MONO!quote:
Sig000 moet weer een uitzonderingspositie hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar met het nieuwe jaar zijn al die permbans toch opgeheven?
Selectief.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ie maar niet over witte tuinstoelen pissen terwijl ik mn pc probeer te fixen op het moment dat iemand met een glazen oog alles gade staat te slaan terwijl hij nog een biertje neemt.quote:
Nah, ik dacht alleen maar generaal pardon voor iedereen die een ban had, en permbans werden per casus bekeken. Dacht ik, hoor, wat ik toen begrepen hadquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MONO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat er zo even een trance-techno-hardstyle-alpenhoorn setje in raggen op die antenne?
Hè bah.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MONO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat er zo even een trance-techno-hardstyle-alpenhoorn setje in raggen op die antenne?
Godver zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Moet ie maar niet over witte tuinstoelen pissen terwijl ik mn pc probeer te fixen op het moment dat iemand met een glazen oog alles gade staat te slaan terwijl hij nog een biertje neemt.
Rob!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MONO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vraagt zich af waar hij in beland is
In een soort van Memory Lanequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Moet ie maar niet over witte tuinstoelen pissen terwijl ik mn pc probeer te fixen op het moment dat iemand met een glazen oog alles gade staat te slaan terwijl hij nog een biertje neemt.
Ahh okee.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik dacht alleen maar generaal pardon voor iedereen die een ban had, en permbans werden per casus bekeken. Dacht ik, hoor, wat ik toen begrepen had
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neen, ik val eens in de 53 jaar op muisjes.
MAYHEM! MADNESS!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hij weet het nog best te vertellen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.
ikquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het ja... - En wie is DJ Liniaal?
Toen was ik nog BusyLizziequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik was ooit Golf in een ver verleden. Hmmmz, 2004 denk ik.
Dat had geniaal moeten zijn, maar ging ff mis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rulerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vosss nog nuchter was toen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij weet het nog best te vertellen.
Een ruler is een meetlat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. En volgens mij kom je uit Overijssel of niet?quote:
Twentequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. En volgens mij kom je uit Overijssel of niet?
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaalquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vosss nog nuchter was toen.
Het was een memorabele avond; om het even samen te vatten.quote:
allebei tochquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaal
Lineaal, meetlat, boeiuh!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaal
Ik had wel goeie schijven bij. Getuige het feit dat jij dacht dat je op de wc stondquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.
Denk dat we elkaar begrijpen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was een memorabele avond; om het even samen te vatten.
quote:
joah, das ook niet zo heel gek bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig herkent sommige tongvallen al na een paar woorden
Je gaat moeite krijgen met mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig herkent sommige tongvallen al na een paar woorden
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eetquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Lineaal, meetlat, boeiuh!
Maar idd @ ideaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |