quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eet
Nu ook nog welquote:
met een klein beetje mayo zijn ze het bestquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eet
Zo'n terrasstoel lijkt wel een beetje op wc pot toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had wel goeie schijven bij. Getuige het feit dat jij dacht dat je op de wc stond
Maar ik gok dat je niet heel ver van Salland af woont. Dichter bij Nijverdal dan bij Enschede, lijkt me...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, das ook niet zo heel gek bij mij
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef Fogel het volgende:
Oh gelukkig, dacht even dat je branden zand ging draaien.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n terrasstoel lijkt wel een beetje op wc pot toch?
Mwah... misschien gaan we er ooit achterkomen.quote:
Sausje maken van hersenvocht, al die eiwitten die erin zijn gekomen tijdens het rottingsprocesquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met een klein beetje mayo zijn ze het best
als je goeie schijven hebt gevreten wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:
Ik hoopte dat jij het wist want ik heb geen flauw idee wat ik aan het doen ben. Probeer een lijstje te maken met welke zooi ik moet meenemen, en ondertussen luister ik muziek, en probeer te reageren maar m'n restje in combinatie met dropshot hakt er nogal in geloof ik.quote:
quote:
Twentenaren herken ik altijd, zelfs als ze perfect Nederlands spreken, zonder accent. Ze hebben namelijk een vreemde eigenschap, is me opgevallen. Als ze "uhhh" zeggen, zit daar een r-klank doorheen. Je hoort dan zoiets als "uhhhrr"... - en daarmee vallen ze alsnog door de mandquote:
plastic outhousequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah... misschien gaan we er ooit achterkomen.
Mary kan bevestigen dat ik vaag praat
Dat was meesterlijk.quote:
Ik ben geen Twentenaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twentenaren herken ik altijd, zelfs als ze perfect Nederlands spreken, zonder accent. Ze hebben namelijk een vreemde eigenschap, is me opgevallen. Als ze "uhhh" zeggen, zit daar een r-klank doorheen. Je hoort dan zoiets als "uhhhrr"... - en daarmee vallen ze alsnog door de mand
Oh, dat zou kunnen. Qua uitspraak of de dingen waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige met jou is, hoe meer je gedronken hebt, hoe minder vaag je praat
Een pijp was toepasselijker geweest met dit nummer! :pquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
is ook veel te gezellig hier.
* knokkels steekt laatste shaggie in de fik
15km onder Enschedequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je niet heel ver van Salland af woont. Dichter bij Nijverdal dan bij Enschede, lijkt me...
Begint een gewoonte te worden hier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
is ook veel te gezellig hier.
* knokkels steekt laatste shaggie in de fik
Eanske de gekste!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
15km onder Enschede
das dan jammer
Ik gok je broer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die bij mij in de meterkast piste omdat ie dacht dat het de wc was?
Qua uitspraakquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen Twentenaar.
[..]
Oh, dat zou kunnen. Qua uitspraak of de dingen waar ik het over heb?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die bij mij in de meterkast piste omdat ie dacht dat het de wc was?
Ja sorry, mijn crackpijp is kapot gevallenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pijp was toepasselijker geweest met dit nummer! :p
en hoksebargen is nog völle gekkerquote:
Ik praat in het algemeen behoorlijk ABN, maar als ik gedronken heb, schijn ik meer Achterhoeks te gaan lullen!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua uitspraak
Je spreekt dan weer gewoon Nederlands
Maar als ik meer gedronken heb ga ik ook weer Amsterdamser praten dan ik normaal gesproken doe, dus dat is wel normaal denk ik.
Hmm..quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
15km onder Enschede
das dan jammer
Of je went er gewoon aan in de loop van de tijd, kan ook....quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua uitspraak
Maar als ik meer gedronken heb ga ik ook weer Amsterdamser praten dan ik normaal gesproken doe, dus dat is wel normaal denk ik.
Jaa, de Hocky Mountains.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoksebargen is nog völle gekker
Een vriend van mij spreekt normaal Nederlands, maar zo gauw -ie een tijdje in contact komt met Noord-Hollanders, komt dat Knokkels-accent bij hem bovendrijvenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua uitspraak
Ik twijfelde tussen Nico en Richard. Nico lazerde wel een keer in de heg van de buren toen ie al die kleine flesjes had leeggelurkt.quote:
Vandaar dat ik je niet snapte met het mengpaneelincidentquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen behoorlijk ABN, maar als ik gedronken heb, schijn ik meer Achterhoeks te gaan lullen!
hahaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet snapte met het mengpaneelincident
Ik schijn dat ook te hebben (maar dan met Sallands accent)quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen behoorlijk ABN, maar als ik gedronken heb, schijn ik meer Achterhoeks te gaan lullen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |