quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ga het voor gezien houden. Morgen weer enkele uren (vorige week werden het er 6) hier ronddobberen http://www.pirbadet.no/
Bedankt Ruler
jij bedankt voor het luisterenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ga het voor gezien houden. Morgen weer enkele uren (vorige week werden het er 6) hier ronddobberen http://www.pirbadet.no/
Bedankt Ruler
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
Ik zal oe met de piele tegen de boks an slaan!
Ja hoi ik ben er weer; was ook even weer aan het kijken. Mooi kereltje is dat evengoedquote:
Ah, 't mengpaneel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet snapte met het mengpaneelincident
Hans.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heet je Nico? Ow wacht familie dus.
Ik probeerde te mixenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukte nietOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Blierèckquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
In verschillende Limburgse dialecten is boks ook broek.
Dit is geen limburgs.quote:
Nee, maar boks is dan wel weer Venlo's / Blericksquote:
Achterhoek. Als je die kant op gaat, hoor je de G al wat zachter worden dan in Twente.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
In de Achterhoek ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
Van boeë bies diech?quote:
achterhoeksquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Welk dialect is dit?
Ook Heitsers. Remunjs en Wieërts ook. In Mestreech is het dan weer brook ipv boks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, maar boks is dan wel weer Venlo's / Blericks
menier menier, dá kèrreke dá heurt dá nééééééééééééét.quote:
ram vet, ouwehoer gek, bohquote:
hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
menier menier, dá kèrreke dá heurt dá nééééééééééééét.
Of iets dergelijks. Kom je dan als Noordhollander in Maastricht, de eerste keer boodschappen doen
Heitse, maar pa en ma zijn Sjengen, dus ik spreek ook vloeiend Mestreechs. Al is dat dan wel met een licht midden Limburgs accentje eraan. Een echte Sjeng hoort het welquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik probeerde te mixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukte nietDat wist ik niet. Had het over het mengpaneel van ToT wat ik wellicht over zou kopen.
L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat wist ik niet. Had het over het mengpaneel van ToT wat ik wellicht over zou kopen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of iets dergelijks. Kom je dan als Noordhollander in Maastricht, de eerste keer boodschappen doen
Een vriend van mij komt oorspronkelijk uit Heerlen. Hij had z'n moeder aan de telefoon en die spreekt beter dialect dan Nederlands. Er was geen touw meer aan vast te knopen....quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik probeerde te mixenTonijn, als ik het me goed herinner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukte niet![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga raar denken door het restje groen...dacht even dat ik nog een broer had.
3169 van de 49468 gehad. Nachtje aan laten staan, vrees ikquote:
Was tegen de zijkant, no harm done!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat wist ik niet. Had het over het mengpaneel van ToT wat ik wellicht over zou kopen.
mag nog wel een half uurquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
3169 van de 49468 gehad. Nachtje aan laten staan, vrees ik
Gelukkig is dit maar eenmalig.
Dit is bijna Finkeriaans...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
Voor een grietje van 17 heeft ze wel een rauwe stem!
Ze rookt zware shag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
Heytse? Da minste neet! Miene ganse femielie kumptj döä van wéegquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heitse, maar pa en ma zijn Sjengen, dus ik spreek ook vloeiend Mestreechs. Al is dat dan wel met een licht midden Limburgs accentje eraan. Een echte Sjeng hoort het wel
Klinkt als een EigenMerkShag rookstemquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |