Koffie overdosis dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef knokkels het volgende:
Ahh, heeft te maken met een midi device. ironisch genoeg van Roland
11!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt kort even in
Die Roland tochquote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef knokkels het volgende:
Radio 49 over de intercom!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die Roland toch![]()
lekkere muziekjes, binnenkomende kinderen en ouders genieten mee
Leuk.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi. Moet zo weer weg hoor, maar wou toch even komen aanmoedigen hier.
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef knokkels het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ha, Ellufquote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die Roland toch![]()
lekkere muziekjes, binnenkomende kinderen en ouders genieten mee
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zou graag langer luisteren, maar moet nu weg.
Succes met draaien. Ik meld me straks weer, tegen 11.00 uur.
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet natuurlijk niet vergeten om zo nog ergens de Bomfunk MC er in te gooien
Laterz 11.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:37 schreef knokkels het volgende:
![]()
Okee, Tros Kompas is dus van een oudere dame die hier verderop woont, kamer 110, maar ander adres. Klunzen van Tros hebben het zelf verkeerd neergezet dus
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen zorgen hoor, ik geloof dat ik de grootste gup-ergenissen uit mijn playlist heb weten te houden
11 uur 11?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
Amateursquote:Op donderdag 21 april 2016 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Verdorie, ik moet weer ruzie maken met de firewall.
Dat is het nadeel van op meerdere lokaties werken, mijn profiel is iedere keer vernacheld.
als het alleen je profiel is valt het toch meequote:Op donderdag 21 april 2016 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat is het nadeel van op meerdere lokaties werken, mijn profiel is iedere keer vernacheld.
nee, ik meot ook iedere dag mijn outlook weer instellen zo...quote:Op donderdag 21 april 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
als het alleen je profiel is valt het toch mee
dat mag jijquote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik meot ook iedere dag mijn outlook weer instellen zo...
Ik word er afentoe ebst chagrijnig van
Gesprekje met hoofd IC aangaan, dat deze manier van werken wel heel erg 1995 isquote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval van slechte invloed op mijn typevaardigheidquote:
Nou ja, hun logica:quote:Op donderdag 21 april 2016 08:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gesprekje met hoofd IC aangaan, dat deze manier van werken wel heel erg 1995 is
Intensive Care?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gesprekje met hoofd IC aangaan, dat deze manier van werken wel heel erg 1995 is
Ik zag hetquote:Op donderdag 21 april 2016 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval van slechte invloed op mijn typevaardigheid
dat wordt niet gesynchroniseerd?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Zeg tegen die ICT knullen dat ze eens moeten stoppen met darten en dat ze gewoon eens aan het werk gaanquote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze op een Intensive Care doenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Intensive Care?![]()
Wat gaan die er aan doen dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:12 schreef just me het volgende:
kom ik net de kamer van de directeur binnen.... ga je nog mee golfen 25 mei, ik betaal zegt hij...
ik zeg goh dat is een leuk kado voor secretaresse dag (vandaag) was hij vergeten
![]()
kom ik net de kamer van de directeur binnen.... ga je nog mee golfen 25 mei, ik betaal zegt hij...
ik zeg goh dat is een leuk kado voor secretaresse dag (vandaag) was hij vergeten
![]()
![]()
Vind je Abba zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:30 schreef just me het volgende:
ik heb nu eenwachtmelodietje in mijn oor
nee joh ik moet een andere school bellenquote:
Ah, die wachtmuziekjes bij bedrijven zijn nog erger dan liftmuziekquote:Op donderdag 21 april 2016 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ik moet een andere school bellen
Bel ze juist omdat ik er dol op ben. "bedankt voor het wachten meneer, heeft u nog even?" Ja hoor, de hele dag.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, die wachtmuziekjes bij bedrijven zijn nog erger dan liftmuziek
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bel ze juist omdat ik er dol op ben. "bedankt voor het wachten meneer, heeft u nog even?" Ja hoor, de hele dag.
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:45 schreef knokkels het volgende:
En nee, dat heb ik niet aan staan, ik liep er langs
Zucht, spellen kunnen ze tegenwoordig dus niet meerquote:Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef knokkels het volgende:
Giel @ 3FM:
"Ja de vraag is... Hoe spel je DNCE?"
-"Nou ehh, Dirruk Nicau, Cornelis, Edwáárd"
"Ja! Je hebt het goed! Je gaat erheen"
#verloederingvancommerciëleradio
quote:
Die vraag ookquote:Op donderdag 21 april 2016 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zucht, spellen kunnen ze tegenwoordig dus niet meer
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet de Charleston
Net te laat
Goeiemorgen Spijkerbroekquote:
quote:
quote:
* spijkerbroek zingt even voor just mequote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben vannacht in slaap gevallen bij de tunes van L2B en werd wakker van Limp Bizkit rond een uur of 6. Uitgezet en nog even omgedraaid
ik ben er zo weer mijn internet vloog eruitquote:
Môggequote:
ziggo stopte er hier ook meequote:Op donderdag 21 april 2016 10:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben er weer
Geen idee wat er gebeurde trouwens, maar ik zag dat ik plots alle verbindingen kwijt was. Moest de router resetten.
Geen werkzaamheden bij mij in de straat hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 10:08 schreef knokkels het volgende:
Zal het iets te maken hebben met de werkzaamheden in de straat, Muis?
Als ik naar het water loop 's avonds laat, of 's nachts, kan ik de lichtjes van Durgerdam zienquote:Op donderdag 21 april 2016 10:14 schreef knokkels het volgende:
Zijlstra![]()
Durgerdam ziet er wel geinig uit
Hier zie je enorme hoeveelheden sterren aan de hemel staan 's nachts. Wist de 1e keer niet wat ik zag in vergelijking met H'sum, waar 's nachts veel meer licht is en je dus veel minder ziet.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik naar het water loop 's avonds laat, of 's nachts, kan ik de lichtjes van Durgerdam zien
If you don't like it, don't put a ring on itquote:
Wat zijn sterren?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier zie je enorme hoeveelheden sterren aan de hemel staan 's nachts. Wist de 1e keer niet wat ik zag in vergelijking met H'sum, waar 's nachts veel meer licht is en je dus veel minder ziet.
De Melkweg is in Amsterdam, hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
Wat zijn sterren?
In Friesland heb ik voor het eerst (en voor het laatst) de melkweg gezien
Ik dacht dat ik de meeste allergie veroorzakende nummers uit de playlist had gehaaldquote:
Ik had ook melkwegstelsel moeten zeggenquote:Op donderdag 21 april 2016 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Melkweg is in Amsterdam, hoor
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ook melkwegstelsel moeten zeggen
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Melkweg is in Amsterdam, hoor
Hèhè is er ook iemand wakker hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |