overijssel of niet?quote:
Twentequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. En volgens mij kom je uit Overijssel of niet?
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaalquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vosss nog nuchter was toen.
Het was een memorabele avond; om het even samen te vatten.quote:
allebei tochquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaal
Lineaal, meetlat, boeiuh!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaal
Ik had wel goeie schijven bij. Getuige het feit dat jij dacht dat je op de wc stondquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.
Denk dat we elkaar begrijpen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was een memorabele avond; om het even samen te vatten.
quote:
joah, das ook niet zo heel gek bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig herkent sommige tongvallen al na een paar woorden
Je gaat moeite krijgen met mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig herkent sommige tongvallen al na een paar woorden
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eetquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Lineaal, meetlat, boeiuh!
Maar idd @ ideaal!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eet
Nu ook nog welquote:
met een klein beetje mayo zijn ze het bestquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eet
Zo'n terrasstoel lijkt wel een beetje op wc pot toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had wel goeie schijven bij. Getuige het feit dat jij dacht dat je op de wc stond
Maar ik gok dat je niet heel ver van Salland af woont. Dichter bij Nijverdal dan bij Enschede, lijkt me...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, das ook niet zo heel gek bij mij
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef Fogel het volgende:
Oh gelukkig, dacht even dat je branden zand ging draaien.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n terrasstoel lijkt wel een beetje op wc pot toch?
Mwah... misschien gaan we er ooit achterkomen.quote:
Sausje maken van hersenvocht, al die eiwitten die erin zijn gekomen tijdens het rottingsprocesquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met een klein beetje mayo zijn ze het best
als je goeie schijven hebt gevreten wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:
Ik hoopte dat jij het wist want ik heb geen flauw idee wat ik aan het doen ben. Probeer een lijstje te maken met welke zooi ik moet meenemen, en ondertussen luister ik muziek, en probeer te reageren maar m'n restje in combinatie met dropshot hakt er nogal in geloof ik.quote:
quote:
Twentenaren herken ik altijd, zelfs als ze perfect Nederlands spreken, zonder accent. Ze hebben namelijk een vreemde eigenschap, is me opgevallen. Als ze "uhhh" zeggen, zit daar een r-klank doorheen. Je hoort dan zoiets als "uhhhrr"... - en daarmee vallen ze alsnog door de mandquote:
plastic outhousequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah... misschien gaan we er ooit achterkomen.
Mary kan bevestigen dat ik vaag praat
Dat was meesterlijk.quote:
Ik ben geen Twentenaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twentenaren herken ik altijd, zelfs als ze perfect Nederlands spreken, zonder accent. Ze hebben namelijk een vreemde eigenschap, is me opgevallen. Als ze "uhhh" zeggen, zit daar een r-klank doorheen. Je hoort dan zoiets als "uhhhrr"... - en daarmee vallen ze alsnog door de mand
Oh, dat zou kunnen. Qua uitspraak of de dingen waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige met jou is, hoe meer je gedronken hebt, hoe minder vaag je praat
Een pijp was toepasselijker geweest met dit nummer! :pquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
is ook veel te gezellig hier.
* knokkels steekt laatste shaggie in de fik
15km onder Enschedequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je niet heel ver van Salland af woont. Dichter bij Nijverdal dan bij Enschede, lijkt me...
Begint een gewoonte te worden hier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
is ook veel te gezellig hier.
* knokkels steekt laatste shaggie in de fik
Eanske de gekste!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
15km onder Enschede
das dan jammer
Ik gok je broer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die bij mij in de meterkast piste omdat ie dacht dat het de wc was?
Qua uitspraakquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen Twentenaar.
[..]
Oh, dat zou kunnen. Qua uitspraak of de dingen waar ik het over heb?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die bij mij in de meterkast piste omdat ie dacht dat het de wc was?
Ja sorry, mijn crackpijp is kapot gevallenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pijp was toepasselijker geweest met dit nummer! :p
en hoksebargen is nog völle gekkerquote:
Ik praat in het algemeen behoorlijk ABN, maar als ik gedronken heb, schijn ik meer Achterhoeks te gaan lullen!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua uitspraak
Je spreekt dan weer gewoon Nederlands
Maar als ik meer gedronken heb ga ik ook weer Amsterdamser praten dan ik normaal gesproken doe, dus dat is wel normaal denk ik.
Hmm..quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
15km onder Enschede
das dan jammer
Of je went er gewoon aan in de loop van de tijd, kan ook....quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua uitspraak
Maar als ik meer gedronken heb ga ik ook weer Amsterdamser praten dan ik normaal gesproken doe, dus dat is wel normaal denk ik.
Jaa, de Hocky Mountains.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoksebargen is nog völle gekker
Een vriend van mij spreekt normaal Nederlands, maar zo gauw -ie een tijdje in contact komt met Noord-Hollanders, komt dat Knokkels-accent bij hem bovendrijvenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua uitspraak
Ik twijfelde tussen Nico en Richard. Nico lazerde wel een keer in de heg van de buren toen ie al die kleine flesjes had leeggelurkt.quote:
Vandaar dat ik je niet snapte met het mengpaneelincidentquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen behoorlijk ABN, maar als ik gedronken heb, schijn ik meer Achterhoeks te gaan lullen!
hahaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet snapte met het mengpaneelincident
Ik schijn dat ook te hebben (maar dan met Sallands accent)quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen behoorlijk ABN, maar als ik gedronken heb, schijn ik meer Achterhoeks te gaan lullen!
Heet je Nico? Ow wacht familie dus.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ga het voor gezien houden. Morgen weer enkele uren (vorige week werden het er 6) hier ronddobberen http://www.pirbadet.no/
Bedankt Ruler
jij bedankt voor het luisterenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ga het voor gezien houden. Morgen weer enkele uren (vorige week werden het er 6) hier ronddobberen http://www.pirbadet.no/
Bedankt Ruler
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
Ik zal oe met de piele tegen de boks an slaan!
Ja hoi ik ben er weer; was ook even weer aan het kijken. Mooi kereltje is dat evengoedquote:
Ah, 't mengpaneel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet snapte met het mengpaneelincident
Hans.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heet je Nico? Ow wacht familie dus.
Ik probeerde te mixenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukte nietOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Blierèckquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
In verschillende Limburgse dialecten is boks ook broek.
Dit is geen limburgs.quote:
Nee, maar boks is dan wel weer Venlo's / Blericksquote:
Achterhoek. Als je die kant op gaat, hoor je de G al wat zachter worden dan in Twente.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
In de Achterhoek ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
Van boeë bies diech?quote:
achterhoeksquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
Ook Heitsers. Remunjs en Wieërts ook. In Mestreech is het dan weer brook ipv boks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, maar boks is dan wel weer Venlo's / Blericks
menier menier, dá kèrreke dá heurt dá nééééééééééééét.quote:
ram vet, ouwehoer gek, bohquote:
hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
menier menier, dá kèrreke dá heurt dá nééééééééééééét.
Of iets dergelijks. Kom je dan als Noordhollander in Maastricht, de eerste keer boodschappen doen
Heitse, maar pa en ma zijn Sjengen, dus ik spreek ook vloeiend Mestreechs. Al is dat dan wel met een licht midden Limburgs accentje eraan. Een echte Sjeng hoort het welquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik probeerde te mixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukte nietDat wist ik niet. Had het over het mengpaneel van ToT wat ik wellicht over zou kopen.
L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat wist ik niet. Had het over het mengpaneel van ToT wat ik wellicht over zou kopen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of iets dergelijks. Kom je dan als Noordhollander in Maastricht, de eerste keer boodschappen doen
Een vriend van mij komt oorspronkelijk uit Heerlen. Hij had z'n moeder aan de telefoon en die spreekt beter dialect dan Nederlands. Er was geen touw meer aan vast te knopen....quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik probeerde te mixenTonijn, als ik het me goed herinner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukte niet![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga raar denken door het restje groen...dacht even dat ik nog een broer had.
3169 van de 49468 gehad. Nachtje aan laten staan, vrees ikquote:
Was tegen de zijkant, no harm done!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat wist ik niet. Had het over het mengpaneel van ToT wat ik wellicht over zou kopen.
mag nog wel een half uurquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
3169 van de 49468 gehad. Nachtje aan laten staan, vrees ik
Gelukkig is dit maar eenmalig.
Dit is bijna Finkeriaans...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
Voor een grietje van 17 heeft ze wel een rauwe stem!
Ze rookt zware shag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
Heytse? Da minste neet! Miene ganse femielie kumptj döä van wéegquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heitse, maar pa en ma zijn Sjengen, dus ik spreek ook vloeiend Mestreechs. Al is dat dan wel met een licht midden Limburgs accentje eraan. Een echte Sjeng hoort het wel
Klinkt als een EigenMerkShag rookstemquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
dank uquote:
Welke database gaat het hier over?quote:
Da's wel HEEL specifiek!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klinkt als een EigenMerkShag rookstem
Mien Dobbelsteen is van Zeg eens Aaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik blij dat dankzij Mien Dobbelsteen van Ja Zuster Nee zuster iedereen mij nog kan verstaan als ik dronken ben
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klinkt als een EigenMerkShag rookstem
Kan je nagaan hoe oud ik al ben dat ik Zr. Clivia met Mien Dobbelsteen door elkaar haalquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik blij dat dankzij Mien Dobbelsteen van Ja Zuster Nee zuster iedereen mij nog kan verstaan als ik dronken ben
Je had mn moeder kunnen zijn volgens mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe oud ik al ben dat ik Zr. Clivia met Mien Dobbelsteen door elkaar haal
je lektquote:
GeWELDIG en serieus ik heb moeders van vriendinnetjes gehad die ECHT zo sprakenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Met de assistente van dokter van der Ploooeeeg</gilstem>
Ik dacht dat je dat expres zei en vond het al zo'n meesterlijke opmerking.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe oud ik al ben dat ik Zr. Clivia met Mien Dobbelsteen door elkaar haal
Jij bent meer van Saartje. En Eucalypta.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, jij gaat de 40 dit jaar pas aantikken, het is biologisch onmogelijk dat ik dan jouw moeder had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je had mn moeder kunnen zijn volgens mij
Ow ik dacht iets over Limburgs en had meteen interessequote:
Ow dus je bent 51quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, jij gaat de 40 dit jaar pas aantikken, het is biologisch onmogelijk dat ik dan jouw moeder had kunnen zijn.
Saartjequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent meer van Saartje. En Eucalypta.
ik doe de hele avond al mijn bestquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
ik ga aan de paddo's jongens... zet wat goeds op, onnie vosss
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
onnie dan!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
ja, die heb jij wel weer paraatquote:
dat ass doe...quote:
Nah, iets jonger, ik heb de maanlanding half bewust meegemaakt, mijn moeder doordat ik geboren werd helemaal nietquote:
Daar is waarschijnlijk niks meer van over.quote:
høken is de achterhoekquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
onnie dan!
Vorig jaar nog gelachen met een paar knakers uit die buurt in Maastricht. Höken en/ofzo
Gelukkig hebben we de foto's (en filmpjes) nogquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk niks meer van over.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky vond Paulus eng...jullie passen leuk bij elkaar.
Deze is anders ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die heb jij wel weer paraat
Kun je gelijk wel draaien toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef EggsTC het volgende:
Nog steeds joh.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky vond Paulus eng...jullie passen leuk bij elkaar.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus mijn Paulus de boskabouter handdoek die ik ooit op mijn 4e of 5e pas een jaar of 15 geleden weggedaan
Zus moet sterke koffie of zo...ik dacht echt dat er een enorme kip te zien zou zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
30 kilo scharrelkip schoon aan de haak.
Geen idee. Die knakers zeiden na elke zin onnie dan. Toffe avond was dat. Zo dronken als een lor. En mn jas kwijt. Gelukkig was het warm zat tot smorgens vroeg dankzij een meters hoog kampvuur wat een klein beetje heel erg illegaal en niet zo goed voor het milieu wasquote:
Nou ik zou wel haantje de voorste zijn bij dit scharrelkipje hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
30 kilo scharrelkip schoon aan de haak.
ik zou geen nee zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is anders ook niet verkeerd!
[ afbeelding ]
Maar DE klassieker is uiteraard:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zus moet sterke koffie of zo...ik dacht echt dat er een enorme kip te zien zou zijn.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Vanessa hier achteraan uiteraard voor ToT
30 kilo en 5 tattoos later:quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is anders ook niet verkeerd!
[ afbeelding ]
Maar DE klassieker is uiteraard:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |