SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Nou!quote:Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef ToT het volgende:
Hee man! De sfeer zit er hier goed in, merk ik?
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! De sfeer zit er hier goed in, merk ik?
quote:
Ha, ToTquote:
what up Eggsmenschquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een drukte
Hey iedereen die net binnenkwam
Bizar druk voor overdag.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een drukte
Hey iedereen die net binnenkwam
ik ben zo weg hoorquote:
Nou, dat werd ook wel tijd!quote:
Yep, ik moest kiezen: strijken en andere klusjes, of even een uurtje luisteren, en dan is de keuze snel gemaakt.quote:
Weer in de kas, nee toch??quote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar... maar....Straks ook weer 4 km verderop aan de gang.
Dus de was is weer weggewerkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep, ik moest kiezen: strijken en andere klusjes, of even een uurtje luisteren, en dan is de keuze snel gemaakt.
Wasmachine is aangeslingerd, en de rest doe ik zo wel. Eerst even luisteren.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus de was is weer weggewerkt.
Dan heb je net gemist dat muis en ik elkaar behoorlijk zien zitten.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wasmachine is aangeslingerd, en de rest doe ik zo wel. Eerst even luisteren.
Ben je weer lekker mee als de zon erop staat te branden. Het is hier eindelijk een keer windstil en zonovergoten. Net buiten koffie geslobberd.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je net gemist dat muis en ik elkaar behoorlijk zien zitten.
Nee, die staakt gewoon vandaag.quote:
Ah Piep heeft het overgenomen, zie ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, die staakt gewoon vandaag.
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ben je weer lekker mee als de zon erop staat te branden. Het is hier eindelijk een keer windstil en zonovergoten. Net buiten koffie geslobberd.
Hongerstaking.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, die staakt gewoon vandaag.
lekker lekker, daar dan?quote:
Het is dan wel een flinke smak geweest die je hebt gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zet ik een was aan en hou ik me verder koest, straks late dienst en ik voel de blauwe plekken etc aardig
Oh, maar het zonnetje komt logerenquote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.
Ik heb wat rozenstruiken besteld. Is het wel verstandig om die dan al te planten?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.
Dus toch akelig terecht gekomen. En dat van een paar treden.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zet ik een was aan en hou ik me verder koest, straks late dienst en ik voel de blauwe plekken etc aardig
Ik dacht dat de ontknoping was dat je de koffie in de suikerpot had geschonken!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal wakker geloof ik. Suikerpot gevuld, koffie ingeschonken, melk er in .. en suikerpot achtergelaten in de keuken
Da's routine hier joh.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal wakker geloof ik. Suikerpot gevuld, koffie ingeschonken, melk er in .. en suikerpot achtergelaten in de keuken
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ontknoping was dat je de koffie in de suikerpot had geschonken!
suiker in de koffie, gadverdamme....quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, de ontknoping was dat de suikerpot iets meer rechts van mijn koffiemok staat, en het me niet was opgevallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ontknoping was dat je de koffie in de suikerpot had geschonken!
1914-1918 Eerste Wereldoorlogquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1914-1918 Eerste Wereldoorlog
1938-1945 Tweede Wereldoorlog
2008 Barack Obama president Verenigde Staten
2016 Gup in hongerstaking
Ik geloof het nog steeds nietquote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oehquote:
brunch bij ToTquote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!Enjoy!
Ik moet zo ook nog ontbijt klaar maken.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
brunch bij ToT![]()
* knokkels stapt in zijn imaginary auto
Zijn de voorspellingen weer anders nu? Tis te hopen, want kans op sneeuw zit niemand op te wachten.quote:
Met brie.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh![]()
Daar haal je het niet voor. In de winkel
die van muis kun je ook niet lenen nuquote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
brunch bij ToT![]()
* knokkels stapt in zijn imaginary auto
Thanks, Zit te typen met mijn mond vol.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!Enjoy!
Ik moet zo ook nog ontbijt klaar maken.
Als ik kom is het tijdelijk wat kouder zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de voorspellingen weer anders nu? Tis te hopen, want kans op sneeuw zit niemand op te wachten.
........quote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Annagh het volgende:
Als ik kom is het tijdelijk wat kouder zeg maar.
Dan trommelen we je oudste dochter toch op, als die komt neemt ze altijd mooi weer mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Annagh het volgende:
[..]
Als ik kom is het tijdelijk wat kouder zeg maar.
Ik geloof standaard niet wat uit de mond van Piet Paulusma komtquote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de voorspellingen weer anders nu? Tis te hopen, want kans op sneeuw zit niemand op te wachten.
Neenee, dan moet ik met een schepje in de tuin graven.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan trommelen we je oudste dochter toch op, als die komt neemt ze altijd mooi weer mee.
quote:
Is zij een collegaverkeersregelaar van mij?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan trommelen we je oudste dochter toch op, als die komt neemt ze altijd mooi weer mee.
Daar doe je niet onverstandig aan.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik geloof standaard niet wat uit de mond van Piet Paulusma komt
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En daarna een paar dagen harde koude wind. Maar sneeuw... neu. Misschien in Duitsland.quote:Zondag neemt de kans op buien toe en met 7 tot 9 graden is het een stuk kouder dan normaal. In de vroege ochtend kan het in het binnenland een graadje vriezen. De buien kunnen gepaard gaan met een klap onweer en hagel. In de Limburgse heuvels is in de nachtelijke uren zelfs kans op wat natte sneeuw.
Nee, maar ze wil wel boerin worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is zij een collegaverkeersregelaar van mij?
Hij had het er toch over dat winter, sneeuw, koud bah enzo?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En daarna een paar dagen harde koude wind. Maar sneeuw... neu. Misschien in Duitsland.
Die is ook van invloed op het klimaat? Met mijn nichtje is het echt niet te geloven. Zelfs als ze het slecht voorspellen piept de zon erdoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is zij een collegaverkeersregelaar van mij?
Snotver...dan ga ik weer met regen, hagel ende sneeuw richting breur!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En daarna een paar dagen harde koude wind. Maar sneeuw... neu. Misschien in Duitsland.
Ja Piet hè, die moet het smeuïg maken, anders kijkt niemand naar hem.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij had het er toch over dat winter, sneeuw, koud bah enzo?
8 graden vinnik niet koud
whehehe zit ze op de MAS, HAS oid?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, maar ze wil wel boerin worden.
Elke keer als er slecht weer voorspeld wordt, en wij komen eraan breekt de zon doorquote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook van invloed op het klimaat? Met mijn nichtje is het echt niet te geloven. Zelfs als ze het slecht voorspellen piept de zon erdoor.
Oooh, 3 mei is het zo. Voor zover het weer juist te voorspellen is dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Vanaf dinsdag 3 mei is het weer 17 graden![]()
Vark'ns, geit'n, boer'nkoolquote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, maar ze wil wel boerin worden.
Ik heb werkelijk geen idee waar onze bijenkoningin mee bezig is.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe zit ze op de MAS, HAS oid?
Het is een gave!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Snotver...dan ga ik weer met regen, hagel ende sneeuw richting breur!
Dat is toch op z'n minst vreemd te noemen. Of een teken.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elke keer als er slecht weer voorspeld wordt, en wij komen eraan breekt de zon door
Dan heb ik toch 10 dagen goed weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, 3 mei is het zo. Voor zover het weer juist te voorspellen is dan.
Bofbips! Straks het boekje vol en dan mag je een rondje met 'm rijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ow, dan krijg ik bonuspunten van ons pa!
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vark'ns, geit'n, boer'nkool
Leer'n we op de boer'nschool
Ja ja, dat heurt er allemaal bij
op de boerderij
Het slechte weer is gewoon geïntimideerd door onsquote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch op z'n minst vreemd te noemen. Of een teken.
Ik probeerde het met accent, maar dat werkt niet erg.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
op de boerderij
Geen punt...ik vind vast heel rap een fijn punt om hem neer te zetten.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofbips! Straks het boekje vol en dan mag je een rondje met 'm rijden.
Zo'n collega is ook handig als je op vakantie gaat. Héé, je moet ff drie weken vrij nemen hoor!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het slechte weer is gewoon geïntimideerd door ons
Nee, dat is gezongen en bedacht door iemand die geen dialect spreekt.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik probeerde het met accent, maar dat werkt niet erg.
Heeft het iets met water te maken?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Geen punt...ik vind vast heel rap een fijn punt om hem neer te zetten.
Ik ben weer handig tijdens periodes van droogte. Verzekerd van regen tenzij ik in UK benquote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n collega is ook handig als je op vakantie gaat. Héé, je moet ff drie weken vrij nemen hoor!
Doe het stiekem toch.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat is gezongen en bedacht door iemand die geen dialect spreekt.
Een dialect toepassen is onmogelijk.
Iets met een hoekquote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft het iets met water te maken?
just me is ook handig in periodes van droogte. Moet je wel Julien Clerc opzetten.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben weer handig tijdens periodes van droogte. Verzekerd van regen tenzij ik in UK ben
Sja, waar ze over roepen dat er veel meer regen valt dan in Nederland. Kom je bruin terug.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben weer handig tijdens periodes van droogte. Verzekerd van regen tenzij ik in UK ben
Glanst het anders niet genoegquote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even galvaniseren in het kleine kamertje
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
proest!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is ook handig in periodes van droogte. Moet je wel Julien Clerc opzetten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is ook handig in periodes van droogte. Moet je wel Julien Clerc opzetten.
Ik zeg altijd dat ik het toilet ga eren....quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
Vroeger maakte ik daar altijd van: Varkens schijten boerenkool!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
op de boerderij
Hier ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik daar altijd van: Varkens schijten boerenkool!![]()
Je merkt het idd eigenlijk altijd wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat is gezongen en bedacht door iemand die geen dialect spreekt.
Een dialect toepassen is onmogelijk.
Die domme piel'n ok altied!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Je merkt het idd eigenlijk altijd wel.Je kunt niet zomaar alleen wat klinkers vervangen en wat letters inslikken en denken dat je dan vloeiend boers praat.
Toen minister Brinkman een keer naar ons dorp kwam, wilde hij even populair doen door te zeggen: "Ik ben met de trien 'ekommen."
- "Medde wa'?"
"Met de trien!"
- "Seg dat 'ns gewoooon dan!"
"Met....met de trein."
- "Ohhhh, met de trein!"
(De ei blijft gewoon een ei. Alleen de ij wordt een ie!)
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ie hebt jao aal heul'moal gien idee vant boer'nlee'm. Stellegie stádskiender.
Ei?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Je merkt het idd eigenlijk altijd wel.Je kunt niet zomaar alleen wat klinkers vervangen en wat letters inslikken en denken dat je dan vloeiend boers praat.
Toen minister Brinkman een keer naar ons dorp kwam, wilde hij even populair doen door te zeggen: "Ik ben met de trien 'ekommen."
- "Medde wa'?"
"Met de trien!"
"Met....met de trein."
- "Ohhhh, met de trein!"
Ja, jij blijft gewoon een eiquote:
Piel, ook zo'n woord dat ik nooit meer gehoord heb sinds ik verhuisd ben!quote:
Of een u...zeikenhuusquote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
- "Medde wa'?"
"Met de trien!"
"Met....met de trein."
- "Ohhhh, met de trein!"
zaik'nhoes!quote:
Glanst nu weer hoorquote:
Alstuquote:Op donderdag 21 april 2016 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bedankt voor de info, knok.
De Porceleinen God erenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik het toilet ga eren....
Aww wat aandoenlijk. Minister probeert dialectquote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
- "Medde wa'?"
"Met de trien!"
"Met....met de trein."
- "Ohhhh, met de trein!"
Ja de ui wordt meestal een uu inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef ToT het volgende:
En hoe meer je je best doet om plat te proat'n, hoe minder geloofwaardig het overkomt.
Het lullige was dat ik vroeger zat op te scheppen dat ik hem wel op z'n bek zou timmeren als hij naar ons dorp zou komen, omdat dankzij hem alles aan reclame weggepiept werd op de tv en dat er overal zwarte balkjes overheen waren en het dus bloedirritant was geworden om nog tv te kijken!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aww wat aandoenlijk. Minister probeert dialect
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Piel, ook zo'n woord dat ik nooit meer gehoord heb sinds ik verhuisd ben!
Behalve tijdens shows van Vout dan he!
Kiele kiele kiele.....
Als je goed kijkt naar hoe iemand (plat) praat, en dat weet te emuleren kom je al een iendquote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de ui wordt meestal een uu inderdaad!
Maar dan nog; de stand van je kaken, de vorm van je lippen, hoe je tong in je mond zit; alles heeft gewoon invloed op het produceren van de juiste klanken. En hoe meer je je best doet om plat te proat'n, hoe minder geloofwaardig het overkomt.
Niet te geloven...paar km verderop!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij ons in het dorp (zegt de emigrant..) wordt paars als "poars" uitgesproken. In het dorp 3km verderop zeggen ze "peers". Zo kan het verschillen
lijfwachten waren iets groter dan je had gedacht?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lullige was dat ik vroeger zat op te scheppen dat ik hem wel op z'n bek zou timmeren als hij naar ons dorp zou komen, omdat dankzij hem alles aan reclame weggepiept werd op de tv en dat er overal zwarte balkjes overheen waren en het dus bloedirritant was geworden om nog tv te kijken!
Tienergrootspraak!
Veel plezier daarquote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tanden strijken en pleite. Veel plezier mensen en tot vanavond.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga jij nou weer heen?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Annagh het volgende:
[..]
Niet te geloven...paar km verderop!
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer is ouderquote:Op donderdag 21 april 2016 12:48 schreef MaryMouse het volgende:
1000 gulden
Zo oud is dit nummer al weer
Helaas heb ik geen nummers in mijn bibliotheek zitten uit de tijd dat er nog met florijnen betaald werdquote:
Mozart?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen nummers in mijn bibliotheek zitten uit de tijd dat er nog met florijnen betaald werd
Was ook een keer op 3FM met een interview met één of andere zangeres.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
lijfwachten waren iets groter dan je had gedacht?![]()
Hehehe eerste keer dat Stacey hier TV keek.
Ehh, Roland.. Did they really just say FUCK on TV?
Oh WOW
Niets uit 2002?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen nummers in mijn bibliotheek zitten uit de tijd dat er nog met florijnen betaald werd
Die heb ik wel, nog oudere zelfs ookquote:
Oh jaquote:Op donderdag 21 april 2016 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook een keer op 3FM met een interview met één of andere zangeres.
Ze moest op een gegeven moment vanwege het onderwerp van het interview een stout woordje zeggen (butt, of sex of zo) en vroeg of dat wel op de radio mocht.
"Why? Because of the listeners? FUCK those motherfuckers!"![]()
![]()
Alles vanaf de Middeleeuwen is goedquote:Op donderdag 21 april 2016 12:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik wel, nog oudere zelfs ook
Ja, dat zie je wel vaker. Iemand die wordt geïnterviewd en per ongeluk iets "stouts" zegt: meteen de hand voor de mond en zeggen "oh sorry, I shouldn't have said that. Wanna do it over?". Nederlandse verslaggever: "No problem, it's okay to say that on Dutch tv/radio". "REALLY?!?!"quote:Op donderdag 21 april 2016 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook een keer op 3FM met een interview met één of andere zangeres.
Ze moest op een gegeven moment vanwege het onderwerp van het interview een stout woordje zeggen (butt, of sex of zo) en vroeg of dat wel op de radio mocht.
"Why? Because of the listeners? FUCK those motherfuckers!"![]()
![]()
Ik zal de benedictijner monniken maar achter wege latenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles vanaf de Middeleeuwen is goed
'Murica; zien dat mensen afgeknald worden is PG-13, maar o wee als er ook maar één blote tiet ergens te zien is.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat zie je wel vaker. Iemand die wordt geïnterviewd en per ongeluk iets "stouts" zegt: meteen de hand voor de mond en zeggen "oh sorry, I shouldn't have said that. Wanna do it over?". Nederlandse verslaggever: "No problem, it's okay to say that on Dutch tv/radio". "REALLY?!?!"
Jezus, niet iedereen is zo fake preuts als de VS. Kom op zeg.
Oehquote:Op donderdag 21 april 2016 13:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal de benedictijner monniken maar achter wege laten
Veel woorden lijken op elkaar, en dan is het ook makkelijker te begrijpen. Dat is ook zo met Scandinavische talen dat al is het verschillend, ze het wel verstaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar het is dan ook wel weer zo dat als ik mijn drentse dialect ergens in noord-Duitsland ga spreken, ze me prima verstaan. En ik hun dialect ook, ook al zijn er natuurlijk wel verschillende woorden e.d Maar het hoort allemaal tot één taalgebied: Nedersaksisch.
Weet je waar die dingen gemaakt worden?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je waar die dingen gemaakt worden?
In een fabriek met een kleinere fabriek erin, en daar weer een kleinere fabriek in, en daar weer ....
badum pssh
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:01 schreef Annagh het volgende:
Ik ga er vandoor. Bedankt voor de fijne muziek Muis![]()
Laterz
Amerika, het land met de grootste porno-industrie ter wereld, maar als er tijdens de Superbowl een nippleslip komt, is het de grootste schande. Want een klein stukje naakt is ook zoooooooooooo erg hequote:Op donderdag 21 april 2016 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
'Murica; zien dat mensen afgeknald worden is PG-13, maar o wee als er ook maar één blote tiet ergens te zien is.
Oh en als je zorgt dat degenen die afgeknald worden een ander kleur bloed hebben, zijn het aliens of cyborgs, en dan hoeft het geeneens PG-13 meer te zijn.
Door mannetjes die weer in andere mannetjes zitten, die weer in andere mannetjes zittenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je waar die dingen gemaakt worden?
In een fabriek met een kleinere fabriek erin, en daar weer een kleinere fabriek in, en daar weer ....
badum pssh
Ben jij die andere aanvrager van Kamahl?quote:
Sendung mit der Maus!quote:
Ik heb hem wel eens aangevraagd... maar vandaag niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij die andere aanvrager van Kamahl?
Boodschap ze.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu toch maar even boodschapjes doen.
Blauwe olifantjes zijn wel zeldzaamquote:
Ow dat dus!quote:Op donderdag 21 april 2016 13:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij die andere aanvrager van Kamahl?
MIsschien was ie dronken.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blauwe olifantjes zijn wel zeldzaam
Ahquote:Op donderdag 21 april 2016 13:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens aangevraagd... maar vandaag niet.
Muizen die groter dan olifanten zijn ook!quote:Op donderdag 21 april 2016 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Olifanten die kleiner zijn dan muizen ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 21 april 2016 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Muizen die groter dan olifanten zijn ook!
Soms wel, maar de laatste tijd amper meer.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah
Ik dacht dat het vooral ToT was die hem bij Gup aanvroeg.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zeiden we gelukkig toch nog wat verschillends...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Olifanten die kleiner zijn dan muizen ook.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Olifanten die kleiner zijn dan muizen ook.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Zo zeiden we gelukkig toch nog wat verschillends...
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:10 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, my, muis wat heb je nu weer gedaan
Gefixedquote:
RIP ann de nabestaandenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:34 schreef knokkels het volgende:
* knokkels moet jullie zo even verlaten, zus komt zo langs
keuze of schreeuwende schoolkinderen die naar huis mogen of Rodquote:
Rodquote:Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef just me het volgende:
[..]
keuze of schreeuwende schoolkinderen die naar huis mogen of Rod
ik trok me er toch niets van aanquote:Op donderdag 21 april 2016 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rod
(Ik maakte maar gewoon een uiterst matig woordgrapje, meer niet)
Ik was al wakker door UB40quote:
Ik was op de bank in slaap gedoezeldquote:Op donderdag 21 april 2016 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol?
dat kon je toen je nog 18 wasquote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedoezeld
Het was ietwat overmoedig van mij om te denken dat ik wel 'even' een showtje van 07:00 - 18:00 zou kunnen volhouden
8 maanden geleden lukte het ook nog welquote:
Het was ook al zo stil hier...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedoezeld
Het was ietwat overmoedig van mij om te denken dat ik wel 'even' een showtje van 07:00 - 18:00 zou kunnen volhouden
Gup krijgt, als het goed gaat, om middernacht weer spanningquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was ook al zo stil hier...
Toch tof dat je voor Gup speelt. Hopelijk is het arbeidsvoorwaardenconflict met Gup snel opgelost.
Nah, shaggiequote:
Erg hèquote:
ja datquote:
Is dat niet een paar dagen te vroeg?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:37 schreef just me het volgende:
Het is gekkenhuis hier, iets met koningsspelen morgen
Wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat niet een paar dagen te vroeg?
Nietus, Tina & Erosquote:
vanochtend was het best fris, maar een goed zonnetje, dat was het welquote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef Karzai het volgende:
iedereen een beetje van de zon genoten?
Karzaiquote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef Karzai het volgende:
iedereen een beetje van de zon genoten?
Dat is heerlijk als je een balkonnetje hebt ik heb alleen in de pauzes even kunnen genietenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karzai
Ik heb vanochtend alleen maar even kort op het balkon in de zon gezeten en dat was
Ik had alle ramen open gedaan vanochtend was best koud toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 21 april 2016 16:06 schreef knokkels het volgende:
Best wel fris in de schaduw. Maar ja Helderse wind waait altijd natuurlijk
Uit de wind is het lekker warm
waait wel weer lekker doorquote:Op donderdag 21 april 2016 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had alle ramen open gedaan vanochtend was best koud toen ik thuis kwam
Het wordt echt morgen gevierd, landelijk bepaaldquote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat niet een paar dagen te vroeg?
Koningsspelen wel, maar Koningsdag toch op de 27equote:Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
Het wordt echt morgen gevierd, landelijk bepaald
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koningsspelen wel, maar Koningsdag toch op de 27e
Nee hoor, jij had het over de koningsspelen. Ik wist niet dat het bepaald was dat dat morgen gaat plaatsvindenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:16 schreef just me het volgende:
[..]weer beetje dom en de dag is nog niet om
laatste vrijdag voor koningsdag heb ik net gelezen, mijn school doet soort van sportdag, ben blij dat ik daar niet werk morgenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, jij had het over de koningsspelen. Ik wist niet dat het bepaald was dat dat morgen gaat plaatsvinden
je hoeft toch niet mee te doen alleen een beetje aanmoedigenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
laatste vrijdag voor koningsdag heb ik net gelezen, mijn school doet soort van sportdag, ben blij dat ik daar niet werk morgen
spelletjes uitzetten, groepje begeleiden, spelletjes opruimen... veel hulp van ouders is er niet meer hoor, meeste ouders werkenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hoeft toch niet mee te doen alleen een beetje aanmoedigen
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
spelletjes uitzetten, groepje begeleiden, spelletjes opruimen... veel hulp van ouders is er niet meer hoor, meeste ouders werken zijn per definitie niet meer betrokken bij het wel en wee van hun kids bij naschoolse activiteiten
dat is ook best veel werk ja was ik effe vergetenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
spelletjes uitzetten, groepje begeleiden, spelletjes opruimen... veel hulp van ouders is er niet meer hoor, meeste ouders werken
Ach, maar een heel klein beetje foutquote:Op donderdag 21 april 2016 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Patrick Hernandez... beetje fout, maar toch ook wel weer leuk
ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellenquote:
Maak er 'n uurtje van Muisquote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet echt even een half uurtje of zo mijn ogen sluiten.
Heb je toevallig ook iets van Simon Webbe?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, maar een heel klein beetje fout
Zal/kan ik het dan overnemen?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
drie kwartiertjes danquote:
Dat mag ookquote:
17:00? Of later?quote:
Kijk zelf maar, ik heb tot 20:00 in de queue staan, maar je mag mij zo van het rooster gooien hoorquote:
Ja maar ja maar ik heb hongerquote:Op donderdag 21 april 2016 16:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk zelf maar, ik heb tot 20:00 in de queue staan, maar je mag mij zo van het rooster gooien hoor
heb je geen auto dj aanstaanquote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
Slaap lekker, en dank voor de deuntjes Muisquote:
Nu wel, gok ikquote:
Trustuh Muis tot laterquote:Op donderdag 21 april 2016 16:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slaap lekker, en dank voor de deuntjes Muis
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:35 schreef Karzai het volgende:
ik kan wel een uurtje reggae draaien vanaf 5 uur
quote:Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het water
Goede bezetting vandaag weerquote:
Yah Monquote:
Waarom verbaas ik me daar niet overquote: