Bedankt Rulerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
Goed stelen is een kunst.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Die heeft trouwens zijn dodenrit wél gejat van Zeg eens Aaaa Ja, zuster, Nee Zuster
Verrek ja!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Die heeft trouwens zijn dodenrit wél gejat van Zeg eens Aaaa Ja, zuster, Nee Zuster
Als drs. P?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo stel ik me 11-letterig een beetje voor.
Drs. P. is echt een dichter en taalkunstenaar; dat ben ik echt niet hoor. Ik kom niet verder dan slechte woordgrappen.quote:
Mwoah.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drs. P. is echt een dichter en taalkunstenaar; dat ben ik echt niet hoor. Ik kom niet verder dan slechte woordgrappen.
Wat flutshow; dit is potdomme puike muziekquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n flutshow, ja?
Ben ook dol op toeters.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n flutshow, ja?
Ik zei het alleen maar om het grapje fluitshow / flutshow te kunnen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat flutshow; dit is potdomme puike muziek
Ik kan hem op YT zo snel niet vinden, Draai PC wordt opgestart, daar staat mijn rip van de JZNZ LPquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Het was gezellig maar ik moet er morgen vroeg uit....welterusten allen.
Remix.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Piet gooi jij er telkens wat doorheen?
Trusten zus.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Van wie was dat nr?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 12-inch versie. Ook wel bekend onder de titel "24 emmertjes water halen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |