Dat had geniaal moeten zijn, maar ging ff mis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het ja... - En wie is DJ Liniaal?
Rulerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vosss nog nuchter was toen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij weet het nog best te vertellen.
Een ruler is een meetlat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. En volgens mij kom je uit Overijssel of niet?quote:
Twentequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. En volgens mij kom je uit Overijssel of niet?
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaalquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vosss nog nuchter was toen.
Het was een memorabele avond; om het even samen te vatten.quote:
allebei tochquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaal
Lineaal, meetlat, boeiuh!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik dacht een lineaal, of was het nu een ideaal
Ik had wel goeie schijven bij. Getuige het feit dat jij dacht dat je op de wc stondquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 km gereden, komt midden in de nacht aan, doet zijn PC het niet meer en iedereen daar was al flink bezopen.
Denk dat we elkaar begrijpen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was een memorabele avond; om het even samen te vatten.
quote:
joah, das ook niet zo heel gek bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig herkent sommige tongvallen al na een paar woorden
Je gaat moeite krijgen met mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig herkent sommige tongvallen al na een paar woorden
Die Lineaal die Rottende Hersenen Eetquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Lineaal, meetlat, boeiuh!
Maar idd @ ideaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |