quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest 'toeter' en wenst iedereen desondanks een goede nachtrust...
Is dat paarse_paashaas?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het 'origineel' van Paul de Leeuw leuker
Ja, maar dan nog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
deze is toch vrij laat gemaakt?
nu gaat het over een regenboogquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Priet_Praat Piet_Piraatquote:
Fluit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Truste Madquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Momenteel is RadioDJ v1.8.2.0 z'n MariaDB MySQL database aan het vullen met de snelheid van een naaktslak in nat cement. Dus .... dat gaat nog wel effe durenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Rob weet het nog niet maar die mag om middernacht
Vast wel toch?quote:
Als ik mezelf zou quoten zou ik ontkennen, hetgeen me in een lastige positie zou plaatsen.quote:
Ow tuurlijk. Ja ik ben nog van vroeger. Toen Piet nog Schuum was en PP Paarse Paashaasquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Momenteel is RadioDJ v1.8.2.0 z'n MariaDB MySQL database aan het vullen met de snelheid van een naaktslak in nat cement. Dus .... dat gaat nog wel effe duren
Paarse_Paashaasquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow tuurlijk. Ja ik ben nog van vroeger. Toen Piet nog Schuum was en PP Paarse Paashaas
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Momenteel is RadioDJ v1.8.2.0 z'n MariaDB MySQL database aan het vullen met de snelheid van een naaktslak in nat cement. Dus .... dat gaat nog wel effe duren
Bij dezen gehoor aan gegeven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik mezelf zou quoten zou ik ontkennen, hetgeen me in een lastige positie zou plaatsen.
Derhalve bevestig ik mijn aanwezigheid en wil ik uw allen aanmoedigen om te gaan dansen op deze muziek.
ik had al wel eerder andere apres ski muziek gehoord, maar voor grootste deel van NL kon dit de bekendste nog wel eens zijn jaquote:
Toen had jij nog 3 (of waren het 4) ssss in je usernamequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow tuurlijk. Ja ik ben nog van vroeger. Toen Piet nog Schuum was en PP Paarse Paashaas
En vosss nog met dubbel s.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dát is een tijd geleden!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geinig van MySQL overigens. SAM pakte ie niet, maar hij updatetetetetete wél elke avond.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
databases zijn blijkbaar op dit moment een beetje solidair met mijn tempo
Mn originele nick ken je wel toch neem ik aan dan?quote:
Vosss,quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mn originele nick ken je wel toch neem ik aan dan?
Ik gebruik 'm NOG niet, maar ga 'm wel uitproberen. Wat hield jou tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]Jij gebruikt RadioDJ?
Deed ik ook bijna
Wie niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mn originele nick ken je wel toch neem ik aan dan?
never mindquote:
Van Neusaap was die.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Geralt het volgende:
Ik was overigens niet veldmuis. Geen idee wiens kloon dat was
Neen, ik val eens in de 53 jaar op muisjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent ook een muis? van oorsprong?
Ja, ik was even op een dwaalspoor gezetquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat "groetjes, Veldmuis" kwam je vroeger echt overal tegen!
rondzingende mic. En het Fire & Forget principe erachter. Ach ja, geluid klonk wel erg goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm NOG niet, maar ga 'm wel uitproberen. Wat hield jou tegen?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik het niet veel lomper kon vragen
Even kijken.... in die volgorde? Aardig, redelijk en bestaat nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Rob, vuige schat, hoe gaat het met u en uw vriendin en de eetgelegenheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |