Ah oké, dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mannenkoor karrespoor heb ik al wel een nummer van gedraaid
't is 't is niet waar!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:24 schreef Geralt het volgende:
Hey buschauffeur, we gaan je busje slopen
Heb je die lijst ergens? Lijkt me hilarischquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Was dit niet het nummer wat een jaar of zo geleden tot meest 'ergelijke' NL-talige nummer was uitgeroepen?
Hier is dat Peter Swinkels.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het voornaamste muzikale wapenfeit uit de gemeente waarin ik heb gewoond...![]()
quote:KWAKKERTEMARS
Ein kwekkerke in nen hiële druëge graaf, det sjtong van dorst te kwake.
Zie mooder zag: "Waat huër ig noe, die Heitser kwake krek wie's toe".
Refrein:
Want de Kwakkers oet Klein Peries, die zeen allemaol neet wies.
Ze laeve in eine groeëte pool, vol pils en coca-cola.
"Og man", zag dae jong, "Haaje wae mer ein vol glaas van de kwakkerte oet Heitse.
Den haaje wae aug ein lekker peulke beer en met hôr same vôl plezeer.
Refrein:
Want de Kwakkers oet Klein Peries, die zeen allemaol waal wies ........
"Mer jong", zag zien man, "Doe bais tog neet good wies. Waat wits doe noe van Klein Peries ?
Doe bais nog eine kleine baaij, de moel, anges kries toe ein flaaij".
"Mer man", zag dae jong, "Wat zaektj gae noe, ge zeetj tog aod ent waere.
Mer as de Kwakkers van Heitse gaon, den zeetj gae nig hiej neet miër sjtaon".
Braaf minskes, dootj waat et kwekkerke wiltj doon en haodj good vastelaovendj.
En haoje wae good ôverein, den zeen wae al die daag bieein.
Ook weer over pissen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké, dat heb ik dan gemist.
Doe dan maar Normaal.... - je weet wel met welk nummer
Ik ga nu!quote:
Het is moeilijk om de tekst te begrijpen als je in de tussentijd Bennie Jolink hoort zingen dat -ie moet pissen.quote:
Kan hem zo snel niet meer vinden in alle dooie linkjesquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die lijst ergens? Lijkt me hilarisch
oja, oepsquote:
PeePee neemt het zo over!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liniaal moet gewoon nog even deurdonderen. Hij heeft namelijk 15 luisteraars.
Als Ruler wil, dan heb ik nog 2 minuten om daar wat aan te doenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zakt vanzelf terug naar 11.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |