Ach, top of flop vinden de meesten wel leuk. Ik in ieder geval wélquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het kan ook zijn dat het niet je muziek is he
Er zijn trouwens al een hele tijd 11 luisteraars. Eerst 11 + 4, toen 11 + 3, daarna 11 + 2.....quote:
Man down is beter.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms voel ik mij wel zo oud, zeker als ik bij de jonkies van nu nummers als Work, Work, Work van Rihana probeer te 'pluggen'
Het gaat mij meer om het intro en het stuk wat ze in apocalypse now gebruiken. Verder is het ietwat taaie kost.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wagner, zucht, is een hele lang zit, een keer gedaan, had ik het zitvlees niet voor
Ik ken de top40 denk ik wel aardig, zowel die van nu als in die van vorige jaren, maar als ik eerlijk mag zijn, was er in de '60, 70's en 80's net zoveel bagger als nu, wat ook in de hitparade kwam, en waren er ook nummers die NIET in de hitlijsten kwamen, maar nu wel in de Top2000 staan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind "nummers" vaak een overdreven vriendelijke term voor de bagger die tegenwoordig de hitlijsten aanvoert. Dat terwijl er meer dan genoeg goede muziek wordt gemaakt.
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar maak ik met gemak 13 van.
Ja waaronder ik nog een biertje ongeveer, en een sigaretje of 2 nogquote:
quote:
Dat klopt. Maar toch... als je een hitlijst van pakweg 30 jaar geleden pakt, zie je in de Top 20 zo veel meer kwaliteit staan dan in de hitlijst van vandaag...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken de top40 denk ik wel aardig, zowel die van nu als in die van vorige jaren, maar als ik eerlijk mag zijn, was er in de '60, 70's en 80's net zoveel bagger als nu, wat ook in de hitparade kwam, en waren er ook nummers die NIET in de hitlijsten kwamen, maar nu wel in de Top2000 staan.
Ik houd dat niet zo bij, gaat Rochelle nog goed?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken de top40 denk ik wel aardig, zowel die van nu als in die van vorige jaren, maar als ik eerlijk mag zijn, was er in de '60, 70's en 80's net zoveel bagger als nu, wat ook in de hitparade kwam, en waren er ook nummers die NIET in de hitlijsten kwamen, maar nu wel in de Top2000 staan.
Oké, hier moest ík zelfs niet om lachen. Dat is een gave op zich.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn trouwens al een hele tijd 11 luisteraars. Eerst 11 + 4, toen 11 + 3, daarna 11 + 2.....
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd dat niet zo bij, gaat Rochelle nog goed?
Werken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Elke avond zo laat naar bed als je wil en pas wakker worden als je opstaat
Als jij niet werkt dan kan je die blauwe niet betalen!quote:
Dat! Lag 's middags altijd half gaar op de bank te hangen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
Ochtenddienst is killing. Gelukkig volgende week weer middagdienst
Ah, en dat is dus denk ik een relatief begrip, gezien vanuit ons nu, omdat wij die tijd kenden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar toch... als je een hitlijst van pakweg 30 jaar geleden pakt, zie je in de Top 20 zo veel meer kwaliteit staan dan in de hitlijst van vandaag...
Zo ging het in NWS-SC. De eerste dagen vonden ze het leuk, daarna waren ze het snel zat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, hier moest ík zelfs niet om lachen. Dat is een gave op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |