quote:
Nou en. Dan doe ik alleen de helft of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als jij niet werkt dan kan je die blauwe niet betalen!
Ik ook; om half 4 thuis en pitten tot Brennie roept dat het eten klaar is en dan amper wat mn nek ingeschoven krijgen want net wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat! Lag 's middags altijd half gaar op de bank te hangen.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou en. Dan doe ik alleen de helft of zo.
Nee, dat is niet zo 11.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo ging het in NWS-SC. De eerste dagen vonden ze het leuk, daarna waren ze het snel zat.
Het was een grapje uit de categorie "Welke maand heeft 28 dagen?" (Waarop het antwoord dan is dat alle twaalf maanden dat hebben)
Dat kan ik nu na 25 jaar ploegendienstquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Elke avond zo laat naar bed als je wil en pas wakker worden als je opstaat
Dat mag ik al een paar maanden, maar mij bevalt het niet echt goedquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Elke avond zo laat naar bed als je wil en pas wakker worden als je opstaat
Ik kan je wel training geven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat mag ik al een paar maanden, maar mij bevalt het niet echt goed
Als ik over 1 jaar en 3 mnd nog niet weer gewoon full time aan het werk ben, ga ik dat nodig hebbenquote:
Ja, maar ik ben geen bejaarde of zo. Het is niet zo dat ik de huidige tijd niet ken. Sterker nog: ik volg nieuwe muziek elke week op de voet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, en dat is dus denk ik een relatief begrip, gezien vanuit ons nu, omdat wij die tijd kenden.
Ben ik het verder wel heel erg eens dat de meeste 'muziek' van nu veel auto tune, samples, weinig originaliteit, en als het nederlands is én niet Adele maar vooral maroc achtige taalgebruik moet zijn.
Dan zal ik het voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Houston calling Eggs, are you launched already?
Ik mag dat al een jaar, maar het gaat snel vervelen. Ik ben regelmatig enorm uit m'n ritme, slaap soms heel slecht, ben vaker vermoeid, heb vaker koppijn, etc.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:17 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, weerstanden gerangschikt.
ik mis alleen de 150 ohm
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen bejaarde of zo. Het is niet zo dat ik de huidige tijd niet ken. Sterker nog: ik volg nieuwe muziek elke week op de voet.
Het is gewoon zo dat veel slechte, middelmatige muziek nu populair is. Als je kijkt naar die Lil' Kleine... voert al weken de Album Top 100 aan met z'n baggerplaat. Als je die "teksten" leest.... echt.... 11 tracks onsamenhangend, slecht rijmend, warrig gewauwel over zuipen, blowen, snuiven en jezelf laten pijpen.
En dat er dan een bepaald publiek is voor dat soort zwakzinnigheid, ach... dat valt nog te begrijepen. Maar het voert al wekenlang de albumlijst aan. En het wordt ook stelselmatig opgehemeld en gehypet, zelfs hier in MUZ, waar pluggers en zogeheten "influencers" vrij spel hebben.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik het voorbeeld geven.Mensen, het was weer eens erg leuk, veel plezier nog en PP
Er komt ontzettend veel goeds uit. Helaas verzaken radiozenders als 3FM in het draaien van goede nieuwe muziek. Veel blijft dus onbekend bij een groot publiek.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Sterker nog, ik denk dat jij beter weet wat er aan goede muziek nog uitkomt dan ik
Maar niet ALLE muziek die nu uitkomt is slecht, en dat hoor ik hier af en toe (in R49) wel roepen, en alleen de tijd zal leren wat blijft 'hangen' en wat niet.
Hitparades zijn gewoon een modeverschijnsel en ik draag dan nog liever de oubollige old skool hip hop stijl, dan de, nu, ja, blijkbaar nu populaire 'rag' style
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |