SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Noop géén problemen, maar Gup gaat even noodgedwongen tot morgennacht eenzaam in zijn kom rondzwemmenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ik zie dat we gup problemen hebben?
Is dat zo? Denk dat just me en ik niet meer zo snel weg te krijgen zijn hierquote:
Nu kan ik je even niet meer volgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk dat just me en ik niet meer zo snel weg te krijgen zijn hier
Ah, mislezen aan mijn kantquote:Op donderdag 21 april 2016 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu kan ik je even niet meer volgen.
Zodra Gup stroomloos is, verwacht rond 07:00quote:
Dat is wel heel laat....quote:Op donderdag 21 april 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zodra Gup stroomloos is, verwacht rond 07:00
Laat? ik noem dat behoorlijk vroegquote:
Ligt eraan in welk tijd bestek je leeftquote:Op donderdag 21 april 2016 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat? ik noem dat behoorlijk vroeg
Dacht dat je bedoelde dat er geprobeerd was om muizen hier te werenquote:
Ik leef al maanden in mijn eigen tijdquote:Op donderdag 21 april 2016 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk tijd bestek je leeft
Maak daar maar jaren vanquote:Op donderdag 21 april 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik leef al maanden in mijn eigen tijd
Zou ze liever lokken, dat weet je toch.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat je bedoelde dat er geprobeerd was om muizen hier te weren
tegeltjeswijsheid: Uren, maanden, jaren, vliegen............quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou ze liever lokken, dat weet je toch.
Foxie leeft op stand tegenwoordigquote:Op donderdag 21 april 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
ik ga mij klaar maken voor de nacht heel erg bedankt voor de ch00ns
Nee, sorry,quote:Op donderdag 21 april 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zolang de katers niet van huis zijn.......
Yo tail, meur lekker mèn!quote:Op donderdag 21 april 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
ik ga mij klaar maken voor de nacht heel erg bedankt voor de ch00ns
Wat kijk je? als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:19 schreef Geerd het volgende:
Zit nog ff wat te kijken over ww2 ipv luisteren solly
Goeie filmquote:
tegenwoordig neee is altijd al xoquote:Op donderdag 21 april 2016 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie leeft op stand tegenwoordig
Slaap lekker
TV docu ken ik nietquote:
Ah, een vos op stand dusquote:
Engeland was ook zeer 'reluctant' om dat te doen, maar zowel de Fransen als de Britten waren 'the Great War' nog niet vergetenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:26 schreef Geerd het volgende:
Klein feitje Dat eerste stukje Polen? Wat Hitler innam in Polen om zo een zee verbinding te krijgen.
Verwachte hij niet dat Frankrijk en Engeland hem de oorlog zouden verklaren.
Hij wou geen 2 fronten gevecht
PIET!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, kom net weer binnen.
Waar was je de hele dag dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleinzoon?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je staat nu tot 02:00quote:
Mooi, kan jij lucky verder verlengen of jezelf op het rooster gooien als je wiltquote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een vervelend leven heb je toch ookquote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Peerdrijden, kleinzoon vervelen , shoarma eten en in de kroeg.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat nu tot 02:00
[..]![]()
Mooi, kan jij lucky verder verlengen of jezelf op het rooster gooien als je wilt
Ben doodmoe nu.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een vervelend leven heb je toch ook
Dat bedoel ikquote:
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?quote:
Nee heur.. Ik ben nog steeds blij dat ik er geen last van hebquote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?
Gelijk goed africhten scheelt een boel.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee heur.. Ik ben nog steeds blij dat ik er geen last van heb
Je moest daar de glazen wassen?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kroeg was nog het meest vermoeiend.
Geen dank. Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat weer slapen
Lucky bedankt voor de muziek
Nope, hou het voor gezien, Piet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tof bandje.
Ga je nog verder zo?
OK, had er preventief al 10 minuten aangeplakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, hou het voor gezien, Piet.
Zag het. Twijfelachtige eer.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OK, had er preventief al 10 minuten aangeplakt.
Werkt sneller dan nieuwe show maken wanneer je door wilde gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zag het. Twijfelachtige eer.
quote:
Morgen.quote:
Nee, vandaag spieren bij laten komen dag.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen.
Moet je zo meteen aan de arbeid?
Beter.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, vandaag spieren bij laten komen dag.
Oh, ik slaap nog veelquote:Op donderdag 21 april 2016 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter.
Maar dan zo meteen toch nog wel even plat?
Werk zequote:Op donderdag 21 april 2016 06:51 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu wel.
Laatste dag van de week deze week.
Fijne dag.
Mogguh MadMixMasterquote:
quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Is het ooit te vroeg voor koffie dan?quote:
Er bestaan mensen die het voor koffie altijd te vroeg vinden omdat ze het niet drinkenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het ooit te vroeg voor koffie dan?![]()
Môgge
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die het voor koffie altijd te vroeg vinden omdat ze het niet drinken
Nàh.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die het voor koffie altijd te vroeg vinden omdat ze het niet drinken
Oh nee hè.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:13 schreef knokkels het volgende:
wat is een DFU driver, waarom wordt ie geïnstalleerd en waarom doet mijn geluid het nu niet meer
Da fucked up driver!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:13 schreef knokkels het volgende:
wat is een DFU driver, waarom wordt ie geïnstalleerd en waarom doet mijn geluid het nu niet meer
Juistem!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nogquote:
Overdosis koffie.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Gisteren deed ie het nog
Waarom installeerde je het, of kreeg je een fijne update?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Gisteren deed ie het nog
whehehequote:
Koffie overdosis dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef knokkels het volgende:
Ahh, heeft te maken met een midi device. ironisch genoeg van Roland
11!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt kort even in
Die Roland tochquote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef knokkels het volgende:
Radio 49 over de intercom!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die Roland toch![]()
lekkere muziekjes, binnenkomende kinderen en ouders genieten mee
Leuk.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi. Moet zo weer weg hoor, maar wou toch even komen aanmoedigen hier.
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef knokkels het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ha, Ellufquote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die Roland toch![]()
lekkere muziekjes, binnenkomende kinderen en ouders genieten mee
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zou graag langer luisteren, maar moet nu weg.
Succes met draaien. Ik meld me straks weer, tegen 11.00 uur.
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet natuurlijk niet vergeten om zo nog ergens de Bomfunk MC er in te gooien
Laterz 11.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:37 schreef knokkels het volgende:
![]()
Okee, Tros Kompas is dus van een oudere dame die hier verderop woont, kamer 110, maar ander adres. Klunzen van Tros hebben het zelf verkeerd neergezet dus
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen zorgen hoor, ik geloof dat ik de grootste gup-ergenissen uit mijn playlist heb weten te houden
11 uur 11?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
Amateursquote:Op donderdag 21 april 2016 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Verdorie, ik moet weer ruzie maken met de firewall.
Dat is het nadeel van op meerdere lokaties werken, mijn profiel is iedere keer vernacheld.
als het alleen je profiel is valt het toch meequote:Op donderdag 21 april 2016 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat is het nadeel van op meerdere lokaties werken, mijn profiel is iedere keer vernacheld.
nee, ik meot ook iedere dag mijn outlook weer instellen zo...quote:Op donderdag 21 april 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
als het alleen je profiel is valt het toch mee
dat mag jijquote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik meot ook iedere dag mijn outlook weer instellen zo...
Ik word er afentoe ebst chagrijnig van
Gesprekje met hoofd IC aangaan, dat deze manier van werken wel heel erg 1995 isquote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval van slechte invloed op mijn typevaardigheidquote:
Nou ja, hun logica:quote:Op donderdag 21 april 2016 08:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gesprekje met hoofd IC aangaan, dat deze manier van werken wel heel erg 1995 is
Intensive Care?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gesprekje met hoofd IC aangaan, dat deze manier van werken wel heel erg 1995 is
Ik zag hetquote:Op donderdag 21 april 2016 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval van slechte invloed op mijn typevaardigheid
dat wordt niet gesynchroniseerd?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Zeg tegen die ICT knullen dat ze eens moeten stoppen met darten en dat ze gewoon eens aan het werk gaanquote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze op een Intensive Care doenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Intensive Care?![]()
Wat gaan die er aan doen dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:12 schreef just me het volgende:
kom ik net de kamer van de directeur binnen.... ga je nog mee golfen 25 mei, ik betaal zegt hij...
ik zeg goh dat is een leuk kado voor secretaresse dag (vandaag) was hij vergeten
![]()
kom ik net de kamer van de directeur binnen.... ga je nog mee golfen 25 mei, ik betaal zegt hij...
ik zeg goh dat is een leuk kado voor secretaresse dag (vandaag) was hij vergeten
![]()
![]()
Vind je Abba zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:30 schreef just me het volgende:
ik heb nu eenwachtmelodietje in mijn oor
nee joh ik moet een andere school bellenquote:
Ah, die wachtmuziekjes bij bedrijven zijn nog erger dan liftmuziekquote:Op donderdag 21 april 2016 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ik moet een andere school bellen
Bel ze juist omdat ik er dol op ben. "bedankt voor het wachten meneer, heeft u nog even?" Ja hoor, de hele dag.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, die wachtmuziekjes bij bedrijven zijn nog erger dan liftmuziek
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bel ze juist omdat ik er dol op ben. "bedankt voor het wachten meneer, heeft u nog even?" Ja hoor, de hele dag.
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:45 schreef knokkels het volgende:
En nee, dat heb ik niet aan staan, ik liep er langs
Zucht, spellen kunnen ze tegenwoordig dus niet meerquote:Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef knokkels het volgende:
Giel @ 3FM:
"Ja de vraag is... Hoe spel je DNCE?"
-"Nou ehh, Dirruk Nicau, Cornelis, Edwáárd"
"Ja! Je hebt het goed! Je gaat erheen"
#verloederingvancommerciëleradio
quote:
Die vraag ookquote:Op donderdag 21 april 2016 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zucht, spellen kunnen ze tegenwoordig dus niet meer
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet de Charleston
Net te laat
Goeiemorgen Spijkerbroekquote:
quote:
quote:
* spijkerbroek zingt even voor just mequote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben vannacht in slaap gevallen bij de tunes van L2B en werd wakker van Limp Bizkit rond een uur of 6. Uitgezet en nog even omgedraaid
ik ben er zo weer mijn internet vloog eruitquote:
Môggequote:
ziggo stopte er hier ook meequote:Op donderdag 21 april 2016 10:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben er weer
Geen idee wat er gebeurde trouwens, maar ik zag dat ik plots alle verbindingen kwijt was. Moest de router resetten.
Geen werkzaamheden bij mij in de straat hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 10:08 schreef knokkels het volgende:
Zal het iets te maken hebben met de werkzaamheden in de straat, Muis?
Als ik naar het water loop 's avonds laat, of 's nachts, kan ik de lichtjes van Durgerdam zienquote:Op donderdag 21 april 2016 10:14 schreef knokkels het volgende:
Zijlstra![]()
Durgerdam ziet er wel geinig uit
Hier zie je enorme hoeveelheden sterren aan de hemel staan 's nachts. Wist de 1e keer niet wat ik zag in vergelijking met H'sum, waar 's nachts veel meer licht is en je dus veel minder ziet.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik naar het water loop 's avonds laat, of 's nachts, kan ik de lichtjes van Durgerdam zien
If you don't like it, don't put a ring on itquote:
Wat zijn sterren?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier zie je enorme hoeveelheden sterren aan de hemel staan 's nachts. Wist de 1e keer niet wat ik zag in vergelijking met H'sum, waar 's nachts veel meer licht is en je dus veel minder ziet.
De Melkweg is in Amsterdam, hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
Wat zijn sterren?
In Friesland heb ik voor het eerst (en voor het laatst) de melkweg gezien
Ik dacht dat ik de meeste allergie veroorzakende nummers uit de playlist had gehaaldquote:
Ik had ook melkwegstelsel moeten zeggenquote:Op donderdag 21 april 2016 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Melkweg is in Amsterdam, hoor
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ook melkwegstelsel moeten zeggen
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Melkweg is in Amsterdam, hoor
Hèhè is er ook iemand wakker hoor!quote:
25 mei toch?quote:
Mogguhquote:
quote:
Nog niet helemaal wakker hoor...ik moet eerst koffie, en die is nu aan het pruttelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hèhè is er ook iemand wakker hoor!
Mogge
Ik ben er zelfs binnen geweest, net als bij z'n pa in Den Oever op Wieringen...quote:Op donderdag 21 april 2016 10:18 schreef knokkels het volgende:
Ik ben nog langs het huis van Zijlstra gereden.
Wat geen heftig ding is, aangezien Durgerdam niet écht groot is natuurlijk
Moggûhquote:
Laat het je wel zien.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat zijn sterren?
In Friesland heb ik voor het eerst (en voor het laatst) de melkweg gezien
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Naaktrestaurant opent in Londen
"Wie van de dames had de worst besteld?"
Niet als ie een hersenchirug isquote:Op donderdag 21 april 2016 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
"I can look inside your head"
Pretty creepy, if you ask me..
. voor jouquote:
Ik had de mossels en oestersquote:Op donderdag 21 april 2016 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Naaktrestaurant opent in Londen
"Wie van de dames had de worst besteld?"
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:51 schreef Annagh het volgende:
[..]![]()
Gedver, biedankt voor deze beeldende info.
Dubbel? quadruplequote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Annagh het volgende:
Sje veu een dubbele espressoooooooooooooooooooooooooo
Spekbokkingquote:Op donderdag 21 april 2016 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Harde bokking, gladde aal en gebakken kwal...
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
alstu![]()
Sja, ik ben opgegroeid tussen de koeien, en mijn moeder's kant van de familie is weer visser
Echt zon achterlijk grote mok vol espressoquote:
Ik krijg eerlijk waar kokhalsneigingen...vind vis zoiets vies, brrr. Het enige wat ik kan wegkrijgen zijn gebakken mosselen.quote:
Die heb ik nuquote:Op donderdag 21 april 2016 10:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt zon achterlijk grote mok vol espresso![]()
Bij elke dis behoort een vis...quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik krijg eerlijk waar kokhalsneigingen...vind vis zoiets vies, brrr. Het enige wat ik kan wegkrijgen zijn gebakken mosselen.
Ik ben nog niet eens in de buurt van mijn koffiezetapparaat geweest vandaagquote:
Oh...maar wel bij een melkpak?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in de buurt van mijn koffiezetapparaat geweest vandaag!
Heeft ie een afstandsbediening, joh?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in de buurt van mijn koffiezetapparaat geweest vandaag!
Ik ben nog niet lang genoeg wakker...klink nu als Bonnie Tylerquote:Op donderdag 21 april 2016 10:59 schreef spijkerbroek het volgende:
miiiiiihiiiiiiississippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
* spijkerbroek zingt mee![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben nog niet lang genoeg wakker...klink nu als Bonnie Tyler
Dat was gisteravondquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was gisteravond
Die heeft de ontmoeting niet overleefd. I sucked her dry
Je hebt vanmorgen wel even een waslapje langs je mond gehaald?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was gisteravond
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was gisteravond
Natuurlijk. En tanden gepoetst, gorgelen met mondwaterquote:Op donderdag 21 april 2016 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt vanmorgen wel even een waslapje langs je mond gehaald?
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk. En tanden gepoetst, gorgelen met mondwater
bijna, bijna, 11:11:11quote:
Morgen weer een nieuwe kansquote:
quote:
quote:
Het is niet die van jou hoor, gewoon gegoogeldquote:
Het is zeker te weten niet mijn Odol...quote:Op donderdag 21 april 2016 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is niet die van jou hoor, gewoon gegoogeld
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zeker te weten niet mijn Odol...
Maar:
40+ / [40+ SC #549] Fann doet het niet voor Odol...
extra belegenquote:Op donderdag 21 april 2016 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, ben weer fris ende fruitig.Hoewel, meer overrijp eigenlijk.
Nee, de tenenkaas heeft ie net weggespoeld, als het goed isquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de tenenkaas heeft ie net weggespoeld, als het goed is
Ouwe kaas is nog lekkerderquote:
absoluutquote:
In Odol zit alcohol, wat lichaamsvocht ontrekt => droge mond => na verloop van tijd stinkende adem want voedingsbodem voor bacterieën. Die ik gebruik heeft geen alcohol, maar actieve zuurstof hihi verkeerde gekochtquote:Op donderdag 21 april 2016 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zeker te weten niet mijn Odol...
Maar:
40+ / [40+ SC #549] Fann doet het niet voor Odol...
zeg, hou eens op met die dubblzinnighedenquote:Op donderdag 21 april 2016 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut
maar af en toe een stukje jong-belegen gaat er ook wel in hoor
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut
Misschien wil Lucky zijn tenenkaasjes wel laten drogenquote:
Hebben we het nog steeds over mannen of gaat het inmiddels over kaas?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut
Muis mag alles bij mij.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien wil Lucky zijn tenenkaasjes wel laten drogen
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mannen of gaat het inmiddels over kaas?
d'awwwwwwwwwwquote:
kaas natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mannen of gaat het inmiddels over kaas?
quote:
Sja, mijn best gedaan om het niet zover te laten komen, maar kan het niet helpen.quote:
Zonde.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo zeg, en toen verslikte ik mij in een slok koffie
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, mijn best gedaan om het niet zover te laten komen, maar kan het niet helpen.
Ja ik moet dit allemaal even verwerken natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik moet dit allemaal even verwerken natuurlijk
quote:
waar een wil is is een smartquote:Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gelukkig woont muis om de hoek.
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt, tissues schieten te kort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |