dank uquote:
Welke database gaat het hier over?quote:
Da's wel HEEL specifiek!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klinkt als een EigenMerkShag rookstem
Mien Dobbelsteen is van Zeg eens Aaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik blij dat dankzij Mien Dobbelsteen van Ja Zuster Nee zuster iedereen mij nog kan verstaan als ik dronken ben
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klinkt als een EigenMerkShag rookstem
Kan je nagaan hoe oud ik al ben dat ik Zr. Clivia met Mien Dobbelsteen door elkaar haalquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik blij dat dankzij Mien Dobbelsteen van Ja Zuster Nee zuster iedereen mij nog kan verstaan als ik dronken ben
Je had mn moeder kunnen zijn volgens mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe oud ik al ben dat ik Zr. Clivia met Mien Dobbelsteen door elkaar haal
je lektquote:
GeWELDIG en serieus ik heb moeders van vriendinnetjes gehad die ECHT zo sprakenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Met de assistente van dokter van der Ploooeeeg</gilstem>
Ik dacht dat je dat expres zei en vond het al zo'n meesterlijke opmerking.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe oud ik al ben dat ik Zr. Clivia met Mien Dobbelsteen door elkaar haal
Jij bent meer van Saartje. En Eucalypta.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, jij gaat de 40 dit jaar pas aantikken, het is biologisch onmogelijk dat ik dan jouw moeder had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je had mn moeder kunnen zijn volgens mij
Ow ik dacht iets over Limburgs en had meteen interessequote:
Ow dus je bent 51quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, jij gaat de 40 dit jaar pas aantikken, het is biologisch onmogelijk dat ik dan jouw moeder had kunnen zijn.
Saartjequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent meer van Saartje. En Eucalypta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |