SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sBeter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Liniaal krijgt geen zendtijd meer na 24:00u
Ik zou een witte stoel opzoeken om tegenaan te pissen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zou wel haantje de voorste zijn bij dit scharrelkipje hoor!
onnie danquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Die knakers zeiden na elke zin onnie dan. Toffe avond was dat. Zo dronken als een lor. En mn jas kwijt. Gelukkig was het warm zat tot smorgens vroeg dankzij een meters hoog kampvuur wat een klein beetje heel erg illegaal en niet zo goed voor het milieu was
De arabier dan graagquote:
Een handdoek, wat gaaf! Ik wilde kleinzoon voorlezen uit Paulus en Eucalypta die ik zelf heb stukgelezen, maar meneer wilde over hijskranen en monstertrucks horen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus mijn Paulus de boskabouter handdoek die ik ooit op mijn 4e of 5e pas een jaar of 15 geleden weggedaan
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een handdoek, wat gaaf! Ik wilde kleinzoon voorlezen uit Paulus en Eucalypta die ik zelf heb stukgelezen, maar meneer wilde over hijskranen en monstertrucks horen.
Alphen aan de rijn en haaksbergenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een handdoek, wat gaaf! Ik wilde kleinzoon voorlezen uit Paulus en Eucalypta die ik zelf heb stukgelezen, maar meneer wilde over hijskranen en monstertrucks horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |