Bedankt Rulerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
Goed stelen is een kunst.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Die heeft trouwens zijn dodenrit wél gejat van Zeg eens Aaaa Ja, zuster, Nee Zuster
Verrek ja!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Die heeft trouwens zijn dodenrit wél gejat van Zeg eens Aaaa Ja, zuster, Nee Zuster
Als drs. P?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo stel ik me 11-letterig een beetje voor.
Drs. P. is echt een dichter en taalkunstenaar; dat ben ik echt niet hoor. Ik kom niet verder dan slechte woordgrappen.quote:
Mwoah.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drs. P. is echt een dichter en taalkunstenaar; dat ben ik echt niet hoor. Ik kom niet verder dan slechte woordgrappen.
Wat flutshow; dit is potdomme puike muziekquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n flutshow, ja?
Ben ook dol op toeters.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n flutshow, ja?
Ik zei het alleen maar om het grapje fluitshow / flutshow te kunnen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat flutshow; dit is potdomme puike muziek
Ik kan hem op YT zo snel niet vinden, Draai PC wordt opgestart, daar staat mijn rip van de JZNZ LPquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Het was gezellig maar ik moet er morgen vroeg uit....welterusten allen.
Remix.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Piet gooi jij er telkens wat doorheen?
Trusten zus.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Van wie was dat nr?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 12-inch versie. Ook wel bekend onder de titel "24 emmertjes water halen"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 12-inch versie. Ook wel bekend onder de titel "24 emmertjes water halen"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:39 schreef Annagh het volgende:
Die was eerder dan Drs. P? Voor mijn tijd maar zoja dan is dat toch wel redelijk plagiaat inderdaadquote:
1966 vs 1974 zo even uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die was eerder dan Drs. P? Voor mijn tijd maar zoja dan is dat toch wel redelijk plagiaat inderdaad![]()
Ach Bob Marley heeft ook aardig wat nummers geleend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die was eerder dan Drs. P? Voor mijn tijd maar zoja dan is dat toch wel redelijk plagiaat inderdaad![]()
Tis net wat je altijd zegt: alles is gestolen. Hoe kan je nou een bepaalde frequentie claimen. Nja, de regering kan het veilen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach Bob Marley heeft ook aardig wat nummers geleend.
Wel weer teruggegeven?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]ToT, ophouden nu of ik vraag de Macarena aan.
En als je Fauré analyseerd heeft die wel weer aardig wat regeltjes die overeen komen met Mozart, die blijkbaar in Handel weer een goeie leermeester zag, die zelf ook wat maten van Buxtehude heeft geleend, en tja dan zitten we al weer bijna in de renaissancequote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]ToT, ophouden nu of ik vraag de Macarena aan.
Lee Perry lacht het laatst, die springt op zijn 80e nog rond op podium en bij zijn Zwitserse gravin en heleboel kinderen.quote:
Ik wist niet dat je al 300 jaar oud wasquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je Fauré analyseerd heeft die wel weer aardig wat regeltjes die overeen komen met Mozart, die blijkbaar in Handel weer een goeie leermeester zag, die zelf ook wat maten van Buxtehude heeft geleend, en tja dan zitten we al weer bijna in de renaissance
Doe ik net m'n ouwe troep weg, begin jij weer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je Fauré analyseerd heeft die wel weer aardig wat regeltjes die overeen komen met Mozart, die blijkbaar in Handel weer een goeie leermeester zag, die zelf ook wat maten van Buxtehude heeft geleend, en tja dan zitten we al weer bijna in de renaissance
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al 300 jaar oud was
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al 300 jaar oud was
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe ik net m'n ouwe troep weg, begin jij weer.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Proest
Je wist nog niet dat ik ook een stoffige muis was?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'
Wagner, zucht, is een hele lang zit, een keer gedaan, had ik het zitvlees niet voorquote:
Ik vind "nummers" vaak een overdreven vriendelijke term voor de bagger die tegenwoordig de hitlijsten aanvoert. Dat terwijl er meer dan genoeg goede muziek wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |