quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn restje weed in combinatie met Lucky's dropshot valt niet helemaal jofel deze keer.
Ik vond het ook mooi. Die knakers waren voor het eerst in hun leven in Limburg en hadden de tijd van hun leven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, beetje als bevestiging
maar ik vind het altijd wel mooi als lui zoiets hebben
Het voornaamste muzikale wapenfeit uit de gemeente waarin ik heb gewoond...quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had wel gekund. met busje komt zo
en die lui hadden er toen zo'n hekel aanquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het voornaamste muzikale wapenfeit uit de gemeente waarin ik heb gewoond...![]()
(Hoewel Bökkers nu - gelukkig - bezig is om het imago te verbeteren)
EN TERECHT!!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig biedt zijn excuses aan de totale mensheid aan
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen zijn gewoon zó goed dat ze twee keer gequote moeten worden
Die wilde ik net aanvragen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is bang dat DJ Liniaal straks ook nog "Lekker op de Trekker" van Mannenkoor Karrenspoor gaat draaien.![]()
Je moet immers toch van A naar B.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is bang dat DJ Liniaal straks ook nog "Lekker op de Trekker" van Mannenkoor Karrenspoor gaat draaien.![]()
mannenkoor karrespoor heb ik al wel een nummer van gedraaidquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |